اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد ۱۰ مهرماه آغاز می شود

تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت شدگان به مصاحبه دکتری سال ۹۵ می توانند مجدداً انتخاب رشته کنند

پایگاه خبری اختبار- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، دکتر حسین زاده لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: با مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴  شنبه ۱۰ تا  سه‌شنبه ۱۳ مهرماه در  سایت www.azmoon.org  انجام می شود و نتایج آن روز شنبه ۱۷ مهر ۹۵ اعلام می شود و تمامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دعوت شدگان به مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۵ می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته مجدد کنند.

به گفته دکتر حسین زاده لطفی کسانی که در اعلام اولیه نتایج نیز قبول شده اند و حتی در واحدهای محل پذیرش نیز ثبت نام کرده باشند، می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کنند. نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، هفته آینده اعلام می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ داوطلبی با مجموع وزنی نمرات خام منفی و صفر، به مصاحبه دکتری دعوت نشده، گفت: ‌برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی تمامی پذیرفته شدگان در دروسی که نتوانسته اند حداقل ۳۳/۳۳درصد نمره دروس آزمون را کسب کنند، باید دروس جبران را از ۴ تا ۱۰ واحد درسی بگذرانند.

وی با بیان اینکه تاکنون کمتر از ۱۰درصد کل داوطلبان دوره دکتری تخصصی پذیرفته و ثبت نام شده اند، اظهار داشت: دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تا قبل از امتحان جامع باید نمره قبولی در آزمون‌های تافل، آیلتس، MSRT و یا آزمون EPT را کسب کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا