آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸

داوطلبان تا ۱ اسفند برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات مهلت دارند

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت‌نام مجدد یا ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش اختبار، بنابر آنچه در اطلاعیه روز ۲۴ بهمن‌ماه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (برای  پذیرش در دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی) و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۷/۰۹/۱۶ لغایت ۹۷/۰۹/۲۵) در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده‌اند از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۲۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۱ بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه، با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود، در صورت تمایل نسبت بهویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۷/۱۱/۲۸ لغایت ۹۷/۱۲/۰۱ ) این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای دریافت دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ۹۸ کلیک کنید

برای مشاهده اصلاحات جدید دررشته‌های مجموعه حقوق در آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۸ کلیک کنید

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا