آزمون وکالت ۹۹ به شرط رعایت ضوابط بهداشتی سخت‌گیرانه برگزار می‌شود

توضیحات معاون وزیر بهداشت درباره شرایط برگزاری آزمون وکالت 99 در روز جمعه 20 اسفند 1400

پایگاه خبری اختبار- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از برگزاری آزمون وکالت روز جمعه ۲۰ فروردین به شرط رعایت ضوایط بهداشتی سخت‌گیرانه خبر داد.

به گزارش اختبار، دکتر محسن فرهادی که در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر حاضر شده بود در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره علت برگزاری آزمون وکالت در شرایط شیوع گسترده کرونا گفت که به دلیل اینکه مقدمات این آزمون انجام شده بود با شرایط خاصی تصمیم به برگزاری آزمون گرفته شده است.

فرهادی با تاکید بر اینکه ما نه مجوز برگزاری داده‌ایم و نه مجوز لغو، بیان داشت: هیچ‌گونه آزمونی در شرایط قرمز و نارنجی مجوز برگزاری ندارد. برخی آزمون‌ها مانند آزمون استخدامی بانک تجارت و… از سوی برگزارکنندگان لغو شد اما درباره آزمون وکالت شرایط برگزاری یک جلسه را پذیرفتند و ابلاغیه مربوط به آن را همین امشب به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارسال کردیم. بر اساس این ابلاغیه اعلام شد که برخلاف گذشته، هر حوزه‌ای یعنی هر سقفی نباید بیش از پانزده داوطلب داشته باشد در غیر اینصورت آن حوزه را تعطیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی مسئولیت اجرای این شرایط را بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور دانست و افزود: این سازمان تعهد به اجرای شرایط تعیین‌شده داده است. آزمون وکالت بیش از ۸۰ هزار داوطلب دارد و تعداد حوزه‌ها افزایش یافته است. حوزه‌های بزرگی برای آزمون در نظر گرفته شده است مثلا در دانشگاه علم و صنعت هر دانشکده می‌تواند ۱۵ داوطلب را در خود جای بدهد به شرط داشتن ِ مسیرهای ورودی و خروجی مشخص.

این مقام مسئول علت پذیرش برگزاری آزمون وکالت را انجام مقدمات برگزاری آزمون و توزیع کارت و… بیان داشت و گفت که اگر این شرایط رعایت نشود همکاران ما در دانشگاه جلوی برگزاری آزمون را می‌گیرند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹۰ دیدگاه ها

  1. خانم زنده دل شما که بدتر از مسولین کانون و ستاد کرونا عمل کردید
    چرا نظرات را بار گذاری نمیکنید تا ی خورده از نظر روحی و روانی تخلیه بشیم

  2. سلام
    فرم خوداظهاری بیماری را حدود یک هفته هست برداشتن اگر کسی در این یک هفته مبتلا باشد چکار کند؟

  3. یکی از داوطلبین با آرامش گفتن کرونا مثبت هستم اما امتحان شرکت میکنم… و خیلیها هستن‌…
    برگزاری این آزمون در کنار لغو آزمونهای بانکها و وزارت بهداشت…
    یعنی مسئولان اسکودا برگزاری آزمون و اجرای قانون خودشان را بر سلامت داوطلب ترجیح میدهند و وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا هم نشان داد هیچ قدرتی ندارد…

  4. قطعا اگه ناظران بهداشتی امروز از مراکزی که باید آزمون در ان برگزار شود بازدید کنند اجازه برگزاری را نخواهند داد ، واقعا جای تاسف داره که همه مسئولان ستاد کرونا سکوت کرده اند و باز بعد از آزمون بگم بگم راه میندازن ، شرمتان باد

  5. میشه انقدر جو ندید لطفا حرفای شماها تو دل آدم و بیشتر خالی میکنه نمیخواید نیاین آزمون بدید ولی لطفا دیگه این حرفای پوچ و نزنید کسایی که میخوان فردا آزمون بدن نیاز به آرامش و تمرکز دارن نه استرسی که شماها با حرفاتون منتقل میکنید

  6. سلام عقلانیت و منطق و تمامی دستوالعمل های بهداشتی حکم میکرد که آزمون به تعویق بیفته ولی چرا حضرات توجه ندارند باز برای ما جای سوال خواهد داشت.

  7. متاسفانه فعلن آزمون وکالت شده میدون مچ انداختن بعضیا..کسایی که دارن بواسطه مسعولیتشون ماهانه خداتومن حقوق از بیت المال میگیرن نصف من و شما نه میفهمن و نه احساس مسئولیت میکنن وگرنه ۲۰اسفند بهترین موقع برای برگزاری آزمون بود ولی متاسفانه تو این مملکت بویی از کفایت و مسئولیت پذیری به مشام نمیخوره…این اول بدبختی ما داوطلبای کانون و وکلای کانون ه. خواب خوشی دیدن و اینا هم همش سیاهبازی سیاستزده است..لعنت به همشون

  8. چرا این همه بی تدبیری…با برگزاری این ازمون در این شرایط اسکودا و سازمان سنجش میخوان مثلا ثابت کنن که خیلی مسولیت پذیر هستند..نخیر دارن با جون یه عده ادم بازی میکنن..

  9. یک روز بالاخره معلوم میشه کی پشت این برگزاری و عدم برگزاری آزمون وکالت ۹۹ در این موقعیت بود ، و کی اینقدر ساده و راحت با زندگی هزاران انسان بازی کرد. انگار خیلی نفوذ داره ، اینقدر که هیچ کدام از این افراد پیر و سالخورده نه جراتشو دارند باهاش مخالفت کنند و نه حتی اینکه اسمی ازش ببرند یا اشاره ای بهش داشته باشند و بگن که کی بوده که اینچنین دستور داده و میده. خجالت آوره. به قول یکی: پیر شدید اما بزرگ نه!

    عُرضه تصمیم گیری درست برای یک آزمون ساده رو نداشتید ، اونوقت میخواید کرونا رو مهار کنید؟ حرفا و رفتارهاتون پر از تناقض آشکار هست. اینکه کشور اینچنین شده اصلا چیز عجیبی نیست ، با وجود مسئولینی چون شما.

  10. اگه اسکودا کنسلش نکنه، فردا نماینده بهداشت اجازه برگزاری در بسیاری از حوزه ها رو نمیده.
    این میشه بزرگترین خفت و خاری برای کانون.
    من تقریبا آمادم ولی آزمون نمیدم
    چون میدونم چه افتضاحی فردا ببار میاد

  11. ّ از چهارشنبه (۱۸ فروردین)متوجه شدم کسالت مشکوکی که داشتم کرونا است. حالا فردا باید حاضر شوم سر جلسه امتحان. فردا اعلام می کنم به مسولین برگزار کننده، امیدوارم جایی در حیاط یا فضای باز به دور از سایر آزمون دهندگان امتحان بدهم و شرمنده کسی نشوم خدایی نکرده.

  12. اقایون مسوول همه پول های این ۸۱ هزار نفر واسه خودتون ولی خداوکیلی واسه پول ملت و نظام و کشور رو زیر سوال نبرید
    کشور رو سوژه رسانه های خارجی نکنید
    اخه مردونگی رو به چند میفروشید
    جوون بچه های مردم واستون مهم نیست
    شاید یکی از این ۸۱ هزار نفر با بجه شما دوست باشه و فردا بچه خودتم مریض بشه

  13. ما داوطلبان آزمون وکالت بدلیل اینکه کانون به حق شهروندی ما احترام نگذاشته وبا بر گزاری آزمون جان مارا به خطر انداخته از دولت محترم تقا ضاداریم نهادی تحت عنوان کانون وکلا که مدعی قانون است امامملو از استبداد فکری است را منحل کنند ما همه به انحلال آن بعد از آزمون وکالت رای می دهیم

    م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا