اطلاعیه سازمان مدیریت برنامه ریزی کشوردرباره اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی متمرکز ۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور

اطلاعیه سازمان مدیریت برنامه ریزی کشوردرباره اعلام نتیجه اولیه آزمون استخدامی متمرکز ۹۴ دستگاه‌های اجرایی کشور

داوطلبان حائز حد نصاب نمره باید نسبت به ویرایش یا تکمیل اطلاعات خود تا تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۹۴ اقدام کنند

اسامی داوطلبان تا چند برابر ظرفیت جهت طی مراحل جذب و استخدام در دهه اول مرداد ماه ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد

اطلاعیه سازمان مدیریت برنامه ریزی کشوردرباره اعلام نتیجه اولیه نخستین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور خردادماه سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۴/۱۵

 با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که در نخستین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در خردادماه سال ۱۳۹۴ شرکت نموده اند، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می‌رساند، نتیجه اولیه آزمون از ساعت ۱۸روز دوشنبه ۱۵/۴/۹۴ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل رؤیت می‌باشد. داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌‌ای (نام‌ خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود اقدام نمایند.  

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون و یا فرم اطلاعات ویرایش صادر شده است و داوطلبان مقتضی است براساس موارد ذیل عمل نمایند: 

۱- آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که حدنصاب لازم را بدست نیاورده‌اند می‌توانند با مشاهده کارنامه آزمون از وضعیت علمی خود مطلع شوند.

۲- آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که حدنصاب لازم را بدست آورده‌اند می‌بایست با مراجعه به سایت سازمان به نشانی فوق نسبت به ویرایش و یا تکمیل اطلاعات خواسته شده (بندهای مربوط به سهمیه، سابقه خدمت، وضعیت معلولیت و استان یا شهر بومی در هر انتخاب رشته شغل محل) از این تاریخ لغایت ۲۱/۴/۹۴ اقدام نمایند. در غیر این صورت بدون اعمال امتیازات مذکور نمرات آنان محاسبه خواهد شد ضمناً داوطلبان در تکمیل اطلاعات خود دقت کافی بعمل آورند و چنانچه در مراحل بعدی خلاف صحت اطلاعات اعلام شده مشخص گردد، متقاضی از مراحل آزمون حذف و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود. 

لازم به توضیح است با توجه به اینکه در این مرحله کلیه افراد دارای حدنصاب در هر شغل مطابق دستورالعمل مربوطه اعلام شده‌اند، لذا اعلام اطلاعات فرد مبنی بر دارا بودن حدنصاب و حتی تکمیل اطلاعات مربوط به امتیازات بومی و…. به منزله پذیرش نهایی نخواهد بود. 

بدیهی‌است پس‌از تکمیل‌اطلاعات لازم (از نظربومی بودن، امتیازسوابق خدمت‌قراردادی و…) توسط افرادی‌که دارای‌حدنصاب‌می‌باشند واعمال امتیازات‌ مذکور نهایتاً براساس نمرات‌ فصلی تا چندبرابر ظرفیت ‌موردنیاز فهرست‌ اسامی جهت سیر سایر مراحل جذب و استخدام (مصاحبه, گزینش و… براساس مفاد آگهی استخدامی منتشره) در دهه اول مردادماه به دستگاه متقاضی استخدام معرفی خواهد شد.

در خاتمه‌ اضافه‌ می‌ نماید که‌ واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۴ برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌‌باشد. لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی درمیان بگذارند و یا با شماره تلفن ۸۵۳۵۲۳۴۴ به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری )تماس‌ حاصل فرمایند.

ضمناً متقاضیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در صورت هرگونه سؤال لازم است با تلفن شماره ۶۶۵۸۳۶۲۰ تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا