آخرین وضعیت لوایح قضایی

عبدالعلی میرکوهی، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری تشریح کرد

آخرین وضعیت لوایح قضایی

نرخ دیه ۱۳۹۴ پیش از پایان سال جاری از سوی رئیس قوه قضائیه اعلام خواهد شد

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در ارتباط با میزان نرخ دیه گفت: تصمیم نهایی درباره نرخ دیه سال آینده با رئیس قوه قضائیه است که پیش از سال جدید اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری، آخرین وضعیت لوایح نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، قانون دادرسی تجاری، طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و نرخ دیه سال ۹۴ را تشریح کرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به آخرین وضعیت لوایح قضایی اظهارداشت: "قانون دادرسی تجاری" و اصلاح موادی از "قانون آیین دادرسی مدنی" از دولت به مجلس ارسال و در مجلس شورای اسلامی وصول شده و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

وی در ارتباط با طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی تصریح کرد: این طرح به تایید نهایی شورای نگهبان رسیده و همزمان با قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ از تاریخ ۹۴.۴.۱  اجرایی می‌شود.

میرکوهی درباره لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی گفت: آخرین ایراد شورای نگهبان از این لایحه برطرف شده است. احتمالا به زودی این لایحه به تایید نهایی شورای نگهبان برسد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در پایان در ارتباط با میزان نرخ دیه خاطرنشان کرد: تصمیم نهایی درباره نرخ دیه سال آینده با رئیس قوه قضائیه است که پیش از سال جدید اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا