آغاز مهلت انتخاب شهر محل اشتغال پذیرفته‌شدگان کانون مرکز

آغاز مهلت انتخاب شهر محل اشتغال پذیرفته‌شدگان کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۸

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری مرکز با اعلام ظرفیت شهرهای محل اشتغال برای پذیرفته‌شدگان دو سهمیه آزاد و ایثارگری، جزییات و شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد.

بر این اساس، مهلت انتخاب شهر از امروز تا ۱۷ اسفندماه ۹۸ ادامه دارد.

انتخاب شهر محل اشتغال (محل کارآموزی نیز محل اشتغال خواهد بود) از بین شهرهای پیشنهادی توسط داوطلب، با لحاظ رتبه داوطلب، اولویت پیشنهادی و ظرفیت پذیرش شهرها، از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز تعیین خواهد شد.

برای دریافت فایل راهنمای انتخاب شهر اینترنتی کلیک کنید

برای دریافت جدول ظرفیت‌های محل اشتغال سهمیه آزاد کلیک کنید

برای دریافت جدول ظرفیت شهرهای محل اشتغال سهمیه ایثارگر کلیک کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۹ دیدگاه ها

    1. فقط کانون مرکز…..چون تو کانون مرکز تنها کانونی هست ک میشه اگر پزیرفته سال قبل باشی دوباره شرکت…کنی …پس در نتیجه گروهی ک دوبار شرکت کرده اند .حذف و رتبه های بعدی جایگزین میشن

  1. سلام دوستان طی تماسی ک با کانون مرکز گرفتم….اواخر بهار تکمیل ظرفیت اعلام خواهد شد…و میشه گفت…ببش از ۱۰۰ نفر در سهمیه ازاد پذیرفته خواهند شد…یا حق… خانم زنده ول محبت کن چاپ کن…سپاس..

  2. با سلام مجدد خدمت سروران گرامی
    طی اظهارات سابق بنده لازم به ذکر است کانون مرکز اعلام نمود که مقدار اضافه ظرفیت به کارآموزانی که مجددا قبول شده اند تعلق و این تعداد از تعداد ظرفیت اعلامی کسرخواهند شد.
    بنابراین داوطلبین از رتبه ۱۰۵۱ تا رتبه ۱۱۰۰ و یعنی ۵۰ نفر بدون سهمیه و ۲۸ نفر با سهمیه از الان بعنوان افزایش ظرفیت در تکمیل ظرفیت آتی قبولی قطعی هستند. که خواست ما مبنی بر در نظر گرفتن این ظرفیت برای آنها که این رتبه را کسب نمودند بود که به یاری خدا منظور گردید که مزید امتنان است.
    اما بنظر بنده تنها این تعداد تکمیل ظرفیت نهایی نخواهند بود و به احتمال زیاد بیش از این تعداد تکمیل ظرفیت خواهد شد. البته اگر قانون اجرا شود زیرا
    اعلام اسامی تکمیل ظرفیت موکول به اواخر بهار شده یعنی موضوع در حال بررسی است زیرا بنا به اظهارات سابقم کانون صددرصد با کسری ظرفیت مواجه خواهد شد. نه تنها کانون بلکه بیشتر مرکز وکلای قوه قضاییه. زیرا افرادی که در هر دو آزمون وکالت و وکلای مرکز قوه قضاییه پذیرفته شدند به ناچار میبایست یک کدام را انتخاب و از دیگری انصراف دهند. (که بر اساس رتبه و علایق و کیفیت محل کارآموزی و سایر شرایط شخصی یکی را انتخاب می نمایند) بنابراین صددرصد هر دو نهاد با کسری مواجه خواهند شد و هر دو میبایست مطابق قانون تکمیل ظرفیت نمایند.
    حتی افزون بر آن عده ای دیگر ممکن است به تصدی شغل قضا بپردازند. مختصر اینکه در تکمیل ظرفیت علاوه بر این مثلا تعداد ( ۱۰۵۱ تا ۱۱۰۰) که پذیرفته قطعی در تکمیل ظرفیت هستند امکان افزایش آن از این تعداد هم وجود دارد.
    تبریک بنده به این ۵۰ نفر بدون سهمیه و ۲۸ نفر با سهمیه.
    باآرزوی موفقیت و کامرانی برای همگی.
    با سپاس فراوان

  3. با سلام مجدد خدمت همگی سروران عزیز.
    پیرو بیانات دوست عزیز لازم به ذکر است. اولا شایعه مد نظر کدام قسمت عرایض بنده بود؟ ثانیا بنده از خودم چیزی نگفته و در طی تماس با مسئولین ذیربط اطلاعات حاصل شد ثالثا این افزایش ظرفیت ربطی ب تکمیل ظرفیت ندارد (ظاهرا سوء تفاهمی در برداشت حضرتعالی مشاهده میگردد ) و تکمیل ظرفیت طی آخرین اطلاعات ظاهرا در خرداد ماه انجام میشود در حالیکه نقل قول بر اردیبهشت ماه بود رابعا بنده قبل از پیام مسبوق پیامی فرستادم که متاسفانه اون پیام در اینجا لحاظ نشده بخاطر همین در پیام پیش گفته در صدر پیام از جمله “با سلام مجدد” استفاده شده ک قرینه ای از وجود پیام ثانی قبلی هست خامسا در این تعداد افزایش ظرفیت مطابق عرایض مسبوق مجددا به تکرار بیان میدارد ک بهانه کانون برای این افزایش ,گرفتن کارآموزانی است ک مجددا قبول شدند ک این بهانه مردود بوده زیرا اگر هم کارآموزی قبول شده محسوب بشوند میبایست حتما داخل ۱۰۵۰ باشه و لا غیر. و افزایش ظرفیت باید به کسانی که قبول شدند یعنی از رتبه ۱۰۵۱ تا ۱۱۰۰ باشد نه خارج از رتبه. اگر در پی جواب هستید بهتر است با کانون تماس حاصل و توجیه خالی از وجه کانون را استماع بفرمایید.
    _ مجددا متذکر باید شد ک در دنیای مترقی امروزی دیگر پنهان سازی جایی ندارد و خود مفسده ایجاد می کند و میبینیم ک روز ب روز بجای پیشرفت در مرداب بی قانونی ها , بی منطقی ها , اعمال سلیقه ها, عدم شفاف سازی, و غیره غرق و نهادی که میبایست خود مظهر عدالت و قانون و شرافت باشد روز ب روز ارزش و اعتمادش نزد مردم پایین آمده و اصالت خویش را از دست می دهد. نهادی ک میبایست پاسدار و نگهبان جان و مال و ناموس ملت باشد در ورطه ورشکستگی های عریان بر بقای خویش بدون در نظر گرفتن هویت و ماهیتش زنده مانی میکند.
    عیب درویش توانگر به کم و بیش بد است / کار بد مصلحت آنست که مطلق نکنیم…
    علی ایحال به هیچ عنوان وجدان جمعی عدم شفاف سازی و بی عدالتی را نپذیرفته و این شیوه مردود و محکوم به شکست است چه بنده در کتمان آن بکوشم چه پرده دری نمایم.
    متاسفانه بجای اینکه وجدان و قانون و دفاع از حقوق عامه معیار سنجش و ترازوی عدالت باشد منافع شخصی اولویت است. و هر که بنا بر منافع خویش عدالت را تفسیر می نماید و حرف حق را تنها حرف موافق میداند و لاغیر.
    بنده بعنوان عضو کوچکی از این مردم در حمایت از حقوق ایشان مصرانه تلاش و در هر آنچه در توان دارم اقدام می نمایم. مخصوصا نسبت به داوطلبین محترمی ک سالها تلاش کرده و با گذشتن از همه چیز خود در این راه عمر خویش را صرف می کنند که امری قابل احترام و دارای ارزش است و خدشه به این امر خیانت به انسانیت و ارزشهای اخلاقیست. کسانی که حداقل حقشان حصول کمترین حقوق انسانی خویش در شفاف سازی و عدالت است.

  4. دوستان من با رتبه۴۷۲ایثارگران ایا میتونم امیدوار باشم که در تکمیل ظرفیت پذیرفته بشم؟لطفا جواب بدین استرس دارم.

    1. درود بر شما.
      ۲۸ نفر به سهمیه داران در مرحله اول افزایش ظرفیت افزوده شده و حضرتعالی از الان در تکمیل ظرفیت آتی قبولی قطعی می باشید.
      با تبریک و آرزوی موفقیت
      احتمال اینکه تعداد بیشتری نیز در تکمیل ظرفیت قبول شوند وجود دارد .اما فعلا این ۲۸ تای اعلامی قبولی قطعی در تکمیل ظرفیت هستند

  5. سلام خانم زنده دل
    سوالی از خدمتتون داشتم، درصورتی که در شهرهای پیشنهادی خودمون پذیرفته نشیم ایا کانون راسا اقدام به انتخاب شهر خواهد کرد؟ و ایا امکان اعتراض به این تصمیم کانون وجود دارد؟

  6. شایعه پراکنی نکن لطفا دوست عزیز…ک بنام تراز کامنت گزاشتی رویه معمول طوری هست هر ساله در بهار کانون مرکز ۱۰ درصد تکمیل ظرفیت برمیداره …امسال هم همونطوره…..من خودم پارسال در تکمیل ظرفیت پذیرفته شدم….

  7. سلام خانم زنده دل محبت بفرمایید …تکمیل ظرفیت تقریبا کی اعلام میشه….ایا این ک زدن تکمیل ظرفیته یا اون جدا هست…..چون هنوز ک مشخص نیست چ تعداد ثبتنام نمیکنن….از ای طرف ۸۷ تا اضافه زدن برا ثبتنام….جریان چ هست لطفا روشن بفرمایید…ممنون…

  8. سلام
    چرا سیستم icbar قطعه
    ۳شبه از استرس نخوابیدم این چه وضعشه
    مهلت انتخاب تا ۱۷بیشتر نیست
    من ۲۰پزشکی قانونی دارم
    سیستم تا کی باید اینجوری بمونه؟؟
    تا وقتی مهلتها تمام شه
    تمدید هم که ندارن
    اختبار لطفا پیگیری کنید

  9. سلام دوستان
    من نمی تونم وارد سامانه بشم. همون صفحه اول که کد ملی و شماره شناسنامه رو می گیره متوقف میشه.
    کسی تونسته تا حالا وارد سامانه بشه؟
    با تشکر از مدیریت سایت و همه دوستان

  10. با سلام مجدد.
    ظاهرا بهانه کانون مرکز برای ظرفیت اضافی قبول شدگان کارآموز سالهای گذشته در این آزمون (سال ۹۸) است!!!ا
    اگر کارآموزی قبول شده باشد بی شک میبایست رتبه اش تا ۱۰۵۰ شده باشد تا قبول شده محسوب شود. و اتفاقاً اقرار بر قبولی تعدادی از کارآموزان سال های گذشته در این آزمون مشخص کننده کسری ظرفیت و ضرورت افزایش ظرفیت است.اما کانون ن تنها تا رتبه ۱۱۰۰ را اعلام نمود بلکه از ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ را به داوطلبینی که این رتبه را کسب نمودن اختصاص نداده و معلوم نیست چه کسانی و با چه رتبه هایی این مقدار اضافی را پر کرده اند!!!
    با توجه به به توضیحات بالا توجیه کانون مرکز مبنی بر اینکه این تعداد اضافه مربوط به کار آموزان سال های گذشته است ک امسال قبول شدند خالی از وجه است.
    دلیل عدم شفاف سازی در تمام مراحل آزمون وکالت از ابتدا تا انتها چیست؟ بی شک در دنیای مترقی امروزی این شیوه غیر مرسوم و می تواند ذهنیت را برای اعمال مقاصد خاصی منحرف نماید وگرنه هیچ توجیهی برای پنهان سازی نیست.وقتی اسامی پذیرفته شدگان بدون ذکر رتبه و تراز اعلام میگردد و اصل شفاف سازی رعایت نمی شود براحتی می توان این چنین و بدون نیاز به توجیه قانونی هر کاری بدون نیاز به پاسخگویی انجام داد.
    با تشکر

  11. سلام چرا ظرفیت آزاد ۱۱۰۰ هست؟! الان اونایی که رتبه بین ۱۰۵۱ تا ۱۱۰۰ بودن باید چیکار کنن؟! چون واس ثبت نام اولیه فقط اسامی ۱ تا ۱۰۵۰ رو اعلام کرده بودن!

  12. سلام
    چرا تعداد ظرفیت ها تغییر کرده و از ۱۵۰۰ نفر به ۱۵۷۸ نفر افزایش پیدا کرده؟
    ۵۰ نفر به سهمیه آزاد و ۲۸ نفر به سهمیه ایثارگران اضافه شده.
    کسی دلیلش میدونه ؟؟؟

  13. درود بر شما. باتوجه به جدول ظرفیت سهمیه آزاد میشه ۱۱۰۰ نفر.این یعنی تا رتبه ۱۱۰۰ قبول هستن؟؟؟ پس چرا اول ۱۰۵۰ نفر اعلام کرد؟ الان رتبه های ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ باید چیکار کنن؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا