آغاز فعالیت هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای دادگستری مرکز

ساعت ۹ صبح یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳:

آغاز فعالیت هیات مدیره دوره بیست و هشتم کانون وکلای دادگستری مرکز

منبع: وکلای ملت ۴

دوازده عضو اصلی منتخب بیست و هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون مرکز به همراه شش عضو علی البدل از روز یکشنبه فعالیت خود را آغاز می کنند.

گودرز افتخار جهرمی رییس هیات نظارت بر انتخابات طی نامه ای ضمن تبریک به منتخبین وکلا و با اشاره به تایید صحت انتخابات در تاریخ ۱۳۹۳/۱/۲۴ از مدیران دوره بیست و هشتم دعوت نموده تا در ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۳۹۳/۱/۳۱ در اولین جلسه ای که تشکیل می شود حضور بهم رسانند.

مطابق با ماده ۱۷ آیین نامه " لایحه قانون استقلال کانون وکلا" ، ریاست سنی این جلسه بر عهده  مسن ترین عضو اصلی – سید محمد جندقی کرمانی پور – می باشد و دو نفر از جوان ترین اعضا – عیسی امینی و عبدالله سمامی – موقتا  منشی جلسه  خواهند بود.

اولین و تنها دستور این جلسه انتخاب هیات رییسه کانون از بین اعضای اصلی بطور فردی و با رای مخفی است. رییس – دو نواب رییس – دو بازرس و دو منشی اعضای هیات رییسه کانون مرکز را تشکیل می دهند که رییس کانون برای تصدی این مسوولیت می باید در دور اول رای گیری حداقل هشت رای را بخود اختصاص دهد . در صورت عدم موفقیت نامزدها ، در دفعه دوم رای گیری که به جلسه دیگری موکول می شود اکثریت نسبی معتبر خواهد بود.

بر اساس رویه حاکم  در دوره های اخیر هیات مدیره پیش از آغاز رای گیری نامزدهای ریاست کانون به ارائه برنامه ها و تشریح دیدگاه هایشان درباره مسایل مهم جامعه وکالت پرداخته و سپس رای گیری برای انتخاب رییس صورت می پذیرد.

حضور همکاران در این جلسه آزاد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا