آگهی آزمون ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه

آگهی آزمون ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قضائیه با انتشار اطلاعیه ای جزئیات برگزاری آزمون این مرکز در سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد.

در آگهی منتشر شده از سوی این مرکز ثبت نام در آزمون از اول تا هشتم آبان ماه ۱۳۹۸ انجام می شود و آزمون صبح جمعه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد، در آگهی آزمون همچنین فهرست قوانین و مقررات منبع سوال آزمون نیز اعلام شده است.

مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شهر انتخابی از سوی داوطلبان هنگام ثبت نام را صرفا جهت انتخاب حوزه امتحانی اعلام کرده است و تعیین شهر محل اشتغال را موکول به مراحل بعدی پذیرش نموده است همچنین اعلام شده است که پذیرش نهایی داوطلبان موکول به کسب حدنصاب نمره و همچنین وجود ظرفیت در محل مورد نظر است.

متن آگهی منتشر شده به این شرح است:

آگهی آزمون 98 مرکز وکلای قوه قضاییه

آگهی آزمون 98 مرکز وکلای قوه قضاییه

آگهی آزمون 98 مرکز وکلای قوه قضاییه

آگهی آزمون 98 مرکز وکلای قوه قضاییه

آگهی آزمون 98 مرکز مشاوران قوه قضاییه

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۰۸ دیدگاه ها

    1. فقط امام زمان باید کاری کنه، خدایی هیچ کاری از کسی برنمیاد عزمها جزم شده وکالت نابود بشه، خدا به اونایی که از این محل ارتزاق میکنن رحم کنه، دیروز مهندسی نابود شد امروز نوبت وکالته فردا هم پزشکی، گناهش گردن اون آقای آنارشیستی که فضای مجازی رو با حرفهای شیرنشون پر کردن و اسم استاد رو هم یدک میکشن.

  1. آرزویم آشتی اهل علم و علما است. تراژدی اختلافات مرحوم دکتر کاتوزیان و پروفسور لنگرودی به اندازه کافی دردناک بود.و افسوس دست گلچین روزگار فرصت این آشتی علمی را مانع شد.اکنون آرزویم این است که دو نهاد متولی وکالت باهم به تفاهم و همکاری و آشتی برسند میوه آن نصیب جامعه حقوقی و عموم مردم شود.مگر نه آن است که وکیل مدافع حق و حقوق جامعه بزه دیده متهم محکوم به و محکوم علیه است.پس چه بهتر آنکه دو نهاد در این مسیر قدم بردارد و این موارد فرع بر حق الوکاله باشد و به توصیه پدر علم حقوق مرحوم دکتر کاتوزیان وکلا ارتزاق خود را در تدریس و مشاوره قرار دهند تا مجبور به قبولی هر پرونده نباشند این است سعادت وکیل نه خدای ناکرده گرفتن پول گزاف به هر وسیله ممکن

    1. سلام
      اگر کسی که وضعیت نظام وظیفه مشخصی ندارد در آزمون پذیرفته شود
      احتمالا حتی می تواند کاراموزی خود را هم انجام بدهد ولی دریافت پروانه وکالت موکول به تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خواهد بود
      البته اقای بهادری از خبر خوشی هم در این رابطه صحبت کرده اند که احتمالا مربوط به امکان اخذ امریه و … است

  2. سلام خسته نباشید..من متوجه نشدم..نوشته حوزه محل خدمت بعد از قبول مشخص خواهد شد…یعنی پذیرفته شدگان مستخدم قوه قضاییه میشن؟؟؟ئ

  3. باسلام خدمت خانم زنده دل و سایر همکاران محترم
    با توجه به متن آگهی شرکت افراد دارای معافیت تحصیلی در مقطع ارشد برخلاف کانون وکلا بدون ایراد میباشد. درسته؟

    1. سلام
      اعلام کردن که برای شرکت در آزمون نیازی به پایان خدمت ندارین اما در صورت قبولی برای مراحل بعد باید داشته باشین

  4. سلام
    ببخشین من کارت ملی ام رو هنوز تمدید نکردم
    همون کارت ملی قدیمیہ
    مشکلی پیش نمیاد تو ثبت نام ؟؟

    1. مزیت نبود دوست من.نقص بود.باید برطرف می شد.با شش ماه چیزی عاید کارآموز نمی شود و این سبب ضعف او در اینده خواهد شد.

  5. بند ۵ گفته قبولی منوط به حدنصاب نمره و وجود ظرفیت در حوزه قضایی می باشد خیلی مبهمه. چون اخه قراره حدنصاب روبیاریمقبول بشیم پس دیگه ظرفیت حوزه معنا نداره . یا اصلا نگفته حدنصاب چه میزانه .

    1. مبهم نیست.به زبان سلیس فارسی اگر می نوشت بهتر بود.منظور این است که شما حد نصاب را که کسب کردید بعدا انتخاب محل می کنید.اگر نمره شما با ظرفیت انجا سازگار بود قبول تلقی می شوید.مثل انتخاب رشته دانشگاهها. این کار گامی در راستای انتخاب کیفی افراد با نمرات بالاتر است و شانس را از انتخابها حذف می کند.عالی است.

    1. میزان نمره ایست که به عنوان معیار برای قبولی در یک کد- محل تعیین می گردد که به دو صورت است.نصاب خام یا درصد مدار (نمره شخص بدون محاسبه رفتار علمی سایر داوطلبین)و نصاب تراز (با لحاظ رفتار سنجشی سایر داوطلبین)

    2. سلام اعلام کردن که هنوز حد نصاب نمره مشخص نشده احتمالا یه معدل یا تراز رو در نظر میگیرن هر کی تونست اون تراز رو داشته باشه میره مرحله بعد

  6. با سلام
    خیلی متاسفم….نوشته آزمون وکالت دادگستری ولی شما ازبکاربردن کلمه وکالت اجتناب میکنید.واقعا این کارتان خارج اکارحرفه ای واخلاق است!

    1. کاملا با نظر آقای سجاد موافقم.متاسفانه سایت اختباربر خلاف سابقه و ارزش حرفه ای که پیدا کردند ،کاملا در نحوه اطلاع رسانی خود جانبداری از اسکودا و دوری از مرکز مشاوران قوه قضاییه رو به منصه ظهور گذاشتند.نمونه دیگر این اقدام ایشان ،انتشار اطلاعیه مربوط به اعتراض مرکز وکلا به آرم جدید مرکز مشاوران قوه قضاییه و عدم انتشار پاسخ مرکز مشاوران به این اعتراض ،درحالیکه در خیلی از سایتها اطلاع رسانی دقیق صورت گرفت……

    2. متاسف نباشید دوست گرامی.عناوین یا قانونی یا عرفی اند.عنوان وکلای دادگستری عنوان قانونی اعضای کانونها ذیل قانون وکالت و لایجه استقلال و آیین نامه های مربوط به آنهاست.اما منظور از وکلای قوه وکلایی هستند که مبتنی بر مجوز اعطایی از سوی قانونگذار در ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه به فعالیت مشغولند.دغذغه عنوان نداشته باشیم. کیفیت وجودی باید مطلوب باشد.رفتار آقای جهرمی نشان داده در پی ارتقای کیفیت مرکز است.

  7. ضمن عرض سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما ، استدعا دارم برای آزمون های سال های آتی از شش یا هفت ما ه قبل خبر دهید چون ظزف سه ماه چطوری می توانیم این همه مطلب را مرور یا مطالعه کنیم ؟ !!!!

  8. منکه آزمون نداده بیخیال شدم وکالت ی شغل پر استرس و پر التهابه مخصوصا واسه خانوما ، پولش بخوره تو سرمون وقتی قراره آرامش نداشته باشیم و به زندگی و همسرمون آرامش ندیم حاضرم کار با درجه پایین تری انجام بدم ولی وکالت نکنم با اینکه مطمئنم اگه امسال امتحان بدم قبول میشم اما به نظرم واقعا شغل خوبی برای خانوما نیست دوستای گلی که تصمیم دارن و درس خوندن پر قدرت ادامه بدن ولی اونایی ک اول راهن خوب فکر نکنن ک یهو همه چیزشون نریزه بهم، حیف از عمر و جوونی

    1. همه مشاغل رگه هایی از استرس توشون هس اگه قرار باشه اینجوری فک کنیم دیگه نه کسی باید سوار ماشین بشه نه بیاد تو خیابون نه سر کاری بره چون ممکنه مشکلی پیش بیاد !! استرس مشاغل معمولا بعد از مدتی ک عوامل ایجاد اون تکراری شد کم اثر میشه و تبدیل ب یک چیز عادی! تا حالا چندتا وکیل دیدی ک تیمارستان بستری باشن؟!! بطور کلی زندگی تحت هر شرایطی از رفاه و موقعیت استرس زاست و وکالت هم از این قاعده مستثنا نیست ولی مطمیئنم شما صرفا بر حسب شنیده ها چنین نظری دارین!

    2. با سلام و خسته نباشید.خانم زنده دل سوالی داشتم از خدمتتون ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.در بند ۴ قسمت الف(مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام)، قید شده: گواهی فراغت از تحصیل یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی.این بند به این معنی هست که دانشجویان ترم آخری هم می‌توانند ثبت نام کنند؟(مثل آزمون قضاوت که به دانشجویان ترم آخر هم اجازه ثبت نام داد؟)

          1. سلام
            مدرک صادر شده از سوی هر دانشگاهی که از وزارت علوم مجوز داشته باشد معتبر است، از این جهت تفاوتی بین دانشگاه های سراسری و آزاد و غیرانتفاعی و پیام نور و … نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا