اعلام رضایت رییس اسکودا از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵

بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران:

رسیدگی به اعتراضات نسبت به ماهیت سؤالات آزمون وکالت سال ۹۵ ادامه دارد

امیدواریم نتایج به زودی اعلام شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بابیان اینکه نتایج آزمون وکالت به زودی اعلام می شود، گفت: شرکت کنندگان آزمون وکالت ۵ روز پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از ایرنا، بهمن کشاورز امروز، شنبه یازدهم دی ماه، در نشست خبری «همایش رفع خشونت علیه زنان» در اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، افزود: آزمون وکالت امسال در نهایت نظم، آرامش و ایمنی برگزار شد و مشکل جدی از هیچ کجا گزارش نشد و اگر متخلفانی هم بودند، در ابتدای امر شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه قطع برق، گاز و برودت هوا در زمان برگزاری امتحان وجود داشت اما با برنامه ریزی سازمان سنجش در حوزه های امتحانی هیچ مشکلی از این جهات نداشتیم. وی در مجموع  از روند برگزاری آزمون وکالت ۹۵ ابراز رضایت کرد.

کشاورز اظهار کرد: در نشست قبلی که در ١٧ آبان ماه برگزار شد، بر مبنای تجارب سال های قبل باقید احتیاط یک ماه پس از برگزاری آزمون تخمین زده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه هویت گروه طراحان سؤال آزمون وکالت مکتوم است و سوالات از نظر کیفی و صحت در سطح بالایی قرار دارد، ادامه داد: پنجم دی ماه کلید آزمون عرضه شد و از شرکت کنندگان خواسته شد تا اگر نسبت به ماهیت سؤالات ایرادی دارند ظرف مدت ٢۴ ساعت به اتحادیه اعلام کنند که حجم زیادی از ایرادات دریافت شد و برای بررسی به کمیته های تخصصی ارسال کردیم.

کشاورز ادامه داد: تا این زمان مشکلی از سوی کمیته های تخصصی اعلام نشده است؛ البته کمیته های تخصصی در حال بررسی هستند.

وی گفت: باید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود، از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود چرا که بعد از اعلام نتایج بازنگری در این خصوص امکان پذیر نخواهد بود.

کشاورز به بحث بومی گزینی اشاره کرد و افزود: این بحث ممکن است از بعد نظری درست باشد و من نظرم این است که بومی گزینی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند اما چون قانونی در این زمینه وجود ندارد، اجرای آن با مشکل قانونی مواجه است.

رئیس اسکودا درباره کاهش ظرفیت پذیرش نیز گفت: تعداد وکلا باید با نیازهای استان های مختلف به وکیل سازگاری داشته باشد که این سازگاری را مقامات قضایی محلی می توانند تشخیص دهند، چون آمار پرونده ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان و رییس دادگاه انقلاب است.

پینوشت : در صورت اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۵ پایگاه خبری اختبار به سرعت نتایج را در صفحه اخبار آزمون وکالت منتشر خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۴۸ دیدگاه ها

  1. خانم معبودی دیگه دارم ازدست شما دیوونه میشم !!!!!!میشه بگید چه معدلهایی لب مرزن؟؟؟؟؟؟؟| اینو که میتونید بگید که!!!!!!!!!!!!!!!

  2. با سلام و خسته نباشید
    آقای سیدکاظم دانش لطفا بفرمایید با میانگین ۶۰/۵ تو کانون کرمانشاه و ایلام قبول میشم
    لطفا اگر دوستان دیگر هم اطلاعی دارن بفرمایید

    1. سلام—ظرفیت پذیرش قبولی چقدراست؟این معدل درصدی قطعابه خواست خداوندشماراشادمان وسربلندخواهدکرد…خدادوستت دارم-سیددانش

        1. سلام….آری قبول میشویدبه روزها شب های سرشاربه نورالهی بیاندیش…معدلت قابل قبول ومقبول میباشد…سلام بر گونه های زیبای آغشته به خون بزرگ شهداء

  3. دوستان گل زیاد نگران نباشید کف معدل امسال اگه پایین نیاد بالا هم نمیره من خودم از کانون بوشهر شرکت کردم مدنی که مثل هر سال دشوار و پیچ های خاص خودشو داشت و هر کس که از ۵۰ بیشتر زده باشه به نظر من تو این درس موفق بوده در درس ایین دادرسی مدنی به مراتب سوالات پارسال راحت تر از امسال بود ایین دادرسی کیفری هم میشه گفت تقریبا مشابه پارسال بود ولی ۲ تا درس جاهاشون با هم عوض شد اگه توجه کرده باشید سختی و به شدت اختلافی بودن تجارت پارسال امسال جای خودشو به جزا داد من که به شخصه کسیو ندیدم جزارو از ۵۰ بالاتر زده باشه
    اصول امسال هم به مراتب سخت تر و مفهومی تر از پارسال بود
    تفاوت ازمون امسال با پارسال این بود که سوالات امسال ظاهرا اسون تر ولی با حیله و دام طراح محترم طرح گردیده بود باتشکر

  4. سلام
    خبری از دوستان گیلانی ما نیست؟ نمی دونیم درصداشون چنده ؟چقدر محافظه کاری!

    1. من کانون گیلان امتحان دادم. مدنی ۶۸ ادم ۷۵ تجارت ۷۵ اصول فقه ۳۰ جزا ۶۱ کیفری ۸۶. معدلم هم ۱۳.۹۴

  5. از مدیر محترم تقاضا دارم این کامنت هایی که دوستان صرفا برای ترس دوستان میگذارند را نشر ندهند

  6. من از بس اومدم این سایت و نظر بچارو خوندم خسته شدم اقاى کشاورز یکم احساس مسئولیت بد نیس ها دوستان با ۵۶درصد کرمان قبول میشم ممنون اگر جواب بدین

  7. آخه بنده خدا چرا تو دل مردم الکی خالی میکنی؟؟
    اون چند شخصی که میگی کیان که انقدر موثقن.
    گیریم که حرفای شما درست باشه یک درصد الان وقت عنوان کردن و فاش کردن این اخبار فوق سری نیستا.
    آقا توکلتون به خدا باشه و غمتون نباشه
    هرکی قبول شد دمش گرم و مبارکش باشه
    هرکیم نشد جونش سلامت.

  8. سلام دوستان اگه کسی از شما متونه دست اقای کشاورزوبخونه بیاد پیش بینی کنه که در نهایت چی میشه ودیگه به فکر در صدنوشتن نباشید تقدیر سرنوشت مارا رقم میزنه من که خودم رفتم توچاه اسکودا که در جزا برای من کند واز معدل ۱۲ اومدم ۱۰وبیست وپنج **حالایش بینی من که از روز اول هم درسایت نوشتم وپیش بینی کردم کلید کاملا مارا ش.که میکنه که کرد حالا در خصوص این دو مورد اظهارات اقای کشاورز نظرم اینه که حداکثر دو سوال دیگه با تاثیر مثبت توجزا در میاد وحداقل یکی که اونهم معاونت در سرقته برایم دعا کتید قبول بشم با ۱۰ وبیست وپنج

  9. این چ حرفیه، خب مسلمأ خیلی ها هرساله لب مرزن و قبول نمیشن،لطفا به داوطلبین استرس منتقل نکنید

  10. سمیه
    سلام آقا فرشاد،من کانون قزوین هستم بامعدل١٢/٢٨.شما تخمین رتبه فاضل شرکت کردید؟

  11. خانوم پریسا هیچکس از اون تو خبر نداره ..چرا اینقدر شایعه های الکی درست میکنین اینجا؟ فقط همه رو ب دلهره میندازین

  12. سلام منم ارزوی توفیق و سربلنی دارم برای شما دوست عزیزم حجت الله خان عزیز و از بچه های داداستان اصفهان کسی اینجا تشریف داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا