اطلاعیه حراست مرکزی وزارت دادگستری

اطلاعیه حراست مرکزی وزارت دادگستری

در خصوص ایمیل های جعلی آلوده به نرم افزار جاسوسی

حراست مرکزی وزارت دادگستری در پی ارسال ایمیل‌های مجعول اطلاعیه صادر کرد.

پایگاه خبری اختبار- در اطلاعیه حراست مرکزی وزارت دادگستری چنین آمده است:

«پیرو اطلاعیه ۱۳۹۵/۷/۲۶ این مرکز با توجه به تماس هموطنان محترم، اخیراً نامه‌های الکترونیکی با عنوان مجعول «سامانه رسیدگی به شکایات دادگاه‌های عمومی و انقلاب اسلامی پایگاه اطلاعاتی وزارت دادگستری» برای برخی افراد ارسال شده که حاوی مطالب جعلی بوده و خواننده را ترغیب به باز نمودن پیوست های نامه می نماید.

با بررسی های به عمل آمده و همکاری دستگاه های نظارتی مشخص گردید پیوست های مذکور آلوده به نرم افزار جاسوسی بوده که اطلاعات کاربر را خصوصاً در حوزه های مالی شامل شماره حساب، رمز عبور و … به مکانی خارج از کشور ارسال می نماید که این امر می تواند باعث دستبرد و برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص گردد.

لذا از کلیه هموطنان عزیز درخواست می شود از باز کردن پیوست های هر نوع نامه الکترونیکی ناشناس جداً خودداری نمایند. ضمناً شماره تماس حراست مرکزی وزارت دادگستری ۵۱-۸۸۹۲۶۴۵۰ آماده اطلاع رسانی و کمک به شما هموطنان عزیز خواهد بود.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از عملکرد کارکنان وزات دادگستری راضی نیستم یک نامه ۲ماه داخل سیستم دبیرخونه هست برسی نکردن حالا میگن یک ماه دیگه اینا حقوق میگیرن پول بیت المال میگیرن حق شهروندی انجام بدهند ..من ۸۰ هزار تومان برام دیه زده بودن کلمچ کردن بردن تا پرداخت نکردم آزادم نکردن حالا اجراییه براشون فرستادن ۲ماه نگاهش نکردن .خدایا ده بس تا کی سکوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا