اعلام نتایج نهایی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰

پایگاه خبری اختبار- نتایج نهایی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ امروز ۲۸ اسفندماه اعلام شد.

همانطور که می دانید مرکز وکلا قوه قضاییه مجوز برگزاری آزمون وکالت را دارا بوده و چند سالی است که اقدام به برگزاری این آزمون می کند. هر چند که در طی این سال ها روند برگزاری این آزمون قاعده مند و مشخص نبوده اما دو سال است که شاهد تغییرات چشم گیری در روند برگزاری آن هستیم.

قطعا هر کدام از داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ شرکت می کنند، بعد از شرکت در آزمون به دنبال اطلاع از نتیجه آن هستند. داوطلبان در زمان و مهلت تعیین شده برای مشاهده کارنامه و نتیجه این آزمون باید به سایت مربوطه مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، نتیجه را مشاهده کنند.

البته صرف قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ نیست و لازم است داوطلبان خود را برای شرکت در مصاحبه شفاهی نیز آماده کنند. در واقع پذیرش در این آزمون شامل دو مرحله می باشد. در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص زمان و مهلت اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

به گزارش اختبار، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه روز گذشته اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۰ این مرکز جهت مشاهده نتایج آزمون خود می‌توانند روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ به سامانه جذب مرکز مراجعه کنند.

با اینحال دقایقی پیش نتایج آزمون به صورت پیامک به داوطلبان اعلام شد. مرحله تستی آزمون در مهرماه سال جاری برگزار شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. سلام
    لطفا در مورد نحوه ثبت اعتراض در سامانه جذب راهنمایی کنید گفته شده از سامانه جذب اقدام کنید و از کلید اعتراض صحبت شده ولی همچین چیزی وجود نداره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا