اطلاعیه شماره ۹- نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان اولیه فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار- مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه، اطلاعیه ای را درباره نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی تأسیس دفاتر خدمات قضایی منتشر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۹ مرکزآمار و فناوری قوه قضاییه که در وب سایت این مرکز انتشار یافته، اطلاعات به این شرح است:

با توجه به اعلام نتایج ثبت نام متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات، در این مرحله فهرست دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی اعلام گردیده است. منظور از «پذیرفته شده» صرفاً در مرحله ابتدایی بوده و تایید نهایی منوط به انجام رویه های تکمیلی می باشد. بنابراین افراد پذیرفته شده در انتظار تماس یا اطلاع رسانی بوده و به هیچ عنوان به دادگستری یا اداره کل خدمات مراجعه ننمایند. بدیهی است مدارک بدون اعلام قبلی پذیرفته نگردیده و ترتیب اثر داده نمی شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۲ دیدگاه ها

  1. با سلام به آقا وحید عزیز بعد از یک سال از زمان اعلام فراخوان و گذشت ۲ماه از انجام مصاحبه دیروز پیامکی به گوشیم رسید نوشته شده بود که شما حد نصاب لازم را در مرحله سوم گزینش بدست نیاوردید آرزوی موفقیت در سایر مراحل زندگی برایتان میکنیم حالا معلوم نیست این پیامک از تهران ارسال شده یا از مرکز استان خودمان.حالا جالبتر اینکه با توجه به اینکه امسال را سال اشتغال معرفی کردند من که از جوانان نیازمند واقعی به شغل هستم را رد کرده و آرزوی موفقیت در سایر مراحل زندگی میکنندمن ۵ سال بعد از خدمتم همش اینجوری سپری شده عدم قبولی و آرزوی موفقیت در سایر مراحل زندگی مگر این عمر و سنمان دوباره برمیگردد دو سه سال دیگه توجیه میارند که شما دیگه سنتان بالا رفته و پیرمرد شدید ونیازی به شما نداریم فکر میکنم همش سرکاری بود و اینکه باید منتظر یک معجزه بزرگ باشیم انشااله خدا و ائمه مارا کمک بکنند با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

  2. سلام لطفا اگر شخصی از نتیجه نهایی یا دعوت به مصاحبه دفاتر قضایی اطلاعی دارد به اشتراک بگذارد تا هموطنان محترم و داوطلبین منتظر استفاده کنند

  3. باسلام نیمه خرداد هم رسید باز هم خبری نشد یک از اشخاصی که نظر گذاشته بود گفته بود حداکثر تا نیمه اول خرداد جواب ها اعلام میگردد چرا اینقدر طولانی شد؟هر سری تماس میگیری میگن حداکثر تا آخر هفته جواب میدن هفته تمام میشه و بازم خبری نمیشه چرا درست نمیگن کی اعلام میشه؟چرا قولهای الکی میدن و عمل نمیکنند؟آخه چرا؟

  4. با سلام به آقا وحید عزیز من آخر اردیبهشت تماس گرفتم به من گفتند قطعا و یقینا تا پایان هفته جواب مصاحبه را اعلام خواهند کرد.حالا نمیدونم این قطعا و یقینا معناش چیه که تا الان تماس نگرفتند انتظار واقعا سخته تا کی باید صبر کنیم؟

  5. با سلام اگر عزیزی جواب قطعی نتیجه مصاحبه خود را دریافت کرده یا از زمان دقیق اعلام نتایج مصاحبه ها خبر دارد ما را نیز حتما حتما حتما مطلع نماید.با تشکر و سپاس فراوان

  6. با سلام من دیروز تماس گرفتم بعد از گذشت شش ماه از نتیجه اولیه و ۴۰روز از انجام مصاحبه تازه میگویند هنوز انجام استعلامات تمام نشده در آذرماه که مدارک را بردم گفتند استعلامات انجام شود بعد برای مصاحبه تماس گرفته میشود مصاحبه دعوت شدم دوباره گفتند باید استعلامات انجام شود تا نتیجه قطعی داده شود این همه استعلام میشه آخه؟آخر جواب زن و بچه را چی بدیم همه اطرافیان میپرسند پس چی شد ما هم جوابی نداریم بگیم آبرو و چیثیتمون داره میره زندگیمون رو هواست یه کم هم به فکر ما جوان های بیکار باشند به خدا قسم ثواب دنیا و آخرت داره

    1. سلام
      حق با شماست
      احتمالا گذاشتند در آخر خرداد ماه و اوایل تیر به مناسبت هفته قوه قضاییه اعلام کنند

  7. تقریبا در تمامی استان ها کم و بیش مصاحبه ها به اتمام رسیده است و انشالله تا اواخر اردیبهشت یا حداکثر نیمه اول خرداد ماه نتایج نهایی اعلام میگردد.

  8. باسلام بنده دیگر به این سایت مراجعه نمیکنم چون مدیر سایت فقط به دنبال….
    فعلا خبری از مصاحبه نیست
    بنده هم از آذربایجان نیستم
    یاحق

  9. سلام مجدد به جناب یارقلی عزیز
    حالا که نتونستیم از طریق تلفن یا تلگرام یا ایمیل با هم ارتباط برقرار کنیم نمیشود توضیحاتتان را از همین طریق به ما اطلاع بدین . از آن روزی که گفتید شمارتونو گذاشته بودید ولی مدیر سایت تایید نمیکنه و میخواستید تلفنی توضیح بدید ما را دچار چنان استرس و اضطرابی کردید که خوابو از ما گرفته خواهشمندم اگر مقدور است توضیحاتتان را از طریق همین سایت به ما اطلاع بدید.
    با تشکر و سپاس فراوان از شما دوست عزیز

  10. سلام آقای یارقلی
    آیا شما نیز مانند ما در یکی از حوزه های قضایی آذربایجان غربی قبول شدید؟کارمند خود دفاتر خدمات قضایی استان هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا