اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه تأسیس مؤسسه میانجی‌گری

مرحلۀ دوم اعلام نتایج در شهریور ۹۸ انجام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- تایج مرحله اول واجدین تاسیس مؤسسه میانجی‌گری اعلام شد.

به گزارش اختبار بنابر اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، این افراد براساس اطلاعات اعلامی داوطلبان (مدرک تحصیلی، سوابق تجربی مرتبط و ایثارگری) پذیرفته شده‌اند.

مرحلۀ دوم اعلام نتایج در شهریور ماه سال ۹۸ انجام خواهد شد.

جهت اطلاع از چگونگی فرآیند انتخاب و انجام مراحل بعد، متن کامل اطلاعیه را از اینجا دریافت نمایید.

پذیرفته‌شدگان مرحلۀ اوّل فرم شمارۀ یک را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Takmil@Mianjigari.org ارسال نمایند.

جهت هرگونه اعتراض به نتیجۀ اعلام شده، پس از مطالعۀ دقیق بند ۶ اطلاعیه، فرم شمارۀ دو را از اینجا دریافت نموده و پس از تکمیل، تصویر آن را به ایمیل Eteraz@Mianjigari.org ارسال نمایید.

تذکر: برای مشاهده نتایج باید فیل تر شکن خود را قطع کنید.

آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر

تهران

چهار محال و بختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۷۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و وقت بخیر
    نحوه امتیاز دهی طبق بند ۶ اطلاعیه دارای اشکال هست
    صرف نظر از اینکه سابقه فعالیت کارشناسان حقوقی دولت ( کارمندان) را کمتر از وکلا در نظر گرفته اند در حالیکه یک وکیل ممکن است در سال ۱۰ یا ۲۰ پرونده بیشتر نداشته باشد اما کارشناس حقوقی چون با حقوق ثابت و بدون حق الوکاله کار حقوقی می کند بعضا ماهی ۱۰ با ۲۰ و حتی بیشتر پرونده دارد و به دادگاه های مختلف مراجعه می کند. اما نکته اینجاست که برای کارکنان دولت به ازای هر دو سال سابقه، یک امتیاز و حداکثر ۲۰ امتیاز در نظر گرفته شده است . سوال این هست که وقتی کارمند با ۲۸ سال ( یا ۳۰ سال) خدمت بازنشسته می شود این ۳۰ سال یعنی ۱۵ امتیاز. حالا چگونه می توان حداکثر امتیاز یعنی ۲۰ را کسب نمود؟!!!

  2. احسنت به کاربلدهای کشور ایران.واقعا در کشور یه نفر هست بیاد برنامه زنده تلوزیونی اعلام کنه من با هم فکری این نفرات تونسیم میانجی گری را تاسیس کنیم تا جوانان بیکار بتونن کار کنند.البته ببخشید اشتباه نوشتم باید بگن من با هم فکری این نفرات تونستم به قضات اساتید دانشگاه وکلا مشاوران و تمام کسانی که کار داشتند کار جدید ایجاد کنم تا شرمنده زن و بچه خودشان نشن.اینها افراد مظلوم کشور هستند باید تا زنده هستند کار جدید براشون فراهم کنیم اخه در این وضع نابسامان اقتصادی اینها چطور میتونن با یک حقوق زندگی کنن.در ادامه هم این نوید را به بقبه شاغلان تک شغلی بدن نگران نباشید به زودی برا شما هم شغل دوم یا سوم ایجاد خواهیم کرد

  3. جالبه دو نفر که من میشناسم :
    سید محمد مهدی ساداتی : هم وکیله… هم استاد دانشگاهه شیرازه … هم اینکه الان هم میانجیگری قبول شده…
    همچنین محمد جواد سلمان پور… که استاد معارف اسلامی دانشگاه شیرازه…

    هر چیه این میانجیگری چیز خوبی هم هست … فردا کلی از دعوا ها ارجاع میدن اینا… و درامدش مطئنا خوب هست.
    به هر حال ما که قبول نشدیم.
    کاش حداقل قانونی میزاشتن که منع ۱۰۰۰ شغل باشه… اینا دیگه برای کی میخوان …. جوون بیکار بگرده استاد دانشگاه که حقوق استادی داره… وکیلم هست… بازم به درامدش قانع نیست…

    1. اره راست میگه قوه قضائیه که طبق قانون اساسی باید مدافع حقوق عامه باشه در پذیرش تبعیض می گذاره البته این عملکرد قوه قضاییه مسبوق به سابقه است مثلا دفتر خدمات الکترونیک قضایی را دادن به سردفتران اسناد رسمی وبازنشتگان دادگستری

  4. با سلام
    در رابطه با نحوه ی جذب میانجیگری، باید بگم که شرایط پذیرش قبل و بعد از ثبت نام، زمین تا آسمون فرق کرد و این ضعف جذب و پذیرش ارگان هایی از جمله دستگاه قضایی رو میرسونه. امیدوارم وکلا و کارمندانی که پذیرش شده اند، فرصت کنند با دو سه تا شغل، به نحو احسنت از پس این یکی شغلشون هم بربیان و بقیه جوان های مستعد در این زمینه ها، هم همچنان مشغول سماق مکیدن باشند!!!!!!!!!
    هر چند که این بیانیه ها و اعتراضات ما به هیچ کجا نخواهد رسید اما با همه این وجود؛
    متاسفم……!!!!!!!!!

  5. اسم سه تا از اساتیدم که هم هیئت علمی هستن و هم وکیل توی لیست هست.علی برکت الله که این نظام تا بتونه شغل برا افراد شاغل ایجاد میکنه.
    مجلس اگه امسال رای میخاد باید جون بکنه و به طرح جامع وکالت رای بده

  6. باسلام. ضمن تسلیت به درگذشت استاداخلاق وحقوق مرحوم کشاورز . سوالی داشتم :فرمهای موجود در اطلاعیه میانجیگری را چگونه تکمیل نماییم.باید پرینت گرفته وبعداز پر کردن ایمیل نمائیم یا نه طور دیگر عمل نمائیم.وتا چه تاریخی وقت داریم.تشکر ویژه ازراهنمایی شما.

  7. اینم مثل دفتر حدمات قضایی برای ادم های ویژه ست..نه جوانان فارغ التحصیل بیکار..بنده با مدرک دکتری حقوق باید چشم بهداین موسسات ببیندم و اخرشم بشه این…واقعا جای تاسفه و عذاب

  8. سلام آقای علی اصغر ماهی از وکلای کرج هستند و مجوز میاجیگری هم گرفتن.این یعنی چی ؟ چرا دروغ به مردم میگن

  9. جالبه…
    بعد از مطالعه بند ۶ اعتراض کنید…
    یعنی چی ؟
    یعنی هیچ…
    کاش فقط سهمیه ایثارگری بود… کاش سهمیه ایثارگری دو برابر میشد… این امتیازات از کجا اومدن…!
    وکیل امتیاز داره… قاضی امتیاز داره… ! مشاور امتیاز داره…
    تنها کسی که هیچی نداره فارغ التحصیل بیکار هست.

  10. سلام و عرض ادب
    مرتضی فراهانی ساکن اراک هستم بنده در سامانه میانجیگری ثبت نام کرده بودم.
    دارای مدرک لیسانس حقوق و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دانشجوی دکترای حقوق خصوصی هستم.
    الحمدلله تمام افرادی که در سایت اسامی آنها ذکر شده است از وکلای استان مرکزی و از اساتید دانشگاه اراک و استان مرکزی هستند.
    با افتخار به تمام مسولین محترم قضایی تبریک عرض می کنم چون بعد از آزمون سردفتری ۹۷ مجددا موفق شدند که به هیچ کدام از فارغ التحصیلان حقوق و جوانان حقوقی کشور مجوز فعالیت ندهند.
    با تشکر

  11. سلام.میدونی ما جونا باید بریم خودمونو بکشیم.این همه درس بخونیم این همه پول خرج کنیم آخرم بیکار باید باشیم.شغل ها یا دست چندشغله هاست یا باز نشسته ها.فقط یکجا خوب مارو میخواد دانشگاهای پولی.اینم از قوه قضاییه که علم عدالت میدونه خودش رو.اول گفتن وکلا کارمندای دولت حق ندارن بیان.حالا همشونو ازانهابرداشتن.واقعا خجالت داره

  12. اینم مثل دفاتر خدمات قضایی دادن به چند شغله ها و هزار شغله ها . جوانان با استعداد و جویای کار و بی درامد و ازدواج نکرده و تحصیل کرده هم باید برن کارگری و کولبری و دست فروشی کنن چون این دفاتر میانجیرگری شامل فقط چند شغله ها میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا