آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز ۲۲ آبان شروع شده و تا ۲۹ آبان ادامه دارد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد پذیرفت.

تاریخ برگزاری آزمون، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ است.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲ کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون دکتری ۱۴۰۲ کلیک کنید

هزینه ثبت‌نام این آزمون ۳۷۸ هزار تومان تعیین شده که نسبت به هزینه ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۱ (۲۰۹ هزار تومان) افزایش ۱۶۹ هزار تومانی داشته است.

به داوطلبان توصیه می‌شود که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌ ذیل تماس بگیرند:

۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱
۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲

بیشتر بخوانید:

شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دکتری در رشته حقوق ارزشی نداره جز اول اسمت دکتر صدات کنن هیچ امتیازی دیگه ای نداره وقتی شغل نیست در رشته حقوق تا لیسانس کفایت میکنه که مجوزیه برای شرکت در ازمونا البته استخدامم خبری نیست چون نیازی به رشته حقوق انچنان در ارگانا دولتی و خصوصی نیست یه عده هم بخاطر فرار از سربازی میخونن وقتتونو بیخودی تلف نکنید پس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا