اطلاعیه سازمان ثبت در مورد آزمون سردفتری طلاق

اطلاعیه سازمان ثبت در مورد کارت ورود به جلسه و امکان ثبت نام با تاخیر در آزمون سردفتری طلاق

آزمون سردفتری طلاق روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در تهران برگزار خواهد شد

پایگاه خبری اختبار – اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت با انتشار اطلاعیه ای از امکان دریافت کارت ورود به جلسه و ثبت نام با تاخیر افراد جا مانده از آزمون سردفتری طلاق خبر داد.

ثبت نام برای آزمون سردفتری طلاق از اول تا ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۴ انجام شده بود، با این حال طبق ای اطلاعیه افرادی که در مهلت مذکور موفق به ثبت نام نشده اند نیز می توانند تا ۱۳۹۵/۲/۱۵ فرم ثبت نام را تکمیل و به نشانی اعلام شده در اطلاعیه ارسال کنند.

داوطلبان از پنجم تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای دریافت کارت ورود به جلسه فرصت دارند، آزمون سردفتری طلاق ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید

 

اطلاعیه

« قابل توجه داوطلبان سردفتری طلاق »

پیرو فراخوان ثبت نام از داوطلبان سردفتری طلاق به اطلاع آن دسته از سردفتران ازدواج واجد شرایط که در موعد مقرر ثبت نام کرده اند می رساند که آزمون کتبی انتخاب سردفتران طلاق روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۲/۲۴ در تهران برگزار خواهد شد، لذا داوطلبین می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان و اطلاع دقیق از زمان و محل برگزاری آزمون از تاریخ ۱۳۹۵/۲/۵ از طریق مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی www.modiriat.org  نسبت به تکمیل ثبت نام و اخذ کارت اقدام نمایند. ضمناً افرادیکه در فراخوان قبلی موفق به ثبت نام نشده اند درصورت احراز شرایط می توانند فرم تقاضای ثبت نام را تا تاریخ ۱۳۹۵/۲/۱۵ به اداره انتخاب سردفتران و دفتریاران سازمان به نشانی تهران ـ میدان امام خمینی ـ ابتدای خیابان فردوسی ـ خیابان کوشک مصری ـ ساختمان شماره ۲ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال نمایند.

اداره کل امور اسناد و سردفتران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

      1. سلام علیکم آزمون سردفتری طلاق۹۵/۲/۲۴ برگزار شد اما الان ۹۵/۶/۹هست هنوز نتایج آن اعلا م نشده جای بسی تاسف است برای این همه بی توجهی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا