اظهارات بهمن کشاورز درمورد اعلام نتایج و شکایات مربوط به آزمون وکالت ۹۵

اظهارات بهمن کشاورز درمورد اعلام نتایج و شکایات مربوط به آزمون وکالت ۹۵

پایگاه خبری اختبار – رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، گفت: اگر داوطلبان آزمون وکالت ۹۵ شکایتی نسبت به سئوالات این آزمون دارند آن را کتباً به اتحادیه اعلام کنند.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام نتایج آزمون وکالت سال ۹۵، گفت: ان‌شاءالله نتایج آزمون به زودی اعلام می‌شود. سعی ما بر این است که ۵ دی‌ماه نتایج آزمون وکالت را اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی راجع به ماهیت سئوالات آزمون وکالت شکایتی دارد آن را کتباً به اتحادیه اعلام کند.

کشاورز درباره اعلام کلید سوالات آزمون وکالت نیز گفت: ان‌شاءالله به موقع کلید سئوالات هم اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آزمون وکالت سال ۹۵ صبح روز جمعه پنجم آذرماه همزمان در ۲۴ شهرستان برگزار شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۶۷ دیدگاه ها

  1. بچه ها اگه تو فضای مجازی مثل تلگرام یا اینستا فعالید لینک  و گزارش ایلنا رو قرار بدید الان چندتا سایت موسسات رو چک کردم اونا حالا به هر دلیل قرار ندادن ….

  2. سلام

    دوستان می توانند از طرق ذیل با سردبیر مربوطه ارتباط برقرار کنند و مشکلات چند ساله مربوط به آزمون وکالت از جمله ایرادات همیشگی و هرساله سوالات-تاخیر بلاوجه در اعلام کلید یا نتایج-مسایل مربوط به حوزه های امتحانی و بی نظمی و عدم پیش بینی تدابیر لازم برای برودت هواو ……. را مطرح نمایند.

    حداقل باید ۲۱ نفر اعلام خبر کرده باشند تا سردبیر دستور پیگیری دهد.

    حتی اگر امروز نتایج اعلام شد که بعید است باز هم این اقدامات را انجام دهید.

    اطلاعات تماس ایلنا

    تلفن: 66956600 

    فکس: 66956613 – 14

    پست الکترونیکی:

    ارتباط با سر دبیر fatemehmahdiani@gmail.com

    روابط عمومی info@ilna.ir

    گروه سیاسی siasi@ilna.ir

    گروه اقتصادی eghtesadi@ilna.ir

    گروه اجتماعی ejtemaee@ilna.ir

    گروه فرهنگی farhangi@ilna.ir

    گروه ورزشی varzeshi@ilna.ir

    گروه عکس aks@ilna.ir

    گروه استانها ostan@ilna.ir

    گروه کارگری kar@ilna.ir

    1. ممنون آقای احمدی ، ضمنا بچه ها بخش اجتماعی بیشتر به مشکل ما مربوطه خلاصه کم نیارید با زنگ ایمیل فکس حتی نظر گذاشتن زیر گزارش مربوطه  در سایت ایلنا یا حتی نهایت ایمیل زدن به ایمیل خود خبرنگار مربوطه ،تلفن که کردین داخلی ۲۲۰ رو بگیرید اونجا بخش اجتماعیه حتی دیگه موضوع آزمون امسال نیست ما فقط می خوایم لااقل از این به بعد یه کم به این آزمون و فارغ التحصیلان حقوق بیشتر توسط اسکودا توجه بشه….

  3. سلام دوستان لطفا به این آدرس مراجعه نمایید 

    http://www.ilna.ir

    در قسمت اجتماعی که فعلا رو صفحه اول سایت قرار داره تحت عنوان سردرگمی دواطلبان آزمون وکالت خبری قرار داده اند تازه قراره با آقای کشاورز هم مصاحبه انجام بدن حالا علی احساب همین خبر رو ببینید . دیگه خودتون میدونید ناشناسم هی نمینویسم از ایران هم هستم!!

    1. عالی بود. من رفتم خوندم ودیدم. باریکلا. فقط امیدوارم مصاحبه کنن زود تاپاسخ اونارو ببینیم چیه. کاش ناشناس بهشون میگفتی ازاقای کشاورز بپرسن که منظور از به موقع کی هست اخه. این مصاحبه دوم هست اینبار یک موعدی از کشاورز بگیرن. باز نگن به موقع. کاش میگفتید اینبار شفاف بخوان جواب و. مثلا روز تعیین کنن نه اینکه بگن کلیدو به موقع میدیم. 

      1. نگران نباشید من همه اینا رو به خبرنگار مربوطه  گفتم و حتی دقیقا گفتم منتظر چه جوابهایی باشن دوستان ممنون از تعریفهاتون ولی خدا شاهده من این کارها رو برای تعریف تمجید نمیکنم حتی برای همینه ناشناس پیام می گذارم توروخدا به جای تعریف تمجید از من زنگ بزنید به خبرگزاری مربوطه شخصا به خبرنگار بگید البته الان گویا یه جا برای تهیه خبر هستن شاید هم اومده باشن وقتی تعداد بالا بره همه چی جدی تر میشه کاش سایت اختبار هم گزارش رو تو سایت قرار بده فرصت رو از دست ندید فقط ما خودمون از مشکلات خودمون خبر داریم حالا که یه فرصت در اختیارمون قرار گرفته از یه مرجع رسمی حرفتون رو بزنید نه فقط هم آزمون کل مشکلات رشته رو بگید و بخواین خبر تهیه کنن تمام روز نامه ها و رسانه های دیگه هم خبرتون رو میبنن چون خیلی وقتها خبرهاشون رو از خبرگزاری ها میگیرن .

        1. دوستان هرکی حاضره زنگ بزنه بیاد اینجا بگه تا ببینیم میشیم ۲۱ نفر یانه؟؟؟؟؟ بیاین دوستان

          1. دوست عزیزم من خود اون ناشناسم شما زنگت رو بزن من اگه میخواستم آمار بگیرم الان کلا قید همه چی رو زده بودم کار خودت رو بکن و حرف منطقیت رو بزن مطالباتت راجع به آزمون و رشته ات رو بگو و بخواه پیگیر باشن….

  4. سلام اقا امیر .نکته دیگر که یادم رفت در تکست قبلی بگویم و شاید بتواند شما را در پیدا کردن جواب صحیح کمک کند این است که

    از موسسات که پرسش میکنی که چرا جواب جزا را قذف و توهین داده اند میگویند…زنازاده از پسوند زاده به زایش بر میگردد.و زایش هم‌مخصوص مادر است! یعنی دقیقا معنی تحت الفظی لفظ را در نظر میگیرند

    بعد که به سراغ سوال ۲۰ حقوق مدنی سوال پرسیده میشود.ومیگوییم که در ماده ۷ قانون مسولیت مدنی واژه هر کس به کار رفته و کس یعنی شخص حقیقی میگویند.کس در این ماده به تسامح به کار رفته و هم شامل شخص حقیقی میشوذ و هم حقوقی.و بعد که میگوییم پس تکلیف ماده یک چه میشود پس اگر اینطور باشد ماده یک بی معنی میشود.میگویند معنی عرفی لفظ را در نظر بگیر.

    و حال ما ماندیم که در یک سوال دقیقا معنی تحت الفظی و در سوال دیگر معنی کلی!!!!! و این در حالی است که خوشبختانه در مورد هر دو سوال قواعد کلی موجود و قابل استناد است.

    سپاس

    1. برادر عزیز در مورد سوال قذف اختلاف نظر داریم ، وقتى به شخصى مى گویند زنازاده حداقل یعنى زنى که او را به دنیا آورده زنا کرده است و آیا زنى که یک نفر را به دنیا مى آورد مادر او نیست و به او تهمت زنا زده نشده است؟؟به نظرم بحث به درازا کشیده و بهتره فعلا بگذریم . در مورد سوال بیست مدنى همانطور که قبلا توضیح دادم بنده نیز گزینه اى که شما زده اید رو زدم و متاسفانه غلط است ، مهد کودک طبق قرارداد موظف به نگهدارى از صغیر بوده فرمایش شما زمانى درست است که به خود صغیر خسارت وارد شود و پدر مادر مى توانند مهد کودک را با استناد به تقصیر آن ها در نگهدارى صغیر مسئول بدانند ، ولى در این مورد خسارت به شخص دیگرى وارد شده ، در این جا شخصى که صغیر به او خسارت وارد کرده هر منطق حقوقى مى پذیرد که باید به صغیر رجوع کند و با توجه به سوال براى شخصى که خسارت به او وارد شده هیچ رابطه حقوقى و قانونى با مهد کودک متصور نیست که حق رجوع او به مهد را توجیه کند ، در نهایت پدر و مادر با توجه به مفاد قرارداد و تعهدات مهد کودک که تنها اگر تقصیرى مرتکب شده باشد حق رجوع به مهد را پیدا مى کنند آن هم بابت تخلف مهد از قرارداد که این مورد هیچ ارتباطى به جبران خسارت وارد شده به دیگرى که بر عهده صغیر هست ندارد.

  5. خانم زنده دل عزیز توروخدا خبر ایلنا رو کار کنید حالا قراره امروز با آقای کشاورز هم مصاحبه انجام بدن.

  6. اقا امیر سلام

    اگر بخواهیم از این دید به مساله نگاه کنی

    در جواب همین بس که همانطور که شما میدانی قذف متظاهر به زنا حد نمیخورد

    در نتیجه به طریق اولی کسی که واقعا زنا کرده حد نمیخورد

    شما دوست عزیز از دید دیگری دازی به موضوغ نگاه میکنی

    من میگویم.یکی از شرایط تحقق قذف معین بودن طرف انتساب است.

    وقتی کسی به دیگری میگوید زنا زاده.عقل خود را بگذار وسط .و ببین ایا معین است منظورش مادر طرف بوده( ولو مادر طبیعی) یا منظورش پدر طرف بوده(ولو پدر طبیعی) همین معین نبودن باعث میشود که قذف محقق نشود .اگر ماده استنادی موسسات را هم بخوانی خود ماده به صراحت نوشته….صریح در انتساب باشد.یعنی دقیقا باید معلوم باشد منظور طرف کدام یک از افراد در ماده هستند.بعد نوشته از قبیل پدرو مادرو…..یعنی اینکه ممکن است نسبت به دختر خاله طرف هم باشد و این معنای غیر حصری بودن ماده است.ماده نگفته به یکی از انها لفظ برخورد کند قذف است.کفته منتسب معلوم و معین باشد.در کتابهای قبلی مثال جالبی زده میشد که معنی را درست بفهماند .و این مثال بود..هر کس به دیگری بگوید مادر…قذف مادر است.

    حال جدای از این مسائل اگر کل حرفهای مرا قبول نداری.کتاب میر محمد صادقی را بخوان و یا اینکه در نت سرچ کن…شرایط تحقق جرم قذف…و کل نظرات را بخوان.و دیگر اینکه اتفاق نظر موسسات اجماع نیست که بخواهیم بگوییم گزینه صحیح همین است.شما مقداری به فکر و اندیشه و تحقیق و تفحص خودت نیز متکی شو.یقینا جواب صحیح را پیدا خواهی کرد.در مورد سوال ده حقوق مدنی.و سوال بیست حقوق مدنی هم من بدون اینکه در موزد ان سوالات حداقل حداقل۲۰ مقاله معتبر و پایان نامه و کلی نظر از اساتید بزرگ و تجزیه و تحلیل کل انها را نخواندم متنی نگذاشتم.مثلا در مورد سوال۲۰ مدنی تنها چند نفر از اساتید نوشته اند طفل مسول است.ولی رفتم نظر دکتر کاتوزیان و دکتر صفایی و….را خواندم و واقعا به این نتیجه رسیدم که مهد کودک مسول است.و این عقیده را نیز قبول کردم.جدای از اینکه کلید چه باشد.و اگر وکیل بشوم و یا خدابخواهد کتابی بنویسم یقینا از این نظر طرفداری میکنم.به هر حال سعی کن دقیق به موضوع نگاه کنی

    دوست کوچک تو از یک روستای دورافتاده.

    سپاس

    1. سلام—-شماخیلی بزرگوارید…حقیرازمطالب شما استفاده میکنم…آینده ای درخشان درانتظارشماست مخاطب ناشناس—–ارادتمندشما=سیددانش

  7. دوستان از این راحت تر با اجازه ای که از خبرنگار مربوطه گرفتم جیمیلشون رو هم تو سایت قرار میدم باید بچه ها مشکلاتشون در رابطه با ازمون و کلید رو اعلام کنند تا رسیدگی کنند تاکید میکنم این خبرگزاری اسمش ایلنا است نه ایسنا این یکی در واقع همون خبرگزاری کار هست دیگه به لطف آزمون وکالت یه پا خودم خبرنگار شدم و از همه خبرگزاری ها سر درآوردم !! لطفا به ادرس مربوطه ایمیل بزنید :

    mahtabchabok@gmail.com

     

                                                                                             خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                  ایران

    1. سلام خدمت دوستان.سال گذشته نتایج یازدهم اومد.امسال هم احتمالا همین بشه.بنابراین.بیاین پیگیر سوالا باشیم باور کنین حقمون ضایع میشه این مهمتره.سوالایی ک دوتاجواب صحیح داشتن(مثله دوتاسوال تجارت)سوالی ک گزینه هاش صحیح چیده نشده بودن (کیفری)و یا درسی ک عقلیه محضه این همه سوال حفظی داده بودن(اصول).آخه جزا من موندم سرجمعش ۸تا سوال ستاندارد داشت؟؟؟یــــــــــعنی چی واقعا؟؟!

    2. خانم یا آقای ناشناس ایران!

      عجب دل و حوصله ایی داری تو والا!؟ چقدر عجولی تو!؟ میزنند خوب حالا چند روز دیرتر؛ پارسال هم دیر زدند نتایج رو پروانه های کارآموزی ورودی ها آزمون ۹۴ هنوز ادامه داره و گروه چهارمشون افتاده بعد عید ۱۳۹۶ یعنی در واقع دو سال بعد آزمون که با مدت کارآموزی میشه ۴ سال بعد آزمون میتونند پروانه وکالتشون رو بگیرنند اگه تجدید دوره نشند تازه!؟ با عدم رعایت قانون وکالت که کانون ها رو موظف به صدور پروانه کاراموزی بهد ۶ ماه از آزمون وکالت کرده چیکار میکنی بعد!؟ (مفاده ماده ۱ قانون اخذ پروانه وکالت مصوب ۱۳۷۶)؛ کانون های وکلا متاسفانه خودشان به قانون خودشان عمل نمی کنند و و هر سال هم مقررات جدیدتر میذارند برخلاف رویه و قانون؛ بهرحال زیاد حرص نخور و تازه اول راهه اگه قبول بشی تازه. نتایج هم اگر مثل پارسال طول بکشه تا نهایت آخر دی اعلام میشه و قبلش هم کلیدها میاد. هر کاری میکردی تا حالا همون کارتو ادامه بده و اگر منتظر قبولیت هستی با توجه بدانچه گفتم دیگه انتظار اینکه سریع هم پروانهکارآموزی بهت بدند نیست و هزاران دردسر اگرم راه دور و شهر دور بیوفتیغ پس آرام باش و به بقیه هم استرس نده. عجبا!!!!

      1. دوست عزیز اگر دوا نیستی نمک هم روی زخم نباش اگر کاری نمیکنی کسی هم که کاری میکنه رو ناامید نکن بعدش هم دوست عزیز موضوع من اصلا و اصلا کلید و عجولی نیست اصلا جوابها نیاد!!اون مطالبات یه عده دیگه از دوستانه که من طبق وظیفه انسانیم سعی میکنم پیگیر حق همه باشم ضمنا موضوع فقط تلاش در جهت رفع مشکلات هرساله این آزمونه از حوزه های نامناسب بگیر تا برخی سوالات ابهام دار و به تبع آن نبود کلید برای آزمون به این مهمی  که باید شفاف باشه و مثل آزمون های دیگر کلید بلافاصله داده شود تا شاید امسال آخرین سال این کم کاری ها باشد البته شاید ،ولی مهم اینه که من و امثال من وظیفه شون رو انجام دادن و مدیون خودشون و دیگران نیستن اگه اوضاع این آزمون تا حالا چنین بوده به لطف دوستان به ظاهر صبوری چون شما است ….

        1. خداکنه مصاحبه کنن. بخدا این درست نیست. الان سوالات فقه وجزا اختلافیه خب یک سوالم سرنوشت سازه. وقتی کلیدو بدن هرکی لااقل تکلیفش باخودش مشخص میشه. درجواب ایسنا گفته بودن به موقع اعلام میکنیم کلیدو. اخه به موقع یعنی کی؟؟؟؟ واقعا مبهم صحبت میکنن. حالا دادن نتایج میگیم ممکنه زمانبر باشه که تازه همونم یکماه کفایت میکنه اما دادن کلید که کاری نداره. اصلا طراح سوال بگه تامن بیام خونشون جوابارو بده من یادداشت کنم بیام بدم به شما. والا!!!!! یعنی اینقدرررررر سخته دادن کلید؟؟؟؟ هاج و واج میمونه ادم. هرموسسه ای قربونش برم یک سازی داره!!!!!

          1. خیالت راحت مصاحبه انجام میدن باید از اول میرفتیم سراغ ایلنا خیلی دلسوزن و پیگیر بخصوص خبرنگار مربوطه فقط هرکی خواهان کلید و شرایط بهتره لطفا به سهم خودش زنگ بزنه یا ایمیل بده یا تو سایت ایلنا نظر بگذاره.

      2. حق تعالی اصلا اقا خانوم ناشناس به ما استرس نمیدن. این چه حرفیه شما میگید. اون ممثالهایی که شما میگید دلیل نمیشه مسوولان کارشون توجیه بشه. این حرفها چیه. یکماه صبرکردیم بس نبود؟؟؟؟؟ مادلمون میخواد زودتر تکلیفمون روشن بشه از سردرگمی خوشمون نمیاد. دوستانی هم که از پیگیری ناراحتن بایدبدونن برعکس شما که افراد معدودی هستید اکثربچه ها دوس داریم زود تکلیفمون روشن بشه. یعنی چه که سرمونو بکنیم مثل کبک زیر برف وبرامون اتفاقات اطرافمون مهم نباشه وبگیم بیخیال هرموقع اعلام کردن خوبه. اقا یاخانوم ناشناس منم دیشب ایمیل فرستادم. به حرف این دوست گوش نکنید و ناراحت نشید. شماکه ازاقایاخانوم ناشناس تعجب میکنید من ازشما اتفاقا تعجبم چقدر بی تفاوت هستید. نگید بی تفاوت نیستید که پیامتون گویای بی تفاوتی شماست ودلتون میخواد همه سکوت کنیم تا سنجش واسکودا هرساله به کاراش ادامه بده. عجباااااا!!!!!

        1. ممنون دوست عزیز از حمایتت ضمنا ممنون بابت ایمیلت در ضمن امروز صبح ایلنا خبر رو کار کرده و روی سایتشه و قراره با آقای کشاورز هم مصاحبه بکنند….

      3. ضمنا خانم یا آقای مورد لطف حق تعالی اگه دل و حوصله نداشته باشیم باید عطای وکالت رو به لقایش ببخشیم و اصلا سراغ این حرفه نیاییم من این صفنی را که بهم نسبت دادید به حساب تحسین که هرچند نیازمندش نیستم میگذارم نه تحقیری که شما مدنظرتان بوده ضمنا ما به مراحل بعد کاری نداریم حالا همین قدم اول را هم درست بردارند ما کلی ممنونشان هستیم! بنده هم استرس نمیدهم برای آزمونی به این مهمی که در طول سال کلی خرج و وقت و اعصاب از داوطلب میگیرد فقط چند روز پیگیری برای برگزاری بهتر این آزمون  استرس دادن نیست شما با بی تفاوتی بی نظیرتان بعید میدانم دچار استرس شوید و به راحتی از کنار پیام های من رد شوید کسی مجبورتان که نمی کند….

        1. بنده هم به زعم خودم از ناشناس و نوع تفکر ناشناس حمایت می کنم.احسنت به پیگیریتون. وکیل موفقی هم خواهی شد.

          1. ممنون آقای بخشنده از حمایتتون امیدوارم شما و همه دوستانی که نسبت به مسایل پیرامونشون بی تفاوت نیستند در عرصه وکالت خوش بدرخشند….

  8. لطفاخبرحذف اعمال سهمیه های ایثارگران را توسط مجلس محترم که به حق درراستای اجرای قانون اساسی که طبق ان تمام افرادملت ازحقوق مساوی برخوردارهستندرا درسایت قراردهید. این کارنمایندگان محترم شایسته تقدیراست. 

    1. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه روز گذشته مجلس درخصوص حذف سهمیه ۲۵ درصدی فرزندان شاهد و ایثارگران برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، بورسیه‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور، فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های دکتری تخصصی از لایحه احکام دائمی برنامه‌ها گفت:

      نمایندگان مجلس به دنبال آن بودند که این ماده در احکام دائمی آورده شود ولی از آنجا که در ماده ۷۰ احکام دائمی برنامه‌ها، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران دائمی شده، دیگر نیازی نبود در جای دیگر نیز آورده شود.

       ایراد شورای نگهبان در همین باب و به درستی بود لذا مجلس هم در جلسه دیروز خود، رأی به حذف آن داد؛ چراکه به استدلال شورای نگهبان، یک قانون در دو جا تصویب نمی‌شود زیرا در ماده ۷۰ احکام دائمی برنامه‌ها ذکر شده بود.

      وی بیان کرد: حذف سهمیه دانشگاهی خانواده‌های ایثارگران و شهدا از لایحه احکام دائمی برنامه‌ها از سوی مجلس به معنای حذف سهمیه این جامعه از ورود به دانشگاه نیست.

       

  9. باسلام خدمت مسولین سایت اختبار. به نظربنده اگرلطف کنیددرتلگرام یک گروه تشکیل بدهید که امکان تبادل نظربین دوستان فراهم شود ممنون میشویم. 

  10. بچه ها حتما حتما این پیام رو جدی بگیرید به این شماره حتما زنگ بزنید و مشکلات آزمون و رشته مون رو از روز اول مطرح کنید :

    خبرگزاری ایلنا:

    ۶۶۹۵۶۶۰۰ با کد تهران ۰۲۱  داخلی ۲۲۰ بگویید با خانم چابک می خواهید حرف بزنید خیلی خبرنگار پیگیری هستند همه مشکلات رو بگویید یا به فکس شماره ۶۶۹۵۶۶۱۳ و ۶۶۹۵۶۶۱۴ با کد تهران ارسال کنید خطاب به ایشان

     خانم زنده دل لطفا بی زحمت سریع در سایت قرار دهید تا امروز خبر را کامل کنند بچه ها حتما امروز زنگ بزنید خبر نسوزه .

     

                                                                                              خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                       ایران

  11. دوستان در نهایت این قضیه کلید و مشکلات آزمون وکالت رو باید درون تشکیلاتی حلش کنیم کسی به داد ما نمیرسه من یه درخواست از بچه هایی دارم که عضو موسسات کنکور بودن لطفا دادستانی ها ، طرح نوینیا ،چتردانشیا، مهرپویانیا، دادآفرینیا، دوراندیشانیا….ماشالا یکی دوتا هم نیستن خلاصه بچه هایی که موسسات رفتید لطفا از طریق موسسات پیگیر باشید به روساشون فشار بیارید پیگیری کنن نامه بنویسن در جهت حل مشکلات این آزمون اونا کلی آدم تو هیات مدیره کانون میشناسن. اگه تو فامیلتون تو اسکودا یا سازمان سنجش یا تلویزیون یا خبرگزاری یا روزنامه پارتی ای چیزی دارید از طریق اون پیگیر باشید بی پارتی کارتون مثل من سخته هی باید به خبرگزاری ها فشار بیارید اونها هم هی اما و اگر کنن البته مهم اینه که پارتی ما بی پارتی ها خداست همون بسه…..

     

                                                                                                       خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                               ایران

  12. از طریق یه خبرگزاری دیگه هم دارم پیگیری می کنم ولی مسیول سرویس مربوطه گفت باید خبرنگارم بعدازظهر بیاد دوباره با او حرف بزنی حالا خبرها رو بهتون میدم فقط جون هرکی دوست دارید ایندفعه اگه گفتم مثلا به فلان جا زنگ بزنید واقعا بزنید ببینند معترض زیاده بیشتر اهمیت میدن به قول انیشتین دنیا رو آدم های خرابکار خراب نمی کنن بلکه آدم ها بی تفاوت نسبت به اونها خراب می کنند …..

     

                                                                                                                   خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                                       ایران

    1. کامنت گذاشتن اینجا دردی رو دوا نمی کنه لطفا با ایمیل ها و تماس های خود پیگیر باشین. قبل از وکیل بودن از حق خودمون دفاع کنیم مسولین باید پاسخ گوی افکار عمومی باشند تاخیر در اعلام کلید چه توجیهی دارد؟؟؟!!! آزمونی که در ۲ساعت برگزار میشود چرا باید برای پاسخ آن یک ماه منتظر بمانیم!!!؟؟؟ این تاخیر چه علتی دارد؟؟؟  لطفا پیگیر باشید.

  13. خطاب به هم رشته ای گرامی اقای محمد که ذیل پیامی مطلبی گذاشته بودن که موسسات هم پیگیر نتیجه نیستن باید بگم من بااینکه عضو موسسه ای نبودم ولی وقتی دیدم کسی به حرفهای ما گوش نمیدهد به روسای دو موسسه معروف هم نامه نوشتم تا پیگیر حق ما باشند بالاخره آنها دو تا آدم می شناسند تاکنون که نتیجه ای ندیدم امیدوارم دوستانی که عضو موسسات هستند لااقل در این مورد اقدامی کنند و به موسسات و روسا فشار آورند و نگذارند کار از کار بگذرد من انقدر به اینور اونور نامه نوشتم کلی نامه نگاریم قوی شده!!! ضمنا اقا محمد موسسات وقتی پول را بگیرندخیلی مردی کنند تا پایان دوره همراه داوطلب هستند بعد دوره فکر دوره جدید و ثبت نام جدیدند و هرچه پشت کنکوری بیشتر ثبت نام هم بیشتر….

     

                                                                                                               خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                                      ایران

    1. سلام بر تو وهمه دوستان ** واقعا اگه تو نباشی ما ها وکسانی که از این سایت خبر ندارن دادمان بجای نمیرسه احسن بر سرشتت که پیگیر مسایل هستی *** بخدا راست میگم موسسات انقدر پیام میفرستند ومعلوم هم نیست شماره ها را از کجا پیدا میکنن … ولی دریغ از اینکه به کانون یا سازمان سنجش زنگی بزنن

      1. آقا محمد ممنون اما من کار شاقی نمیکنم و در این زمونه تکنولوژی و پیشرفت با کمی جستجو به راحتی میشود به مقصود رسید فقط کمی پیگیری میخواهد که امیدوارم دوستان به سهم خود انجام دهند….

  14. بخشنده مهربان ممنون به شما هم پیشاپیش یلدا مبارک خوشحالم که در این شرایط که همه فکر کلید و آزمونیم مهربانی چون شما هم هست که فضا را تعدیل نماید راستی از "خواهان شاکی و معترض " عزیز پیامی نمیبینم امیدوارم حالش خوب باشد ، در کنار تمام تنش هایی که این آزمون به ما وارد کرده این دوستی ها و مهربانی ها دلگرم کننده است دنیا به تمام بخشنده ها خواهان ها ناشناس ها زنده دل ها هوشیارها سید دانش ها میم ها محمدها علی ها سیدها زارعی ها میناها پدرام ها النازها خادمی ها بینام ها امیرها وکالت ۹۵ ها داودها وشکست خورده در حال کماها…نیاز دارد امیدوارم همه در کنار هم با همه اختلاف نظرهایمان موفق و شاد پیش رویم یلدا بر همه تان مبارک …..

     

                                                                                                           خانم یا آقای ناشناس 

                                                                                                                 ایران

    1. خوشحالم که دوباره وحتی باروحیه قوی ترظاهرشدیدامیدوارم شماودوست های عزیزی که انقدرتلاش می کنیدنتیجه تلاش خود را بدست اورید.یدابرشماوتمام دوستان زیزاین مجموعه مبارک باد.

  15. با سلام خدمت دوستان

    در مورد سوال ده حقوق مدنی .تکستی مبنی بر اینکه خیار موجود در این عقد خیار تخلف از وصف است گذاشتم و دلیل هم اوردم که مشتری فقط حق فسخ ندارد و میتواند عقد را نگاه داشته و خسارت ناشی از عدم اجرای صحیح قرارداد را هم مطالبه کند 

    اماااا

    فرض دیگری نیز دور از ذهن نیست.اگر به گزینه ها دقت شود  دو گزینه 

    فقط حق فسخ و فقط حق ارش مشاهده میگردد

    عدم مطابقت کالا  با نمونه را تنها نمیتوان مربوط به تخلف از وصف نیز مربوط نمود .کما اینکه با توجه و دقت در گزینه ها ممکن است مبیع معیوب بوده باشد.به نقل از دکتر کاتوزیان مثلا تلخه در ان موجود باشد.

    که در این صورت خیار مزبور در عقد خیار عیب میباشد.

    و همانطور که دوستان میدانند این خیار دو حق میدهد یکی فسخ ،یکی قبول عقد و اخذ  ارش 

    با توجه به گزینه ها دور از ذهن نیست که اصلا خیار مد نظر طراح محترم خیار عیب باشد.

    در نتیجه با این دید نیز باز میتوان گزینه قبول عقد و مطالبه خسارت را به عنوان گزینه صحیح انتخاب نمود

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا