اطلاعیه ثبت‌نام آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه سال ۹۶

ثبت‌نام آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه از ۱۲ شهریور آغاز می‌شود

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در آگهی ثبت‌نام اعلام خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه از فردا، یکشنبه ۱۲ شهریور، آغاز می‌شود.

آخرین اخبار آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از مرکز مشاروان حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، در اطلاعیه این مرکز چنین آمده است:

قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون وکالت سال ۹۶

به اطلاع می رساند ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از روز یکشنبه ۱۳۹۶/۶/۱۲ لغایت ۱۳۹۶/۶/۲۵ با شرایط مندرج در آگهی آزمون از طریق پایگاه اینترنتی http://azmoon.23055.ir  انجام می شود.

گفتنی‌ست در روز ۱۰ مردادماه سال جاری، عبدالرضا مؤمنی رئیس مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از صدور مجوز برگزاری آزمون جذب وکیل این مرکز از سوی هیئت نظارت مرکز امور وکلا خبر داده و گفت در آزمون امسال ۲ هزار وکیل جذب می‌کنیم.

مصاحبه رئیس مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه درباره آزمون مرکز مشاوران در سال ۹۶ را اینجا بخوانید

ثبت‌نام برای برگزاری آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه در حالی صورت می‌گیرد که در هفته‌های گذشته، کانون‌های وکلای دادگستری مخالفت خود را با برگزاری این آزمون اعلام کرده و با ارسال نامه‌هایی به رئیس قوه قضائیه،‌ ضمن غیرقانونی شمردن این اقدام، خواستار جلوگیری از برگزاری آزمون مذکور شده بودند.

واکنش رئیس کانون وکلای مرکز به خبر صدور مجوز جذب وکیل برای مرکز مشاوران قوه قضائیه را اینجا بخوانید

نامه جمعیت اسلامی وکلای دادگستری ایران به رییس قوه‌ قضائیه در مورد احتمال پذیرش کارآموز توسط مرکز امور مشاوران قوه قضائیه را اینجا بخوانید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷۷ دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید کجا باید نتایج ازمون مشاوران رو ببینیم لطفا راحنمایی کنید
    azmoon.23055.ir
    مراجعه کردم ولی نمیشه نتایج رو نمیاره.

  2. از مسئولین محترم سایت اختبار تقاضا دارم در مورد تاریخ برگزاری آزمون مشاوران و آزمون کارمندی قوه قضائیه اعتراض شرکت کنندگان را به گوش مسئولین برسانند ، لطفا پیگیری کنید که چرا آزمون در یک روز برگزار میشه ؟؟؟

    با چه استدلالی ؟؟

    ۲ بار هزینه جداگانه گرفتند و فقط میتونیم توی یک آزمون شرکت کنیم ؟؟ موقع ثبت نام آزمون مشاوران هم که در دفترچه نوشته بود زمان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

    لطفا پیگیری کنید

      1. حسین
        با سپاس از جواب شما

        اما افراد زیادی برای ثبت نام مشاوران مثل من فقط دفترچه ثبت نام مشاوران را دیدند که دقیقا نوشته شده بود زمان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد .

  3. با سلام
    دوستان عزیز قوه قضاییه با چه سیاستی تاریخ ازمون مشاوران رو ۱۰ ادر و تاریخ ازمون استخدامی رو ۱۰ اذر ان هم در یک زمان و در مکان جداگانه پیش بینی کرده ؟ ایا هیچ کس نمیخواد اعتراضی به این وضعیت داشته باشه خیلی ها هم در ازمون مشاوران شرکت کردند و هم در استخدام اداری ان هم در وضعیتی که سایت مشاوران در زمان ثبت نام درج نکرده بود تاریخ ازمون کی هست و به تازگی این تاریخ رو اعلام کرده پس حقوق ملت چی میشه؟اونم مرجعی که داعیه عدالت رو در کشور داره .هیچ کس جوابگو نیست علت چیه؟با این کمبود کار چرا میخوان یک فرصت رو از جوانان بگیرند لطفا اطلاع رسانی بکنید تا تاریخ این دو ازمون مهم رو عوض کنند با تشکر

  4. با سلام لطفا زمان ثبت نام ازمون کارشناس رسمی دادگستری را اگر اطلاع دارید اعلام فرمایید و یا حدود بازه زمانی ان را ؟ با تشکر عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا