اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز ۹۴

اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز ۹۴

برای دریافت نتیجه اینجا کلیک کنید

برای دریافت فایل برنامه زمانی انجام مصاحبه معرفی شدگان دانشگاه ها اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی(مصاحبه)آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۲/۱۴

 بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۴ مجاز به انتخاب رشته گردیده و اولویت‌های انتخابی خود را در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند، می‌رساند: کارنامه نتیجه انتخاب رشته که براساس آن معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) آزمون مذکور مشخص می‌باشد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد. لذا از آن‌دسته از داوطلبانی که در یک و یا چند کد رشته محل تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت  قرار گرفته‌اند، دعوت می‌نماید با توجه به نکات زیر و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کدرشته محل و همچنین جداول مندرج در ذیل این اطلاعیه و با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در این مرحله (بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی) و سایر مراحل پذیرش به موسسات ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کدرشته‌محل یا کدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌گردد، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می‌دارد. 

(۱)- داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یک یا چند کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط مشخص شده‌اند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ذیربط مراجعه و نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده در سایت دانشگاه برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) اقدام نمایند و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته و آنرا هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول ذیربط تحویل دهند.

ضمناً هزینه مربوط به این مرحله توسط هیات امناء هر دانشگاه تعیین و در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

(۲)- معرفی‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط و ضوابط، روز و ساعت مراجعه و همچنین شماره حساب دانشگاههای مربوط لازم است به پایگاه اطلاع رسانی موسسات مراجعه نمایند.

(۳)- به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شرکت داده خواهند شد که نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام گردد و داوطلبانی که نمره‌ای برای مصاحبه آنان اعلام نشود از پذیرش در کدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.

(۴)- بدیهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه)، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده با به همراه داشتن مدارک و مستندات لازم به دانشگاه مربوط مراجعه نمایند. به مراجعات و یا ارائه مدارک پس از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

(۵)- آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) شرکت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره دکتری سال ۱۳۹۴ (اعم از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خودگردان) قرار گیرند، مجاز به شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ نخواهند بود.

تبصره:  داوطلبانی که به هر دلیل بعد از انجام مراحل مصاحبه، قصد انصراف از این مرحله را دارند، می‌بایست حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ مصاحبه درخواست کتبی خود را مبنی بر انصراف از این مرحله به دانشگاه و موسسه آموزش عالی مربوط ارائه نمایند، تا از اعلام نمره مصاحبه برا ی آنان از طرف دانشگاه به سازمان خودداری گردد، بدیهی است بعد از اعلام نمره مصاحبه به این سازمان اقدامی صورت نخواهد پذیرفت و طبیعتاً بعد از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی حق شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ را نخواهند داشت.

(۶)- به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) می‌رساند که پس از اعلام نتایج نهایی، کارنامه تفصیلی آزمون دکتری سال ۱۳۹۴ در نیمه دوم مردادماه سال جاری بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار خواهد گرفت، بدیهی است داوطلبان گرامی چنانچه در خصوص نتایج آزمون هرگونه سوالی داشته باشند پس از دریافت کارنامه تفصیلی می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مکاتبه نمایند و به مراجعات حضوری و مکاتباتی که قبل از انتشار کارنامه تفضیلی و به طرق دیگر واصل شود پاسخ داده نخواهد شد.

 (7)- کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در این مرحله قرار گرفته می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ ضمن پرداخت مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

(۸)- کارنامه اعلام نتایج گزینش این مرحله از آزمون همزمان با این اطلاعیه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد که داوطلبان می‌توانند نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

(۹)- وضعیت علمی داوطلبان در کارنامه در کدرشته محلهای معرفی‌شده (حداکثر در ۵ کدرشته) و کدرشته‌محلهای قبل از آن مشخص شده است و آن دسته از داوطلبانی که در کمتر از ۵ کدرشته محل معرفی شده‌اند و یا اصلاً در ردیف معرفی‌شدگان قرار نگرفته‌اند وضعیت علمی آنها در کارنامه درکلیه کدرشته‌محل‌های انتخابی منعکس گردیده است.

(۱۰)- داوطلبان معرفی شده در رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع)، برای اطلاع از شرایط و ضوابط تحصیل در این دانشگاه، به توضیحات مندرج در صفحه ۸۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته مراجعه نمایند. ارائه گواهی قبولی در آزمون معارف اسلامی که از سوی این دانشگاه برگزار میشود، برای ورود به مرحله مصاحبه الزامی می‌باشد. (ضمناً معرفی‌شدگان دانشگاه مذکور شامل معرفی حداکثر تا ۵ کد نمی‌باشند).

(۱۱)- داوطلبان معرفی شده در رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری برای اطلاع از شرایط و ضوابط و سایر مراحل پذیرش لازم است به وب سایت دانشگاه به آدرس: www.motahari.ac.ir  مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز که می‌بایست معرفی‌شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند :

۱- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره – معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۷ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و فرم مندرج در صفحه ۹۴ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).(معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد).

۲- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱- آن‌دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. 

تبصره ۲ – معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای ۱ و ۲ فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند. (معدل مندرج در آن باید با معدل اعلامی به این سازمان یکسان باشد).

۴ـ اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان. 

۵ـ اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از معرفی‌شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

تبصره – آن ‌دسته از معرفی‌شدگان برای مصاحبه که متقاضی استفاده از سهمیه مربی گردیده‌اند، موظف به ارائه گواهی معتبر در این خصوص می‌باشند. لازم به توضیح است مطابق ضوابط مربوط، منحصراً مربیان آموزشی رسمی (آزمایشی یا قطعی) دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری یا سایر دانشگاه‌هایی که دارای هیأت ممیزه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری باشند، مجاز به استفاده از سهمیه «مربی» در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۴ می‌باشند به عبارت دیگر مدرسان و اعضاء هیأت علمی پیمانی، قراردادی، حق‌التدریس، دستیاران آموزشی و … اجازه استفاده از این سهمیه را ندارند. 

۶- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

تذکرات مهم : 

۱- به اطلاع آندسته از داوطلبانی که علاقه‌مندی خود را به بورس اعزام به خارج از کشور در فرم انتخاب رشته محلهای تحصیلی اعلام نموده‌اند، می‌رساند که باتوجه به ظرفیتهای اعلام شده درهرکد رشته امتحانی، افرادی که از نظر علمی در ردیف ۲ برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند درکارنامه اعلام نتایج این مرحله به عنوان معرفی‌شده بورسیه اعزام به خارج از کشور مشخص شده‌اند که هماهنگی لازم جهت انجام مصاحبه و سایر مراحل به طریق مقتضی از طریق اداره کل بورس و اعزام به خارج از کشور سازمان امور دانشجویان با آنها بعمل خواهد آمد لذا از مراجعه حضوری به این سازمان و اداره کل مذکور خودداری فرمایند.

۲ – نظر به اینکه برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی علاوه بر مدارک لازم برای مصاحبه و همچنین در خصوص ساعت و زمان حضور در مصاحبه اطلاع‌رسانی لازم را در پایگاه اطلاع‌رسانی خود مشخص می‌نمایند لذا به داوطلبان گرامی تأکید می‌شود که به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه قبل از مراجعه به دانشگاه یا موسسه مربوط به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهی که قرار است در مصاحبه آن شرکت نمایند، مراجعه کنند.

۳- چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۴/۰۲/۳۱ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال گردد، پاسخ داده نخواهد شد.

۵- به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کدرشته ۲۱۵۱) که با توجه به کارنامه نتیجه انتخاب رشته برای شرکت در مرحله مصاحبه به یک یا چند کدرشته محل مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی معرفی‌ گردیده‌اند، می‌رساند؛ از آنجاکه شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای که توسط معاون محترم آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، می‌باشد، لذا این‌دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، حداکثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی وضعیت علمی این قبیل داوطلبان که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر ننمایند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. 

۶- در خصوص داوطلبانیکه به رشته بورسیه دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی شده‌اند، لازم است تاکید گردد که علاوه بر شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) که توسط دانشگاه پذیرنده صورت می‌گیرد، می‌بایست شرایط و ضوابط مربوط به ارگان بورس دهنده را نیز دارا بوده و از طریق دانشگاه مربوط مراتب تایید ارگان ذیربط به سازمان اعلام شود.

۷- گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون (نمره کل اولیه- ۳۰ درصد) و نمره مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) واصله از مؤسسه ذیربط (۷۰ درصد)، همچنین حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

دریافت فایل جداول مربوط به برنامه زمانی مصاحبه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۴ با فرمت PDF

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا