آزمون قضاوت ۹۹ و بحران کرونا

پایگاه خبری اختبار- با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول (تستی) جذب عمومی آزمون قضاوت ۹۹ و اوج‌گرفتن بیماری کرونا در سراسر کشور، بعضی از داوطلبان درباره زمان و شیوه برگزاری این آزمون دچار نگرانی شده‌اند.

به گزارش اختبار، گرچه آمار شرکت‌کنندگان آزمون قضاوت غالباً به طور دقیق اعلام نمی‌شود اما به طور معمول این آزمون ده‌ها هزار نفر داوطلب دارد. برای مثال، آزمون قضاوت سال ۹۸ با شرکت ۲۸ هزار داوطلب در ۲۱ مرکز استان برگزار شد.

بر اساس جدول زمانی که پیش از این از سوی سازمان سنجش اعلام شده، روز جمعه ۲ آبان آزمون قضاوت ۹۹ برگزار خواهد شد و قبول‌شدگان مرحله تستی در روز ۲۱ آذر در آزمون تشریحی قضاوت ۹۹ شرکت خواهند کرد. این در حالی‌ست که در روزها و هفته‌های اخیر کشور با شیوع گسترده بیماری کرونا مواجه شده تاجایی که تصمیمات سخت‌گیرانه‌ای برای ناقضان پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

باید دید آیا در چنین شرایطی، مسئولان سازمان سنجش و قوه قضاییه همچنان تصمیم بر برگزاری این آزمون خواهند داشت یا زمان دیگری برای برگزاری آن تعیین خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. سلام
    بنده خودم پرسنل کادر درمان هستم بیمارستانهای دولتی عملا تخت خالی برای اختصاص به کرونا دیگه ندارند اورژانس بیمارستانها پر شده دیگه بنده و همکارام توان کار کردن نداریم از یک طرف کمبود نیروی درمان و از طرف دیگر مبتلا شدن همین پرسنل کم وضعیت درمان هموطنانمان را بسیار دشوار میکند
    اگر آزمون ۲آبان برگزار شود اینبار شاهد وقوع اپیدمی و متعاقب آن مرگ ومیر بسیار در کشور بالاخص قشر فرهیخته حقوقی و خانواده های محترم ایشان خواهیم بود
    از مسئولین درخواست دارم آزمون را به وقت دیگری بیندازند
    به خدا جامعه درمان توان موج دیگری را ندارد

  2. من اصلا متوجه نمیشم.
    اصلا کار با آزمون نیست و ما خوندیمه.
    فقط سوالم اینه ک :این مسولایی ک از صبح تا شب تو تلویزیون میگن سفر و تجمع ممنوع.
    جناب مسول مگه ما نباید ۳۰۰ کیلومتر بریم تا برسیم مرکز استان ک آزمون بدیم
    آیا این سفر نیست؟؟؟آیا این حدودا ۳۵ هزار نفر تجمع حساب نمیشه؟؟؟
    مگه ما انسان نیستیم؟؟مگه خانواده ی ما بیماری پیش زمینه ای ندارن؟؟
    بخدا قسمم گاهی گیج میشمم از تصمیمایی ک یه بچه بهتر میگیره.
    حق الناس اگه یکیمون آسیب ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا