آغاز ثبت‌نام آزمون EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد

آزمون روز جمعه ۳۱ خرداد برگزار می‌شود

پایگاه خبری اختبار- ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی خرداد ماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۱ خردادماه آغاز شد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی خرداد ماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۱ خردادماه آغاز و تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

آزمون های مربوطه در روز جمعه ۳۱ خردادماه ۹۸ به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان،کرمانشاه، ساری برگزار خواهد شد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه است.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها آگاهی یابند.

شایان ذکر است به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون های مذکور است و شرکت همزمان در دو آزمون فوق امکان پذیر نیست.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا