آموزش آنلاین؛ خدمتی جدید برای داوطلبان آزمون‌های حقوقی

فهرست عناوین این صفحه

رئیس مؤسسه آموزش عالی فاضل تشریح کرد:

خدمات مؤسسه آموزش عالی فاضل برای داوطلبان آزمون وکالت، قضاوت و مرکز وکلای قوه قضاییه

مهندس علی‌اکبر نکوفر، رئیس مؤسسه آموزش عالی فاضل، در گفتگویی با پایگاه خبری اختبار به تشریح خدمات و فعالیت‌های این مؤسسه در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های آزمایشی و منابع مطالعاتی مرتبط با آزمون‌های رشته حقوق پرداخت که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

مؤسسه آموزش عالی فاضل برای بسیاری از داوطلبان آزمون‌های حقوقی شناخته‌شده است اما در ابتدا قدری درباره فعالیت‌های مؤسسه توضیح بدهید.

مؤسسه آموزش عالی فاضل با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مرکز وکلا، کارشناسی ارشد، دکتری و … آماده خدمت رسانی به جامعه علمی کشور بوده و مفتخریم که بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های مذکور در سالهای متمادی به مؤسسه فاضل اختصاص یافته است.

در چند سال اخیر گستره فعالیت‌های مؤسسه به طرز چشم‌گیری افزایش یافته و در بیش از ۱۰۰ نقطه از کشور، نمایندگی ارائه خدمات و منابع آموزشی مؤسسه اعطا شده است.

اخیراً به دلیل مسائل پیش آمده در کل کشور و عدم دسترسی داوطلبان به شرکت در کلاس‌های با کیفیت حضوری، اقدام به برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین کرده‌ایم تا داوطلبان از سراسر کشور بتوانند از این کلاس‌ها استفاده و به موفقیت دست پیدا کنند.

نحوه برگزاری کلاس‌های آنلاین به چه صورت است؟

خوشبختانه با تمهیداتی که تدارک دیده شده، این کلاس‌ها با بهترین کیفیت از نظر شباهت حداکثری با کلاس‌های حضوری، انتقال حس ارتباط زنده و دوسویه داوطلبان با اساتید، ارتباط کاربری آسان جهت شرکت در کلاس برگزار می‌گردد.

برای استفاده از کلاسها نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار یا اپلیکیشنی نیست و داوطلبان از طریق مرورگر اینترنت گوشی تلفن یا تبلت یا کامپیوتر شخصی به سایت مؤسسه مراجعه و در کلاس‌ها شرکت می‌کند.

داوطلبان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت مؤسسه آموزش عالی فاضل به آدرس www.fazel.ac.ir به برنامه کلاسی و جزییات کلاس‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایند. در صورتی که با هر گونه سوال و مشکلی مواجه شدند، همکاران پشتیبان از طریق واتس اپ و تلگرام با شماره ۰۹۳۸۸۴۹۶۳۷۵ و یا تلفن ۰۷۱۳۲۳۰۴۰۱۴ آماده پاسخگویی به داوطلبان هستند.

متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی شما چگونه می‌توانند به نمونه فیلم‌های آموزش آنلاین دسترسی داشته باشند؟

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به کانال مؤسسه آموزش عالی فاضل در سایت آپارات به آدرس www.aparat.com/fazelshiraz مراجعه نموده و نمونه فیلم‌های آموزشی کلیه دروس را مشاهده نمایند.

به عنوان مثال:

نمونه فیلم آموزشی حقوق جزا با تدریس دکتر ابراهیم زارع

نمونه فیلم آموزشی حقوق تجارت با تدریس دکتر مجتبی نعمت الهی

نمونه اول فیلم آموزشی اصول فقه با تدریس دکتر صدیقه گلستان رو

نمونه دوم فیلم آموزشی اصول فقه با تدریس دکتر صدیقه گلستان رو

نمونه اول فیلم آموزشی آیین دادرسی مدنی با تدریس دکتر مجتبی نعمت الهی

نمونه دوم فیلم آموزشی آیین دادرسی مدنی با تدریس دکتر مجتبی نعمت الهی

چه امکاناتی برای این کلاس‌های آنلاین در نظر گرفته شده است؟

پاسخ: در این کلاس‌ها امکان پرسش و پاسخ به صورت زنده با اساتید به صورت صوتی و متنی وجود دارد. همچنین داوطلبان برای شرکت در کلاس نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارند و  ترافیک مصرفی اینترنت در کلاس‌های آنلاین طبق تعرفه داخلی ایران محاسبه می‌شود. بنابراین حجم مصرفی اینترنت شرکت‌کنندگان کمترین میزان ممکن خواهد بود. همچنین این امکان به داوطلبان داده شده تا به صورت نامحدود بازپخش کلاس‌های برگزار شده را مشاهده کنند. هیچ محدودیتی نیز در خصوص سیستم مورد استفاده وجود ندارد و داوطلبان با گوشی‌های اندروید و iOS نیز می‌توانند در کلاس حضور پیدا کنند. اما توصیه می‌شود برای استفاده بهتر از تصویر تخته و امکانات کلاس، در صورت امکان از سیستم کامپیوتر استفاده شود.

جهت معرفی امکانات کلاس‌های آموزش آنلاین مؤسسه آموزش عالی فاضل فیلم آموزشی زیر تهیه گردیده است.

نحوه تدریس در کلاس‌های آنلاین به چه صورت است؟

اساتید محترم در این کلاس‌ها فارغ از سطح دانشجو، دانشگاه فارغ‌التحصیلی، معدل لیسانس، سال فارغ‌التحصیلی و … کاملاً از صفر تا صد مباحث را به دانشجو منتقل می‌کنند به طوریکه در انتهای دوره داوطلبان به سطح سواد مطلوب نه تنها جهت آمادگی شرکت در آزمون، بلکه تسلط کافی در آینده شغلی خود خواهند رسید.

مزایای آزمون‌های آزمایشی مؤسسه آموزش عالی فاضل چیست؟

آزمون‌های آزمایشی با کیفیت استاندارد و منطبق با قوانین و مقررات اعلام شده درسال ۹۹ از سمت اسکودا و شباهت حداکثری با آزمون اصلی از نظر سطح سختی سوالات برگزار می‌گردد. بودجه بندی آزمون‌های آزمایشی با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده تا به نحوه مطالعه داوطلبان انسجام بخشد. ۱۰۰ درصد مطالب در بودجه بندی آزمون‌های آزمایشی گنجانده شده و طی مراحل آزمونها، حداقل ۷ مرتبه مباحث مرور می‌شود. همچنین جامعه آماری و تعداد شرکت کنندگان در آزمون‌های آزمایشی بسیار بالا می‌باشد که داوطلب می‌تواند به درک روشن تری از سطح خود به نسبت رقبای خویش پی ببرد. کارنامه منتشر شده دارای جزییات فراوان آماری می‌باشد که به داوطلب کمک می‌کند علاوه بر تشخیص نقاط قوت، نقاط ضعف خود را نیز شناخته و جهت رفع آنها اقدام نماید. از جمله این جزییات علاوه بر درصد، تراز و رتبه به تفکیک هر درس، می‌توان به بیشترین درصد کسب شده، درصد، تراز و رتبه بدون احتساب تعداد غلط‌ها (جهت گوشزد کردن تاثیر نمره منفی آزمون به داوطلب)، جدول تحلیل گزینه (درصد فراوانی پاسخگویی داطلبان به گزینه‌ها در ۱۲۰ سوال)، تخمین رتبه داوطلب در ۲۵ کانون کشور در سالهای ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ اشاره نمود.

علاوه بر این نمودارهای متعدد جهت درک شهودی وضعیت علمی داوطلب ارائه می‌گردد.

همچنین تحلیل کارنامه و معرفی امکانات و جزئیات مختلف سایت به صورت کامل در فیلم آموزشی زیر معرفی شده است:

برای  دوره جمع بندی و روزهای نزدیک به آزمون چه خدماتی را ارائه می‌نمایید؟

مؤسسه آموزش عالی فاضل هر ساله در ماه پایانی مانده به آزمون اصلی وکالت، کارگاه‌های تخصصی تست زنی و جمع بندی را برگزار می‌نماید که در آن به آموزش نکات کلیدی و حل تستهای مهم و احتمالی پرداخته می‌شود. هر سال بیش از ۱۰۰ تست از ۱۲۰ تست آزمون وکالت قبل از آزمون در این کارگاهها پیش بینی و حل شده است. داوطلبان می‌توانند برای مشاهده تطبیق سوالات آزمون وکالت ۹۸ با کارگاههای جمع بندی و حل تست ۹۸ به لینک زیر مراجعه فرمایند.

تطبیق سوالات مدنی آزمون وکالت ۹۸ با منابع مؤسسه فاضل

تطبیق سوالات اصول فقه آزمون وکالت ۹۸ با منابع مؤسسه فاضل

تطبیق سوالات حقوق تجارت آزمون وکالت ۹۸ با منابع مؤسسه فاضل

تطبیق سوالات درس جزای آزمون وکالت ۹۸ با منابع مؤسسه آموزش عالی فاضل

تطبیق سوالات آیین دارسی مدنی آزمون وکالت ۹۸ با منابع و تألیفات مؤسسه فاضل

تطبیق سوالات کیفری آزمون وکالت ۹۸ با منابع مؤسسه آموزش عالی فاضل

یکی از خواسته‌های به حق داوطلبان پشتیبانی تحصیلی و داشتن برنامه مطالعاتی مناسب و توجه به رفع دغدغه‌ها و فشارهای روحی مانند استرس و اضطراب و از دست دادن انگیزه است، راهکار مؤسسه در این مورد چیست؟

پاسخ: تیم مشاوره‌ای مؤسسه فاضل متشکل از اساتید راهنما، مشاور روانشناس و رتبه‌های برتر می‌باشد که داوطلبان می‌توانند پاسخ مشکلات درسی و سوالات خود را از اساتید راهنما جویا شوند، در خصوص برنامه ریزی درسی و مشکلات و فشارهای روحی خود با مشاور روانشاس مؤسسه در ارتباط باشند و از تجربیات رتبه‌های برتر جهت بهبود وضعیت خود استفاده نمایند.

در خصوص انتخاب منابع چه پیشنهاد و توصیه هایی دارید؟

اولین و مهترین توصیه من این است که تا حد امکان منابع محدود انتخاب شوند ولی تسلط بر منابع به حداکثر میزان ممکن برسد که این مهم فقط با مرور مطالب به دست می‌آید. این اطمینان به دانشجویان عزیز داده می‌شود که در صورت شرکت در کلاس‌ها، جزوات اساتید به عنوان منبع درسی کفایت می‌کند و نیازی به خواندن منابع اصلی نمی‌باشد. همچنین کتب انتشارات مؤسسه فاضل به عنوان منبع می‌تواند به دانشجویان عزیز کمک کند.

در مورد کتاب‌های مؤسسه فاضل بیشتر توضیح دهید.

کتابهای فاضل در سه فرم طراحی و چاپ شده است:

فرم اول-کتابهای سبز: این کتابها حاوی درسنامه و مطالب آموزشی طبق منابع اصلی به صورت طبقه بندی شده، به زبان قابل فهم و اغلب نموداری می‌باشد.

فرم دوم-کتابهای زرد: این کتابها بانک سوالات طبقه بندی شده موضوعی در هر درس می‌باشند. قسمت اول (جلد اول) این کتابها سوالات تالیفی اساتید و قسمت دوم (جلد دوم) حاوی سوالات آزمون‌های رسمی سنوات قبل می‌باشد.

فرم سوم-کتابهای آبی: این کتابها حاوی نکات مهم دروس می‌باشد. کتابهای نکات جهت مطالعه بعد از تسلط داوطلب و همچنین برای مرور مطالب بسیار کارا می‌باشد.

امکان مشاهده نمونه کتاب‌های انتشارات مؤسسه آموزش عالی فاضل و قسمت هایی از کتاب در سایت مؤسسه قسمت فروشگاه کتاب وجود دارد.

داوطلبان می‌توانند کتاب‌ها را به راحتی از سایت مؤسسه آموزش عالی فاضل سفارش دهند. ارسال‌ها از طریق پست پیشتاز انجام خواهد شد.

نتایج داوطلبان مؤسسه در آزمون‌های حقوقی سال گذشته چگونه بوده است؟

در سال ۹۸ بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان مؤسسه آموزش عالی فاضل در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه پذیرفته شدند. در بین دانشجویان مؤسسه ۴ نفر رتبه یک و ۳۹ نفر موفق به کسب رتبه تک رقمی در کل کشور گردیده اند. با افتخار آمار قبولی مؤسسه آموزش عالی فاضل از مجموع آمار کل موسسات آموزشی در کشور بیشتر می‌باشد.

علاقمندان از چه راه‌هایی می‌توانند با مؤسسه فاضل ارتباط برقرار کنند؟

متقاضیان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بهتر با جزئیات و سایر خدمات مؤسسه می‌توانند از طریق سایت اینترنتی مؤسسه به نشانی www.fazel.ac.ir یا تماس با شماره تلفن‌های مؤسسه ۰۷۱۳۲۳۴۳۲۳۴ الی ۳۶، ۰۷۱۳۲۳۰۴۰۱۴ و ۰۹۳۸۸۴۹۶۳۷۵ (واتس اپ و تلگرام) از پشتیبانی فنی و مشاوران مؤسسه که به صورت یکسره و رایگان برای پاسخگویی آماده هستند کمک بگیرند. همچنین توصیه می‌شود داوطلبان عزیز در کانال تلگرام مؤسسه به آدرس www.t.me/fazelshiraz و صفحه اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/fazelshiraz عضو شوند تا از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها در خصوص کلیه آزمونها اطلاع بیایند.

نشانی دفتر مرکزی مؤسسه: شیراز، پارامونت، ابتدای خیابان قصردشت، کوچه یک.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا