اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری ۱۳۹۲ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فهرست اسامی داوطلبان دارای شرایط شرکت در مصاحبه آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ از روز یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

ˈحسین توکلیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: تا صبح امروز، یکم اردیبهشت ماه تعداد ۲۰ هزار داوطلب از مجموع ۴۵ هزار و ۱۰۵ داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۲ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون دکتری، فردا شب به پایان می رسد به داوطلبان توصیه کرد حداکثر تا ساعت ۲۴ فردا، دوم اردیبهشت ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره تغییرات رشته محل های انتخابی آزمون دکتری، حداکثر ۵۰ کدرشته محل از رشته امتحانی خود به ترتیب اولویت علاقه انتخاب و مرتب کرده و در فرم انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: پس از انتخاب رشته داوطلبان، با توجه به ظرفیت هریک از کدرشته محلهای تحصیلی، اولویت انتخابی و نمرات آزمون و با درنظر گرفتن دیگر ضوابط مانند سهمیه رزمندگان، مربیان و دیگر موارد، از بالاترین نمره تا چندبرابر ظرفیت هر کدرشته محل، فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه استخراج می شود.
وی زمان انتشار فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه آزمون دکتری سال ۹۲ را روز یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: این دسته از داوطلبان لازم است براساس جدول زمانی که در اطلاعیه ای به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد با همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه و همچنین مدارک مورد نیاز دانشگاه مصاحبه کننده به موسسات آموزش عالی مربوطه مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند.
مشاورعالی سازمان سنجش یادآور شد: مصاحبه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجوی دکتری از دهه سوم اردیبهشت ماه ۹۲ آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا