اطلاعیه شماره ۹- نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان اولیه فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۹۵

پایگاه خبری اختبار- مرکز آمار و انفورماتیک قوه قضاییه، اطلاعیه ای را درباره نحوه و زمان ارائه مدارک پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی تأسیس دفاتر خدمات قضایی منتشر کرد.

متن اطلاعیه شماره ۹ مرکزآمار و فناوری قوه قضاییه که در وب سایت این مرکز انتشار یافته، اطلاعات به این شرح است:

با توجه به اعلام نتایج ثبت نام متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات، در این مرحله فهرست دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی اعلام گردیده است. منظور از «پذیرفته شده» صرفاً در مرحله ابتدایی بوده و تایید نهایی منوط به انجام رویه های تکمیلی می باشد. بنابراین افراد پذیرفته شده در انتظار تماس یا اطلاع رسانی بوده و به هیچ عنوان به دادگستری یا اداره کل خدمات مراجعه ننمایند. بدیهی است مدارک بدون اعلام قبلی پذیرفته نگردیده و ترتیب اثر داده نمی شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸۲ دیدگاه ها

  1. با سلام
    امروز ۱۲ بهمن۹۵ شد و هنوووووز خبری از((( نتایج نهایی ))) دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نشد….آیا کسی اطلاعی داره؟
    تورو خدا یکی جواب بده.
    ممنون

    1. با سلام
      بنده نیز در یکی از شهرستان های آذربایجان غربی در مرحله اول قبول شدم و مدارکم رانیز تحویل داده ام و هنوز از مرحله مصاحبه و نتیجه نهایی آن خبری نیست وهمچنان مانند شما منتظریم شما در کدام حوزه قضایی قبول شده اید؟

      1. با سلام نتایج دعوت به مصاحبه دفاتر خدمات قضایی استان آذربایجان غربی را منظورتان هست یا اینکه در کل کشور تا آخر بهمن اعلام میشود؟ با تشکر و سپاس

  2. باسلام لطفا یکی اطلاع رسانی نماید که سوالاتی که دراینجا مطرح میشود کسی یاجایی جواب داده میشه 

     یا فقط مطرح میشن؟

  3. سلام و خسته نباشید.چه مدارکی برای ارائه مرحله ی دوم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی لازم هست؟؟

  4. با عرض سلام و آرزوی توفیق روز افزون
    با توجه به اینکه متقاضی دفترخدمات قضایی هستم ، شرایط لازم را نیز داشته ، متوجه نشده و ثبت نام ننمودم آیا امکان ثبت نام اینجانب هست لطفاً بطور کامل راهنمایی کنید تا چنانچه به هر طرق مقدور باشد ثبت نام نمایم.
    باتشکر فراوان

    1. با سلام بنده در یکی از شهرستان های کوچک که  قبول شدم با من  تماس گرفتند و مدارک خواستند من نیز مدارک را حضوری تحویل دادم

  5. مدیر کل خدمات الکترونیک قضایی اعلام کرد: نتایج رسیدگی به اعتراضات ثبت نام کنندگان در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی روز یکشنبه ۷ آذر اعلام می‌گردد.

    مهندس رفعتی افزودند:افرادی که نسبت به نتایج فراخوان راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعتراض ثبت نموده اند، از روز یکشنبه ۷ آذر می‌توانند جهت دریافت نتایج اعتراض خود به سایت http://www.adliran.ir مراجعه کنند و با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت " ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی" از نتایج اعتراض اطلاع حاصل نمایند.

  6. با سلام خواهشمنداست زمان دقیق ارسال مدارک و اقدامات مراحل بعدی برای پذیرفته شدگان مرحله اول را جهت اطلاع، اعلام فرمایید.با امتنان

  7. سلام حدنصاب امتیاز مکتسبه چقده..باید امتیازت چند باشه تا از پذیرفته شدگان نتایج اولیه باشی.

  8. باسلام ..به نظر شما سر دفتران با این همه مشغله کاری برای تاسیس دفاتر قضایی از دقت کار لازم برخوردارند؟ و همچنین این مقوله با نظام اداری عدم دو شغله بودن مغایرت ندارد؟

  9. با سلام 

    لطفا نحوه و زمان  و مکان اعلام مصاحبه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی  را اعلام بفرمایید و اینکه در زمان مصاحبه چه سوالاتی پرسیده میشود؟؟؟؟؟

    باتشکر

  10. با سلام 

    لطفا نحوه و زمان  و مکان اعلام مصاحبه  را اعلام بفرمایید و اینکه در زمان مصاحبه چه سوالاتی پرسیده میشود؟؟؟؟؟

    باتشکر

  11. با سلام من و بقیه دوستان کارشناسی  حقوق ورزشی را دارا میباشیم که در اکادمی علمی کاربردی پرسپولیس گذرانده این میتوانیم در چه مواردی اعم از وکالت سردفتری یا خدمات قضایی شرکت کنیم

  12. سلام ازاطلاع رسانی شما سپاسگزارم آیا فردی که دفتر اسناد رسمی دارد در صورت قبولی وتایید نهایی  برای تاسیس دفتر الکترونیک  خدمات قضایی استعفا از سر دفتری لازم است یا خیر؟

    1. نظریه مشورتی دفتر حقوقی کانون سردفتران درخصوص آیین نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی

      « از آنجایی که مطابق ماده یک قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب سال ۱۳۵۴ و قانون  اختیارات و وظایف رئیس قوه قضاییه مصوب ۱۳۷۱ و ۱۳۷۳ و لایحه قانونی واگذاری اختیارات  وزیر دادگستری به شورای عالی قضایی و قوه قضاییه، دفاتر اسناد رسمی  واحد وابسته به قوه قضاییه  هستند و سازمان و وظایف دفاتر تابع  قوانین و نظامات راجع  به آن است و مطابق ماده ۲۹ قانون مذکور، دفاتر اسناد رسمی  مکلفند  از نظاماتی که قوه قضاییه برای آن ها مقرر می دارند تبعیت کنند.

       

      اضافه بر آن در ماده ۳۲ قانون  تجارت  الکترونیک ایران مصوب ۱۳۸۲ برای انجام  امور مربوط به تبادل اطلاعات  و اسناد و صدور گواهی های الکترونیکی در فضای مجازی مقرر شده است که این امر توسط دفاتر صدور خدمات الکترونیکی صورت خواهد گرفت و مطابق آیین نامه اجرایی ماده ۳۲ و تفاهم نامه منعقده فی مابین کانون سردفتران و دفتریاران و وزارت بازرگانی وظیفه تأسیس دفاتر مزبور به دفاتر اسناد رسمی محول شده است.

       

      بعلاوه با توجه به بند ۶ سیاست های کلی قضایی پنج ساله مصوب ۱ / ۹ / ۸۸ و بند ج  ماده ۴۸ قانون  برنامه پنجم  توسعه کشور و تبصره  بند ج  ماده ۱۱ قانون ارتقاء سلامت  نظام  اداری مصوب ۱۳۹۰ آیین نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی که به تصویب  ریاست محترم قوه قضائیه رسیده و تاسیس  و اداره دفاتر ارائه خدمات قضایی الکترونیکی  به دفاتر اسناد رسمی محول گردیده است و نظر به اینکه در ماده ۱۵ قانون دفاتر اسناد رسمی تصدی دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی و صدور گواهی امضای الکترونیکی جزء مشاغل منافی با  شغل سردفتری احصاء نشده است بنابراین  تصدی دفاتر مزبور توسط سردفتر اسناد رسمی بلامانع بوده و بلحاظ تفکیک ابلاغ سردفتری و ابلاغ تصدی دفاتر خدمات  الکترونیک  قضایی، در تصدی آن  منعی به نظر نمی رسد».

       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا