استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در سازمان تامین اجتماعی ۴ استان کشور

استخدام کارشناس و کارشناس‌ارشد حقوق در استان‌های خوزستان، کرمان، کرمانشاه و اداره کل استان آذربایجان غربی

استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در سازمان تامین اجتماعی

پایگاه خبری اختبار- سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تابعه مدیریت های درمان استان خوزستان، کرمان، کرمانشاه و اداره کل استان آذربایجان غربی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.

در این آزمون، فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد حقوق نیز به‌عنوان کارشناس امور بیمه‌ای استخدام می‌شوندوثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان و اداره کل مذکور به نشانی مندرج در این آگهی) در عناوین شغلی قید شده در فایل pdf عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.

جهت دانلود فرم تقاضانامه ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود دفترچه راهنمای آزمون محلی اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود عناوین شغلی و مدرک تحصیلی اینجا کلیک نمایید

ثبت نام از روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ آغاز و لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۱۱ خاتمه می یابد.

کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

۳- دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .

۴- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های الزم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر .

۵- دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)

۶- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۷- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۸ – استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذی صالح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

۹ – داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر: ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ ۹۷/۹/۱۱ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ ۹۷/۸/۳۰ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام:

۱– مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براسام مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد.

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

۲– شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:

۲/۱- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.

۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.

۲/۳- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.

۲/۴- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام.

۲/۵- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.

۲/۶- دارندگان مدرک تحصیلی دکتری با شرط سنی حداکثر ۳۵ سال تمام.

* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره ۱: مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (طرح لایحه نیروی انسانی حداکثر ۲۴ ماه و ضریب K ،(مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رسته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد ، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاححداکثر سن داوطلبان در مورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال و برای مقاطع تحصیلی دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه می گردد . شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

توضیحات:

– شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:

۱- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی

۲- بانک رفاه کارگران

۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

۴- شرکت گروه هتل های هما

۵- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه

۶- رفاه گستر

۷- سرمایه گذاری تامین اجتماعی

۸- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی

۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

۱۰- کار و تامین

۱۱- گروه پزشکی حکمت

۱۲- شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

۱۳- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

۱۴- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.

– قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:

با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صالح به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته های دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.

تبصره ۲ -فرزندان شاهد، فرزندان جانباز ازکار افتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثرسن بهره مند می گردند.

۳ – معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صهرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

۴ -ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۵ -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.

۶ -متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرا و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آندسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ، پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود . شایان ذکر است مقطع تحصیلی متقاضیان صرفاً بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره قابل قبول خواهد بود.

۷ -امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و توابع شهرستان / استان) به شرح ذیل لحاظ می گردد:

– بومی شهرستان و توابع شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز

– بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز

۷-۱ – داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۷-۱-۱ – شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۷-۱-۲ – استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

۷-۱-۳- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

۷-۱-۴ – همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته)که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

۷-۱-۵ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۷-۱-۶ – داوطلب حداقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۷-۱-۷ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

۷-۱-۸ – داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

۷-۱-۹ – پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

۷-۱-۱۰ – پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

۸ -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

مدارک موردنیاز جهت ثبت‌نام:

۱ -تکمیل فرم ثبتنام و الصاق یک قطعه عکس ۴×۳ جدید با درج مشخصات فردی در ظهر آن.

۲ -دو قطعه عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

– عکس داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

– عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

۳ -اصل رسید بانکی مبنی بر واریز ۶۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) برای متقاضیان استخدام به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به شماره حساب کوتاه مدت الکترونیک به شماره (۱۷۵۱۶۲۱۱۲۳) نزد بانک ملت شعبه خوش شمالی (کد ۶۷۴۲۱) به نام سازمان تامین اجتماعی. (نگهداری تصویر فیش واریزی الزامی می باشد)

۴ -اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.

۵ -اصل وتصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم جهت آقایان(کپی پشت و روی کارت)

۶-اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در این آگهی.

۷ -اصل و تصویر گواهی انجام خدمت طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد مشمولین طرح مذکور و گواهی انجام تعهدات قانونی در مورد پزشکان. (ثبت نام متقاضیانی که در شرف اتمام طرح مذکور می باشند با لحاظ مفاد بند (۴) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی بلامانع می باشد)

۸ -اصل و تصویر مدارک و مستندات مربوطه بمنظور تخصیص امتیاز بومی مطابق با شرایط مندرج در بند (۷) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی. ۹ -اصل گواهی صادره از مراجع ذی صالح در خصوص داوطلبان مشمول تبصره های (۱) و (۲) قسمت شرایط اختصاصی استخدام ورود به خدمت داوطلبان).

د- نحوه تحویل مدارک:

متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک مندرج در این آگهی را از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۸/۳۰ لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۷/۹/۱۱ در ساعات اداری صرفاً به صورت حضوری به مدیریت درمان و اداره کل استان ذیربط به آدرس مندرج بشرح ذیل مراجعه و پس از تحویل مدارک مربوطه رسید دریافت نمایند. ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .

– اخذ مدارک بعد از ساعت ۱۶ تاریخ فوق (۹۷/۹/۱۱) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تحویل مدارک هیچگونه تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان آزمون استان خوزستان به آدرس: اهواز، بلوار گلستان، میدان کارگر، خیابان رشد ۹ ،مدیریت درمان استان خوزستان.

متقاضیان آزمون استان کرمان به آدرس: کرمان، بلوار شهید عباسپور،روبروی مصلی،مدیریت درمان استان کرمان.

متقاضیان آزمون استان کرمانشاه به آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید بهشیتی، سه راه ۲۲ بهمن، روبروی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت درمان استان کرمانشاه.

متقاضیان آزمون استان آذربایجان غربی به آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، چهار راه شهید بهشتی، اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۹/۲۱ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۹/۲۲ در محل مدیریت های درمان و اداره کل مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ ۹۷/۹/۲۳ برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

آزمون عمومی:

۱ -ریاضیات و آمار مقدماتی

۲ -زبان انگلیسی

۳ -زبان و ادبیات فارسی

۴ -آشنایی مقدماتی با رایانه

۵ -معارف اسلامی

۶ -شناخت تامین اجتماعی

۷ – اطلاعات عمومی

۸ -استعداد و هوش

* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه انجام خواهد شد .

تذکرات:

۱- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

۲ – استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اسام نتیجه آزمون کتبی خواهد بود . ضمنا امتیازات بومی و … برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۳ – کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.

۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا