اعلام جزئیات و زمان جدید برگزاری مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد

برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- پس از تعویق و لغو برنامه قبلی اعلام شده برای برگزاری مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه با صدور اطلاعیه هایی جزئیات و زمان جدید برگزاری مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

بر اساس برنامه قبلی، قرار بود مصاحبه دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد از روز ۵ مهر ماه آغاز شود و داوطلبان می‌بایست به یکی از واحدهای دانشگاه که در زمان انتخاب رشته تعیین کرده بودند، مراجعه می کردند و پس از احراز هویت، از طریق سامانه الکترونیکی با اساتید مصاحبه‌کننده گفتگو کنند.

ولی بعدا دانشگاه آزاد به دلیل آنچه اختلال در سامانه الکترونیکی اعلام شد، تمامی مصاحبه ها را لغو کرد و اعلام کرد که شیوه برگزاری مصاحبه ها تغییر خواهند کرد.

در اطلاعیه جدید زمان برگزاری مصاحبه ها از شنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ تعیین شده است، بر اساس آن چه در این اطلاعیه آمده است ظاهرا در شیوه جدید داوطلبان از مکان خودشان و بدون نیاز به حضور در واحدهای دانشگاهی در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی که به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند می رساند، مصاحبه علمی این دوره به صورت مجازی از روز شنبه مورخ ۹۹/۷/۱۹ آغاز و تا روز چهارشنبه ۹۹/۷/۳۰ ادامه خواهدداشت.

درشیوه جدید برگزاری مصاحبه داوطلبان لازم است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از عصر امروز از طریق سامانه www.azmoon.org  قابل دریافت است درتاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانه  phdinterview.azmoon.iau.ac.ir در جلسه مصاحبه مجازی شرکت نمایند.

داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم افزارهای مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آنها اقدام نمایند. راهنمای نحوه چگونگی شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه قابل دریافت خواهد بود.

روابط عمومی مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه مجازی باید «برگه اطلاعات ورود به جلسه» را از سامانه آزمون دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کنند، در این برگه نام کاربری و کلمه عبور ورود به سامانه مصاحبه مجازی به داوطلبان نمایش داده می شود.

دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹

دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹

ورود به سامانه مصاحبه مجازی دکتری ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و با وارد نمودن کد ملی و کد شناسه انتخاب رشته و داوطلبان دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان با استفاده از اطلاعات شناسنامه ای نسبت به دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه خود اقدام نمایند. این برگه حاوی نام کاربری ، کلمه عبور و راهنمای نحوه مصاحبه مجازی می باشد. همچنین لینک دریافت نرم افزارهای لازم به منظور شرکت در مصاحبه در سامانه فوق قرار داده شده است.

داوطلبان لازم است نسبت به دریافت فایل راهنمای نحوه و چگونگی مصاحبه مجازی اقدام و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از روز شنبه ۱۹ مهر آغاز و تا روز چهارشنبه ۳۰ مهر ادامه دارد.

روابط عمومی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام سایت زیر باز نمی شود که من کارت بگیریم و بعد از چند روز هنوز سایت مشخصات من را نمی شناسد در حالیکه چند روز قبل برای مصاحبه برای من کارت ورود به مصاحبه صادر کرده بودند اما الان سایت مرا نمی شناسد چـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟
    معدل تمام دوره های من در لیسانس و فوق لیسانس ۲۰ است .
    من ایمیل ندارم ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا