آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در جذب اختصاصی قضاوت ۹۶

مهلت مجدد ثبت‌نام در جذب اختصاصی آزمون قضاوت از ۱ تا ۳ بهمن‌ماه ادامه دارد

ثبتنام جذب اختصاصی قضاوت 96

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام در جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۶ که روز ۲۱ دی به پایان رسیده بود، برای یک مهلت ۳ روزه دیگر تجدید شد.

بنابر آنچه از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام شده است، مهلت ثبت نام فقط برای یک‌بار (غیر قابل تمدید) از روز یکشنبه ۱ بهمن ۹۶ لغایت سه شنبه مورخ ۳ بهمن ۹۶ به مدت سه روز تمدید شده و متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام جذب اختصاصی در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام جذب اختصاصی سال ۹۶ کلیک کنید

داوطلبان، می‌بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت و نزد خود نگهداری نمایند. فرایند ثبت‌نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است. لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت‌نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

تذکر مهم: داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون‌های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ….) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت‌نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت‌نام وی کأن‌لم‌یکن تلقی می‌گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.

برای خواندن متن کامل اطلاعیه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۹۶ کلیک کنید

لازم به ذکر است، به ثبت‌نام‌های اشتباه ترتیب اثر داده نمی‌شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام خانم زنده دل من چند وقت پیش اسمم تو سامانه سجایا نبود اما امروز یعنی ۴ بهمن اسمم تو سامانه ثبت شده بنظرتون قوه قضائیه استعلام گرفته برا تائید سهمیه ها یا فعلا نگرفته ؟تو رو خدا جواب بدید دارم از استرس میمیرم . سهمیه ام هم فرزند شهید

  2. چرا هیچکس از برگزاری روز ازمون چیزی نمیگه؟؟
    نکنه مثل آزمون مشاوره حقوقی بعد اعلام کنند که این ازمون حذف شده و ترس و دلهره را توی دل همه بزارن
    لطفن اعلام کنید جزئیات امتحان و مصاحبه را.ممنون

    1. بعد از پایان ثبت‌نام خود منابع انسانی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر می‌کنن و منابع و جزییات مصاحبه اعلام میشه

      روند همیشگی همین‌طور بوده جای نگرانی نیست

  3. باسلام
    شماکه کارمندهستیدبهترنیست راه را واسه بقیه باز بزارید تا معضل بیکاری واسه یکنفر دیگه حل بشه؟؟

  4. باسلام من کارمند دادگستری و فرزند جانباز ۲۵%هستم.آیا واجد شرائط ثبتنام جذب اختصاصی قضاوت هستم یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا