آزمون کارشناسان رسمی رسمی دادگستری در سال ۹۸ برگزار می‌شود

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری:

آگهی آزمون روز ۳ مهر منتشر خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی رسمی دادگستری در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش اختبار در روزهای اخیر یک فایل PDF به عنوان «دفترچه راهنمای غیررسمی آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸» در برخی کانال‌های تلگرامی انتشار یافته که حکایت از برگزاری این آزمون در پاییز سال جاری دارد.

منتشرکنندگان این فایل مدعی هستند که ثبت‌نام آزمون در مهرماه سال جاری انجام می‌شود و آزمون نیز در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

در عین حال شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری در واکنش به انتشار این آگهی، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و در آن بدون تأیید یا تکذیب محتوای این فایل، از داوطلبان خواست تا اخبار رسمی را از سایت این مرکز پیگیری کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸می‌رساند، انتشار هرگونه آگهی مبنی بر برگزاری آزمون به هر طریق دیگر جز سایت رسمی شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری فاقد اعتبار است. به داوطلبان محترم توصیه می‌شود برای دریافت اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت شورای‌عالی کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نمایند.

ساعاتی بعد از اطلاعیه دیگری از سوی این شورا منتشر شد که از انتشار آگهی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ در روز ۳ مهر خبر می‌داد.

گفتنی‌ست چندی پیش رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری خود گفته بود: «آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال جاری حتماً برگزار خواهد شد و زمان آن در زمستان خواهد بود ان‌شاالله آگهی آن را در پاییز منتشر خواهیم کرد و در بسیاری از رشته‌ها داوطلب خواهیم پذیرفت.»

به این ترتیب  در سال ۹۸ شاهد جذب کارشناسان هم از سوی قوه قضاییه و هم کانون کارشناسان رسمی خواهیم بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. سلام
    توی دفترچه آزمون دادگستری نوشته ۵ سال باید از مدرک گذشته باشه
    این مطلب درسته یا برداشت اشتباه بنده هستش

  2. مگر آزمون قبلی را تعیین تکلیف کردند که می خواهند دوباره آزمون جدید برگزار کنند؟؟!!!

  3. با عرض سلام وخسته نباشید
    از مسئولین خواهشمندیم امسال آزمون سردفتری ازدواج برگزار کنند از سال ۹۴برگزار نشده لطفا امسال آزمون برگزار کنید

    1. سردفتران ازدواج با توجه به کاهش قابل ملاحظه آمار ازدواج در کشور در فقر و تنگدستی بسر می برند.اخیرا هم ۵۰۰نفر از آنها با ارسال طومار به رییس سازمان ثبت اعلام به احتمال استعفا داده اند.حال آزمون جدید و !!!!!

      1. خطاب به اقای سلطانی
        اگه تو تنگدستین استعفا بدن فضا برای جونا باشه جونا هم تو فقرن و ناامیدی لاقل عرضه کار دارن از خیابونا و یللی جمع میشن

    2. آزمون در سال ۱۳۹۵ برگزار شده است
      در خصوص درآمد تعداد زیادی از سران اگر شغل دوم نداشتن به مشکل مالی بر می خوردند البته تعداد کمی هستند در ماه چند ده میلیون درآمد دارند

  4. سلام خانم زنده دل تو خدا یک گزارش هم درباره نتایج دکتری ترتیب بدین به خدا دیگه امسال بی اجحافی به حدش رسوندن نتیجه اعتراض ها هم قشنگ معلوم میکنه که اصلا رسیدگی نشده . به قران داره به اکثر داوطلبا ظلم میشه اکثریت رتبه های تک رقمی به بهانه نرسیدن به حد نصاب مردود اعلام شدن در حالی که دیوان عدالت اداری این شرط باطل کرده من با چند دانشگاه سطح پایین هم تماس گرفتم گفتن سنجش بعد ارسال نامه دیوان خودش به ماها نامه زده که می تونید شرط حد نصاب بگذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا