آغاز مهلت ثبت نام متقاضیان حق التدریس مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

پایگاه خبری اختبار- فراخوان دعوت به همکاری و ثبت نام متقاضیان حق التدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

بر این اساس این فراخوان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از امروز، اول شهریورماه تا ۱۵ شهریورماه سال‌جاری به مدت دو هفته با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان دانشگاه به آدرس http://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری است. تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت بوده است.

شرایط  ثبت نام متقاضیان حق التدریس در دانشگاه علمی کاربردی

 

پذیرش صرفا بومی

جذب مدرس صرفاً به صورت بومی بوده و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت خود با ارائه مدارک خواهد بود.

رده سنی ۲۸ تا ۶۰ سال

دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۰ سال تا تاریخ فراخوان، متولدین بعد از یک شهریور ۱۳۳۵و قبل از یک شهریور ۱۳۷۲ مجاز به شرکت در این فراخوان هستند.

مدرک تحصیلی بالاتر از کارشناسی ارشد

دارندگان مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود. دارندگان مدارک دوره‌های تحصیلی الکترونیکی، غیرحضوری، نیمه حضوری یا مجازی، مجاز به ثبت نام نبوده و پرونده این قبیل افراد بررسی نمی‌شود.

برای اطلاعات بیشتر فایل PDF فراخوان را از اینجا دانلود کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. روز ثبت نام که ۱۰تا گروه تخصصی را انتخاب کردم اسم شهر برام‌نیاورد الان اسم یه شهر خیلی دور تو استان بومی را زده برای کسی اینطور هست ک اسم شهر آورده باشه؟امکان اصلاح هم وجود نداره.شماره برای تماس دارید؟

  2. دوستان من متولد ۵ آذر ۷۲ هستم. به نظرتون شرط سن و سال که دو ماه کمتر از شرایط فراخوان هست رو نمیشه کاری کرد؟

  3. با وجود این که هر دو قسمت مدارک شخصی وعلمی سبز شده است گزینه پرداخت و تکمیل نهایی فعال نمی شود، با توجه به ضیق وقت چکار باید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا