اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در مورد زمان و چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۵

اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در مورد زمان و چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۹۵

داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را از روز سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دریافت کنند

پایگاه خبری اختبار – دانشگاه آزاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای جزئیات دریافت کارت ورورد به جلسه آزمون دکتری ۹۵ این دانشگاه و همچنین رفع نقص آن را اعلام کرد.

طبق این اطلاعیه داوطلبان می توانند از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی صبح و بعد ازظهر روز جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد و داوطلبان تا یک ساعت پیش از شروع آزمون می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تاریخ و چگونگی دریافت برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و آرزوی توفیق برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.) سال ۱۳۹۵ بدینوسیله به اطلاع می‌رساند :  

۱- آزمون دکتری تخصصی (Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹/۱۱/۹۴ در سراسر کشور برگزار می‌شود. داوطلبان این آزمون از ساعت ۱۱/۰۰ صبح روز سه شنبه ۶/۱۱/۹۴ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

تذکر ۱ : دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.

تذکر ۲ : داوطلبان می‌بایست علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه نمایند.

۲- چنانچه داوطلبان پس از دریافت برگه ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه نمودند لازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی (حوزه امتحانی) خود مراجعه نمایند(آدرس کلیه واحدهای مجری برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ در دفترچه راهنمای آزمون مذکور درج شده است).

تذکر : داوطلبانی که شهر تهران را بعنوان حوزه امتحانی خود منظور نموده اند، لازم است مطابق جدول زمانی مندرج در این اطلاعیه به مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) واحد تهران مرکزی مراجعه و نسبت به رفع نقص برگه ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

۳- زمان رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون مذکور، روزهای سه شنبه۶/۱۱/۹۴ (بعدازظهر از ساعت۱۳/۰۰ الی ۱۷/۰۰)، چهارشنبه ۷/۱۱/۹۴ و پنجشنبه ۸/۱۱/۹۴ (صبح‌ ها از ساعت ۸/۰۰ الی ۱۲/۰۰ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳/۰۰ الی ۱۷/۰۰) می‌باشد.

مرکز رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵

حوزه‌ تهران (خواهران و برادران)

ساعت رفع نقص برگه ورود به جلسه : صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ۱۳ تا ۱۷

زمان مراجعه

نام حوزه ، نشانی و تلفن

سه شنبه۶/۱۱/۹۴

(بعدازظهر از ساعت۱۳/۰۰ الی ۱۷/۰۰)،

چهارشنبه ۷/۱۱/۹۴ و پنجشنبه ۸/۱۱/۹۴ (صبح‌ ها از ساعت ۸/۰۰ الی ۱۲/۰۰ و بعد از ظهرها ‌از ساعت ۱۳/۰۰ الی ۱۷/۰۰)

مجتمع دانشگاهی ولیعصر«عج» تهران مرکزی

آدرس : میدان امام حسین(ع) خیابان دماوند نبش بیمارستان بوعلی . تلفن : ۳۳۷۹۷۷۷۶ – ۳۳۷۹۱۹۳۰

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا