آغاز ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی، از امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

به گزارش اختبار به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز جذب و امور هیئت علمی این مرکز آموزشی اعلام کرد؛ دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به بهره‌گیری از تخصص نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی و در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه اقدام به درج فراخوان جذب هیئت علمی می‌کند.

مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند از امروز (۱۵ فروردین ۱۴۰۱) الی پنج‌شنبه (۲۵ فروردین ۱۴۰۱) با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir، پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط عمومی و مدرک تحصیلی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

  شرایط عمومی جذب اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸ مورخ ۱۳۸۶/۴/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته ها اعلام نیاز شده دکتری تخصصی می باشد.

ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در گروه هنر در رشته های فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری در کشور که در سامانه جذب به آن رشته ها اعلام نیاز شده است، بلامانع می باشد.

 ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجویان دکتری در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع می باشد.

شرایط سنی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۰ سال می باشد.

برای متقاضیان زیرگروه پزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان دوره دکتری تخصصی حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال می باشد.

شرایط رشته تحصیلی و معدل متقاضیان جذب

تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه به هیات علمی مطابق بخشنامه شماره ۳۵۱۱۴۶/۳۵ مورخ ۹۲/۱۰/۲۱ امکان پذیر می باش رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل هم خوانی داشته باشد.

فارغ التحصیل دوره تمام وقت حضوری با حداقل معدل مورد تائید برای مقاطع کارشناسی ۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ می باشد.

متقاضیانی که فارغ التحصیل دانشگاههای خارج از کشور می باشند درصورت اینکه رتبه دانشگاه های آنان براساس سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گروه الف (ممتاز) قرار می گیرد مجاز به شرکت در فراخوان دانشگاه می باشند.

رشته و گرایش تخصصی متقاضی با رشته مورد نیاز مندرج در سامانه جذب دانشگاه همخوانی داشته باشد.

نحوه انتخاب اولویت‌های محل خدمت

متقاضیان مجاز به انتخاب سه استان بعنوان اولویت های محل خدمت می باشند. در صورتیکه پس از طی شدن فرآیند جذب در هیات اجرایی جذب استان ها، بیش از یک استان با جذب متقاضی موافقت داشته باشد، هیات مرکزی جذب، استان محل خدمت را انتخاب می نماید.

شرایط ثبت‌نام برای ایثارگران

جذب هیات علمی از خانواده شهدا و ایثارگران بر اساس بند “پ” ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات ایثارگری در سامانه جذب می باشند.

اولویت فارغ‌التخصیلان دانشگاه آزاد برای جذب

در طی فرآیند جذب، در صورت داشتن شرایط مساوی (توانایی علمی و صلاحیت عمومی)، اولویت با فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید

برای دانلود فایل راهنمای ثبت‌نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید

فهرست رشته‌محل‌های جذب هیات علمی برای رشته حقوق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. هدفشان انجام امور فرمالیته و جور کردن سیاهی لشکرست. نفرات نورچشمی ها هستند که از قبل انتخاب شده اند. توصیه اکید: بیخود پول و وقت خودتان را عزیزان دور نریزید. یا لااقل بعد از ریجکت شدن اعتراض کنید و موضوع را رسانه ای کنید تا برایشان درس عبرت بشود.

  2. سلام و وقت به خیر. در سایتی که لینکش را گذاشته اید(سامانه ی ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد) هیچ اثری از فراخوان سال ۱۴۰۱ نیست. همه ی اطلاعات برای سال ۱۴۰۰ یا قبل است. میشه لطف کنید پیگیری بفرمایید.

  3. سلام پس از امتحان جامع می توانید در فراخوان ها شرکت کنید …. البته جذب تقریبا اصلا و یا خیلی خیلی به ندرت صورت می گیرد و این فراخوان ها بیشتر فرمالیته هستند …

  4. سلام اساتید مدعو که مدرک فوق لیسانس دارند انسان نیستند یعنی چی….تا کی ما باید اینطور باشیم…خدا لعنت کنه ان کسی که حق ما را میخورد…

  5. سلام و وقت بخیر.واقعا اگر دلیل پیچ در پیچ کردن و گنگ کردن سایت رو بفرمایین ممنون میشم.من ۳ روزه دارم تو این سایت میگردم که وارد قسمت جذب هیات علمی ۱۴۰۱ بشم،هیچ اطلاعاتی پیدا نکردم.همه مال ۱۴۰۰ هست.واقعا ارزشی برای وقت مردم قائل نیستین

  6. با توجه به پاندمی کرونا و به تعویق افتادن اجزای تز دکترای دانشجویان، لازمه که در مورد حداگثر سن جذب سعنی ۴۰ سالگی بازنگری بشه، چون ما دست کم یکی دو سال با تاخیر مدرک دکتری را می تونیم بگیریم.

  7. امسال بایدمسئولین به فکرمشکلات کسانی که درکشورقصددارنداختراع انجام بدهندبایدباشنددانش بنیانهابه افرادی که قصددارنددرآنجامشغول کاربشوندخوابگاه رایگان نمی دهدغذانمی دهدپول توجیبی نمی دهدیک شخص بیکاروبی پول چه بایدبکندوام که هم پرداخت می کندوام بلاعوض نمی دهدیک شخص بیکارتاکی بایدصبرکندتااختراعش ثبت بشودتاقسط بدهی خودراپرداخت کندآیابااسترس وداشتن دغدغه می توان براحتی دردانش بنیانهامشغول به کارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا