استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در شرکت بیمه البرز (آگهی استخدام سال ۱۴۰۱)

پایگاه خبری اختبار- شرکت بیمه البرز برای جذب نیروی انسانی از میان فارغ‌التخصیلان رشته‌های مختلف، از جمله حقوق، برای سال ۱۴۰۱ فراخوان استخدام داد.

بر اساس اعلام این شرکت، متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ لغایت پایان روز ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی با مراجعه به سامانه استخدامی بیمه البرز و پس از دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای استخدامی، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی خود اقدام نمایند.

از متقاضیان واجدشرایط براساس اولویت‌های مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه‌ و آزمون عمومی و تخصصی- شغلی از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی دعوت بعمل خواهد آمد.

فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز (سهامی عام)

با استعانت از خداوند متعال، شرکت بیمه البرز(سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ کشور در راستای ارائه خدمات بهینه به ذی‌نفعان و تامین منابع انسانی خود برای عنوان شغلی کارشناس در ستاد مرکزی و شعب سراسر کشور، مطابق با ضوابط و آئین‌نامه استخدامی شرکت از بین متقاضیان واجد شرایط به تعداد محدود در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس، بومی و ساکن یکی از محل خدمت‌های مورد نظر، دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- دارا بودن حداکثر سن ۳۵ سال (متولدین ۱۳۶۶ به بعد) برای هردو مقاطع لیسانس و فوق لیسانس.
۵- انجام خدمت دوره ضرورت و یا داشتن کارت معافیت دائم غیرپزشکی برای آقایان ( تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، باید قبل از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد).
۶- عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی برای انجام شغل محوله طبق تائید پزشک
۸- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و عدم سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصالح
۹- عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر

شرایط اختصاصی

۱- حداقل معدل الزم برای دانشگاه‌های دولتی (صرفا دوره‌های روزانه و شبانه) در مقطع لیسانس ۱۴ و فوق لیسانس ۱۶ و برای دانشگاه‌های آزاد و پردیس بین‌الملل دانشگاه‌های دولتی در مقطع لیسانس ۱۵ و فوق لیسانس ۱۷ می‌باشد. لازم به ذکر است حداقل معدل برای سایر دانشگاه‌ها (شامل پیام‌نور، غیرانتفاعی، علمی کاربردی، فنی‌حرفه‌ای و دوره‌های تحصیلی مجازی و غیره کلیه دانشگاه‌ها) در مقطع لیسانس ۱۶ و فوق لیسانس ۱۸ است.

۲- مدارک تحصیلی دانشگاه‌هایی مورد پذیرش خواهند بود که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند.

۳- تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی (گواهینامه موقت) بایستی قبل از تاریخ برگزاری مصاحبه باشد و پرونده متقاضیان فاقد مدرک تحصیلی تحت هیچگونه شرایطی بررسی نخواهد شد.

۴- متقاضی میبایست بومی استان مورد تقاضا باشد (مطابق شهرهای مندرج در جدول شماره ۴). لازم به ذکر است که بومی به افرادی اطلاق می‌گردد که یکی از شروط ذیل را جهت احراز دارا باشند:

الف) متولد استان مورد تقاضا باشند.
ب) حداقل ۳ سال در آن استان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان تحصیل کرده باشد.
ج) حداقل ۳ سال بصورت پیوسته سابقه پرداخت حق بیمه بابت کار در محل معین، در استان مذکور را داشته باشد.
د) در ۲ سال منتهی به تاریخ برگزاری مصاحبه بصورت پیوسته در استان مورد تقاضا سکونت داشته باشد ( با ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه دارای کد رهگیری بنام خود یا پدر یا مادر).

تقویم زمانی و فرایند ثبت‌نام

جدول شماره ۱) اطلاعات تاریخ ثبت نام

۱- قبل از ثبت نام، شرایط و مفاد مندرج در دفترچه استخدامی را بطور دقیق مطالعه فرمایید.

۲- داوطلبان میبایست حداکثر تا پایان تاریخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۱ جهت تکمیل و تایید فرم تقاضانامه الکترونیکی به سایت https://new.alborzins.com/home/recruit مراجعه فرمایند.
* باتوجه به محدودیت زمانی سیستمی ثبت‌نام، قابل توجه است که در صورت اتمام زمان و خارج شدن از سامانه، برای ادامه فرایند ثبتنامی مجددا وارد سامانه شوید.

۳- متقاضیان میبایست مدارک خواسته شده در سامانه استخدامی را با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

۴- هر متقاضی صرفا یک بار امکان ثبت نام در سامانه استخدامی را دارا میباشد و درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام وجود ندارد. بنابراین پس از اطمینان از صحت درج اطلاعات، نسبت به ثبت نهایی فرم استخدامی اقدام فرمایید.

۵- داوطلبان صرفا در صورتی می‌توانند در فرایند استخدامی مربوطه ثبت‌نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته و گرایش تحصیلی آنان بطور کامل و بهصورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد و هیچگونه پسوند یا پیشوند بیش از آنچه اعلام گردیده در عناوین مذکور نداشته باشد لذا متقاضیانی که مقطع، رشته و یا گرایش تحصیلی آنان عینا در جدول شماره (۴) مطابق با محل خدمت موردنظر درج نگردیده است، از ثبت‌نام خودداری نمایند. همچنین اگر رشته تحصیلی بدون گرایش و یا بصورت (کلیه گرایش‌ها) اعلام شده است؛ کلیه گرایش‌های آن رشته تحصیلی مجاز به ثبت نام بوده و در صورتی‌که رشته تحصیلی با گرایش‌های مشخص ذکر شده باشد صرفا آن رشته‌های تحصیلی با گرایشهای ذکر شده مالک عمل خواهد بود.

۶- ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدارک تحصیلی معتبر مورد پذیرش واقع نمی‌گردد.

۷- مسئولیت صحت اطلاعات در سایت ثبت‌نام به عهده شخص متقاضی میباشد. بدیهی است متعاقباً در روز مصاحبه نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک دعوت شدگان اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط مندرج در دفترچه استخدامی شرکت یا اطلاعات ثبت‌نامی وجود داشته باشد، از ورود متقاضی به فرایند مصاحبه ممانعت گردیده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۸- قابل توجه است که در هنگام ثبت‌نام در سامانه استخدامی صرفا مدارک مربوط به (مرحله دوم- فعالیتهای علمی پژوهشی، مرحله سوم- سوابق کار و مرحله چهارم- دورههای آموزشی تخصصی گذرانده) در صورتی مقبول و حائز امتیاز خواهد بود که دقیقا با عنوان شغلی مورد تقاضا یا آخرین رشته تحصیلی متقاضی مرتبط باشد. بنابراین الزم است حتما عنوان شغلی یا حیطه کاری مربوطه در گواهیهای سابقهکاری نیز بهوضوح قید گردد. در غیر اینصورت در روز مصاحبه و هنگام تطابق مدارک از پذیرش متقاضی ممانعت میگردد.

۹- اولویت‌بندی افراد جهت دعوت به مصاحبه و مراحل بعدی، نیازمند بررسی دقیق پرونده متقاضیان است. لذا خواهشمند است صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن دفترچه استخدامی و جدول شرایط احراز (شماره ۴) می‌باشند، نسبت به ثبت نام در سامانه استخدامی اقدام فرمایند.

۱۰- اعلام اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه براساس امتیازات ماخوذه در مرحله ثبت‌نام و تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت انجام میپذیرد و پس از گذراندن مصاحبه ها و آزمونهای عمومی و تخصصی، قبول شدگان نهائی معرفی میگردند.

۱۱- دعوت به مصاحبه‌های عمومی و تخصصی از طریق تلفن، پیامک یا پست الکترونیکی صورت میپذیرد لذا از متقاضیان درخواست میشود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت فرمایند.

رشته و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز در فراخوان استخدامی

کلیه رشته و گرایش‌های تحصیلی اعلامی به تفکیک تقاضاهای محل خدمت (مطابق با جدول شماره ۴ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

جدول شماره ۲) رشته و گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز

استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در شرکت بیمه البرز
استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در شرکت بیمه البرز

الزامات حضور در جلسه مصاحبه و آزمونهای عمومی و تخصصی

توجه به نکات ذیل توسط متقاضیان الزامی است:

۱- جهت شرکت در مصاحبه و آزمون های مربوطه، ارائه کارت ملی یا شناسنامه در روز برگزاری الزامی خواهد بود.

** ارائه رسید تعویض کارت ملی، برای متقاضیانی که جهت تعویض آن اقدام نموده اند، در روز مصاحبه الزامی می باشد.

۲- اخبار و اطلاعیه‌های استخدامی، صرفاً از طریق درج در سامانه استخدامی بیمه البرز به نشانی https://new.alborzins.com/home/recruit معتبر بوده و شرکت مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی نخواهد داشت.

۳- کلیه دعوت شدگان ملزم هستند که در زمان مصاحبه، اصل مدارک درخواستی را جهت تشکیل پرونده ارائه دهند. در غیر اینصورت از حضور آنها در جلسات مصاحبه ممانعت میگردد.

۴- چنانچه در هر مرحله از فرایند استخدامی پس از بررسی و تطبیق مدارک متقاضیان با شرایط مندرج در دفترچه استخدامی، محرز گردد داوطلبی سهوا یا عمدا واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی‌باشد، حتی در صورت اشتغال، از استمرار خدمت وی در شرکت ممانعت بعمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۵- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده لذا از ارسال هرگونه مدارک فیزیکی به شعب و ستاد جدا پرهیز نمایید.

۶- چنانچه مشخص شود داوطلبی با دارا بودن مدرک تحصیلی بالاتر برای استخدام در مشاغل حائز شرایط مقاطع پایینتر شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.

۷- سازمان هیچگونه تعهدی به اعمال مدارک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد و ارائه هرگونه مدرک تحصیلی باالتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام و بکارگیری منوط به انطباق با شرایط احراز مشاغل و تایید شرکت میباشد.

۸- دعوت به مصاحبه به منزله استخدام متقاضیان نبوده و بکارگیری آنها پس از موفقیت در کلیه مراحل استخدامی و به ترتیب اولویت با توجه به نمرات کسب شده میباشد. همچنین شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال استخدام سایر نیروهای ذخیره (مازاد بر نیاز هر شهر( را نخواهد داشت.

۹ -دعوت به مصاحبه برحسب اولویتها و به نسبت تعداد شرکت کننده هر مقطع تحصیلی (لیسانس و فوق لیسانس) مطابق نیاز هر شهر انجام خواهد شد.

۱۰- حوزه برگزاری مصاحبه ها و آزمون های عمومی و تخصصی بصورت متمرکز در ستاد مرکزی تهران خواهد بود.

۱۱- متقاضیانی که پس از اعلام نتایج اولیه، واجد شرایط دعوت به مصاحبه گردند؛ لازم است اصل و کپی مدارک مورد نیاز جدول شماره ۳ ( صفحه بعد) را برای تطبیق با فرم خوداظهاری سامانه استخدامی در روز مصاحبه به همراه داشته باشند در غیر اینصورت از حضور آنها در جلسات مصاحبه ممانعت میگردد.

جدول شماره ۳) مدارک مورد نیاز پس از اعلام نتایج اولیه و حضور در روز مصاحبه

استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در شرکت بیمه البرز
استخدام فارغ‌التحصیلان حقوق در شرکت بیمه البرز

محل‌های خدمت، شغل، رشته و مقاطع تحصیلی مورد تقاضا

با توجه به فهرست مشاغل مورد نیاز ذیل، هنگام انتخاب محل خدمت در سامانه استخدامی، حتماً به عنوان و کد شغلی مربوطه و شرایط احراز آن (رشته‌های تحصیلی، مقاطع تحصیلی، جنسیت و شرایط) توجه فرمایید.

جدول شماره ۴) لیست محل‌های خدمت، شغل، رشته و مقاطع تحصیلی مورد تقاضا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. درسته که بیکارهای بیچاره به هر دری و امیدی مجبورن شرکت کنن و راهی دیگه هم نیست .
    اما آنچه من در این ایام می بینم خیلی از شرکتها و غیره از این وضع که همه جای ایران پر از جوانان بیکاره که دارن پیر شدن ، ازشون سو استفاده می کنند.مثلا با انتشار استخدام اولا براشون یک تبلیغی میشه و شاید واماشتغالزایی هم بگیرن .و بابت آزمون هم مبلغ خوبی می گیرن و در مجموع مبلغ هنگفتی میشه . بعدش هم چون نظارت دقیقی روشون نیست شاید کلا ۳ نفر را استخدام کنن که اون هم از بین سفارش شده های خودشانه . چقدر آدمهای پستی هستکه از بیکارهای بیچاره هم آخ. مملکت هردم بیلی روسپی چینی ضد امریکا

  2. سلام وعرض ادب.مدت پایان دوره خدمت سربازی به سنوات اضافه میشه؟یعنی من ۳۶ سال دارم ودوسال هم خدمت سربازی دارم میتونم ثبت نام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا