اعلام نتایج آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور

نتایج آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- نتایج آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور (فروردین ۱۳۹۵) امروز، دوشنبه یازدهم مرداد اعلام شد. در حالی که در اطلاعیه قبلی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، آمده بود که نتایج این آزمون روز دهم مرداد اعلام خواهد شد، کارنامه شرکت کنندگان، از امروز قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، داوطلبان آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم کشور می توانند با مراجعه به سایت دادگستری استان متبوع خود و یا سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی www.qazahrm.ir اقدام به مشاهده و دریافت کارنامه خود نمایند.

زمان و مکان برگزاری مصاحبه علمی پذیرفته شدگان در کارنامه ایشان قید شده که با توجه به غیرقابل تغییر بودن آن لازم است به دقت مطالعه شود.

صفحه اختصاصی آزمون قضاوت در پایگاه خبری اختبار

برای مشاهده و دریافت کارنامه اینجا کلیک کنید

لازم به ذکر است آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم در فروردین ماه سال جاری در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان و خوزستان به صورت همزمان برگزار شد و در این آزمون دوهزار و ششصد نفر از داوطلبان بومی استان‌های مذکور شرکت کرده‌اند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۵ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید من اولین بار که مردودی رو دیدم از کارنامه ام رو زخیره نکردم الان برا تکمیل ظرفیت میخواستم کارنامه ام رو چک کنم چرا مسدود شده.؟میتونید باز کنید؟

    1. خبری در مورد تکمیل ظرفیت تاکنون از سوی قوه قضاییه اعلام نشده است. میتوانید اخبار این آزمون را در وبسایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه پیگیری کنید.

  2. آیا نمیشه که به این نتایج اعتراض کرد ؟

    آیا اونهایی که مردود شدن احتمالش هست باز برای مصاحبه دعوت بشن ؟

  3. سلام در استان خوزستان بنده رتبم ۷۴ شد ولی مردود شدم ولی دوستم با ۷۱ قبول شد با این نتایج خوزستان شاید تا ۷۴ قبول شده باشند.

  4. سلام می خواستم بدونم احتمال داره دوباره تکمیل ظرفیت اعلام کنند و تراز اخرین فرد قبول شده چند بوده؟

  5. ا سلام خدمت شما عزیزان در کانون مرکز .بنده بعنوان کسی که بعد از مدتها تلاش ونیز پشت سر گذاشتن روزها وماهها بلکه سالها سختی توانستم به آن رشته دلخواه خود که در دوران نوجوانی وجوانی دوست داشتم ,در دوران دهه چهارم زندگی خود به آن برسم ( در سن سی و هفت تا چهل ویک سالگی).مقدمه ای گفتم که به اصل مطالب برسیم.کانون وکلا مرکز قبل از شروع درس خواندن بنده و امثال بنده همچین قانونی و یا بخشنامه ای را تصویب نکرده بود که اولا کسانی که در آزمون وکالت میخواهند شرکت کنند باید مدرک فوق دیپلم آنها با کارشناسی ناپیوسته مرتبط باشد .یعنی کسی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته داشت در صورت غیر مرتبط بودن دروس جبرانی که کلیاتی از دروس فوق دیپلم حقوق بود باید میگذراند تا بتواند کارشناسی ناپیوسته خود را تکمیل کند.و میتوانست شرکت کند.اما جدیدا یعنی دقیقا بعد از گرفتن کارشناسی ناپیوسته بنده و امثال بنده کانون این بخشنامه را اجرایی کرد.حال باتوجه به اینکه بنده فوق دیپلم خبرنگاری داشته و کارشناسی ناپیوسته حقوق قضایی گرایش ثبت را ….باتوجه… نکته مهم… باتوجه به اینکه غیر مرتبط بوده و برای تکمیل آن باید کلیاتی از دروس فوق دیپلم حقوق را بعنوان جبرانی میگذراندم.و بعد از آن نکته جالبتر اینجاست که در حال حاضر بنده با کارشناسی ارشد  نمیتوانم در آزمون کانون شرکت کنم به این دلیل که مدرک فوق دیپلم بنده مرتبط با حقوق نیست .ترو خدا یکی بنده را متقاعد کند که چرا و چرا و چرا با دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد نمیتوانم وکالت شرکت کنم.اشکال دوم کانون و قوه قضایی در سالی که بنده و امسال بنده درس حقوق میخواندیم سن قضاوت بیش از۳۶سال بود و وکالت در مرکز بیش از ۴۰سال حال به نظر شما نباید در این قوانین و بخشنامه های خود بیشتر تامل کنید و کارشناسی بیشتری شود .راههای دارد اگر بخواهید .سرتان را بدرد آوردم ببخشید .مثل توضیحات بنده کامل و جامع اینجانب را قانع بفرمایید ممنون میشوم

     

  6. هفت سال بیکاری و هر ازمون استخدامی مردود . بانک . دادگستری. شهرداری . شیلات. دانشگاه .بیمه . قضاوت . این دیگه اخر خط هست . بهترین سالهای جوانی ات پشت در های بسته که امید هیچ قبولی نیست . تا کی دهه شصتی ها باید بسوزن و بسازند . ۳۱سال شدیم . از درس خوندنم به جایی نرسیدیم .

  7. من رتبه ۱۰۰ بودم تو استان بوشهر با تراز ۲۲۰۰ ولی متاسفانه زده مردود احتمالا تا رتبه۶۵ دعوت به مصاحبه شده اند ولی جا داشت برا جذب مناطق محروم حداقل تا رتبه ۱۲۰ میگرفتن که هم مشکل کمبود نیروی انسانی قاضی حل شود وهم  قاضی ها بومی استانی بشن وهمه اش غیربومی ها نباشند که درخواست انتقالی بدهند وبفکر رفتن به استان خودشون باشند که این خود از کیفیت امر خطیر قضاوت می کاهد ودلسردی را حاکم میکند هنوز هم جادارد تکمیل ظرفیت اعلام نمایند

  8. سلام.من خوزستان شرکت کردم رتبم شد۱۰۰ومردود کسی میدونه تا نفر چندم قبول شده تو خوزستان؟؟؟؟؟ممنون

  9. سلام و خسته نباشد .در این ازمون با رتبه چند میشه در استان بوشهر قبول شد نمره تراز من ۲۰۰۰ و رتبه ۱۱۳  هستم و زده مردود ؟ و تعداد شرکت کنندگان امسال چقدر بوده که من شدم ۱۱۳؟

  10. سلام

    خدا رو شکر من قبول شدم فقط سوال دارم اینکه رتبه ای که زدن مربوط به هر استان هست و یا اینکه رتبه داوطلب از مجموع همه استان ها حساب میشه

    اگه کسی خبر داشته باشه ممنون میشم اطلاع بده

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا