اختصاص تسهیلات به پذیرفته‌شدگان ممتاز دکتری ۹۷ دانشگاه امام صادق

مشوق‌های مالی دانشگاه امام صادق برای پذیرش دانشجویان دکتری

پایگاه خبری اختبار- دانشگاه امام صادق (ع) به پذیرفته‌شدگان ممتاز دوره دکتری سال تحصیلی ۹۷-۹۸ این دانشگاه، تسهیلات مالی ارائه می‌کند.

به گزارش اختبار، بنا بر اعلام دانشگاه امام صادق (ع)، براساس مصوبه جلسات ۳۷۱ و ۳۷۲ مورخ ۹ و ۱۳۹۷/۰۲/۱۶  شورای دانشگاه، مشوق‌های زیر برای پذیرش دانشجویان دکتری در سال تحصیلی “۱۳۹۸-۱۳۹۷، به تصویب رسید:

۱- به ازاء هر یک از دانشجویانی که در فرایند پذیرش دانشجو، طبق مقررات دانشگاه جزء دانشجو بان ممتاز شناخته شده و دارای شرایط زیر هستند اعتباریبین (۱۰) تا (۲۰) میلیون تومان تخصیص میابد که یک سوم آن در نیمسال اول تحصیل به عنوان جایزه و مابقی در نیمسال‌های بعدی طبق ضوابط دانشگاه به صورت اعتبار ویژه علمی پژوهشی اعطاء می‌شود.

۱ – ۱) دانشجویان ممتاز هر رشته که رتبه آزمون سراسری آنان جز ۱۰ اول کل رتبه‌های مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه (سهمیه آزاد) آن رشته در آزمون مذکور قرار دارد.

۲-۱) دانشجویان ممتاز استعداد درخشان (بدون آزمون هررشته دارای معدل‌های تراز شده مقطع کارشناسی حداقل ۱۷/۵ و مقطع کارشناسی ارشد (بدون نمره پایان نامه) حداقل تا ۱۸/۵

میزان اعتبار ریالی هریک از دانشجویان موضوع بند “۱-۱” براساس رتبه آزمون و امتیازات نرمال شده مکتسبه در مراحل پذیرش دانشجو و هریک از دانشجویان بند “۱-۲” بر مبنای معدل کل (میانگین معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد تراز شده – بدون نمره پایان نامه) و امتیازات کسب شده دانشجو در مراحل پذیرش دانشجو تعیین می‌گردد.

۲- آن تعداد از مشمولان مصوبه فوق که رتبه آزمون سراسری آنان در هر رشته جزء ۱۰درصد اول کل ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره روزانه (سهمیه آزاد) آن رشته قرار دارد علاوه بر جایزه و تسهیلات فوق، به مدت یکسال به صورت رایگان از کلیه امکانات و خدمات ارائه شده دانشگاه که شامل حالشان شود (نظیر اقامتگاه متاهلی، تغذیه و …) برخوردار می‌شوند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا