اعلام زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری ۹۷

 نتایج اولیه دکتری ۲۷ فروردین منتشر می‌شود

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارنامه و نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام و شرکت نموده‌اند، می‌رساند که نتایج مرحله اول آزمون مذکور در روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۱/۲۷ در قالب کارنامه اولیه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار داده می‌شود. 

کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.

اطلاعیه تکمیلی درخصوص زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌راهنمای انتخاب رشته به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا