آغاز مهلت مجدد انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- لینک سامانه انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از امروز ۲ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش اختبار،  مجازین به انتخاب رشته در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که در زمان مقرر (اول تا چهارم تیرماه ۱۴۰۱) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود نشده اند، می تواند از ۲ تا ۴ مردادماه ۱۴۰۱ انتخاب رشته کنند.

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کلیک کنید

این امکان فقط برای افرادی که براساس محتوای کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند و موفق به انجام انتخاب رشته نشدند فراهم شده و بعد از تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۱ تمدید نمی شود و هیچگونه درخواستی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

همچنین آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه سوم مرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد کلیک کنید

برای ورود به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. خواهش میکنیم یه فرصت اصلاح و ویرایش هم به داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده اند،بدهید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا