آغاز مهلت ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه آزاد

آغاز مهلت ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول ۹۷-۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی

پایگاه خبری اختبار- دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول ۹۷-۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته‌محل مورد نظر خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد را از اینجا دریافت کنید

داوطلبانی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه این مرکز نموده‌اند می‌بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود از روز شنبه ۲۸ مرداد ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول ۹۷-۹۶ می باشد.

داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در رشته و یا محل جدید اقدام نمایند.

شایان ذکر است زمان ثبت‌نام رشته های بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا