اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران آزمون وکالت ۹۶ کانون آذربایجان شرقی

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران آزمون وکالت ۹۶ کانون آذربایجان شرقی

اخبار آزمون وکالت

پایگاه خبری اختبار – کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران در آزمون وکالت ۹۶ این کانون را اعلام کرد.

کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی که قبلا فقط از پذیرفته شدگان سهمیه آزاد برای مراجعه و ثبت نام دعوت کرده بود، با انتشار اطلاعیه تازه ای باعنوان «اطلاعیه شماره ۲ ثبت نام کارآموزان ایثارگر قبولی سال ۹۶» از داوطلبان سهمیه ایثارگران آزمون وکالت ۹۶ این کانون که رتبه های یک تا ۳۱ را کسب کرده اند برای ثبت نام دعوت کرده است.

در انتهای اطلاعیه کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی تاکید شده است که «صدور پروانه کارآموزی منوط به تطبیق مدارک ایثارگری با قانون مربوطه است»، به طور دقیق مشخص نیست چه معیارهایی برای تطبیق مدارک داوطلبان با قانون مورد نظر این کانون خواهد بود.

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی به این شرح است:

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران آزمون وکالت 96 کانون آذربایجان شرقی

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. خب باز هم جای شکر باقی است که همین هم اعلام شد.در اینجا از سایت اختبار،تنها تکیه گاه ما جوانان حقوقی بنمایندگی از تمام کسانی که درگیر ماجرا بودند و سایت اختبار جناب هوشیار و خانم زنده دل تشگر میکنم،دستانتون رو به گرمی و محبت میفشارم،رسالت شما،رسالت خوبی هاست متشکر

  2. سلام
    از دوستان اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه لطفا … کانون آذربایجان اطلاعیه زده که قبولین سهمیه در مورخه … در کنار مدارک دگ که گفتن معرفی نامه از بنیاد ایثارگران و جانبازان استان بیارین، باید نامه از طرف کانون ببریم تا معرفی نامه بدن یا خودجوش هم بریم میدن معرفی نامه رو ؟
    اصلا یه وضعی شده هر ارگان برای خودش یه مجلس داره یه دولت داره ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا