کلید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه بزودی منتشر می شود

کلید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه بزودی منتشر می شود

پایگاه خبری اختبار- دکتر بهادری جهرمی از انتشار کلید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در آینده ای نزدیک خبر داد.

دکتر بهادری با انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود از انتشار کلید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه که صبح امروز ۲۹ آذرماه برگزار شد خبر داد.

او در این پست انتشار سوالات و کلید آزمون را موجب ایجاد فضای تضارب آرا علمی دانست و از انتشار کلید آزمون امروز به محض دسترسی به آن خبر داد.

لازم به ذکر است که در هیچ یک از دوره های پیشین برگزاری آزمون مرکز مشاوران قوه قضاییه (مرکز وکلای قوه قضاییه فعلی)، سوالات و کلید آزمون منتشر نمی شد.

متن منتشر شده به این شرح است:

تقریباً همه به من گفتند نباید سؤالات آزمون و کلید آن‌ها را منتشر کرد، یا لااقل با فاصله زیادی از آزمون منتشر کنید، بنظرم این هم یکی از سنت‌های نادرست آزمونهای وکالت است. بهترین محل برای تضارب آراء علمی و حتی آموزش و تثبیت می‌تواند همین فرصت‌های برگزاری آزمون باشد.

لذا ضمن‌ انتشار سؤالات آزمون، انشاالله ‌‌کلید آن‌ها را نیز به محضی که در دسترس ما قرار بگیرد منتشر خواهیم نمود.
از تمامی اساتید بزرگوار رشته حقوق و همه صاحب‌نظران و فعالان این حوزه دعوت میکنم تا نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به سؤالات و کلید آزمون وکالت ۱۳۹۸ این مرکز از طریق ایمیل azmoonvekalat1398@gmail.com و یا برنامه «قانون ما» http://bit.ly/2EEMUTv برای ما ارسال کنند.
داوطلبان عزیز نیز هرگونه انتقاد یا پیشنهاد نسبت به کل فرآیند برگزاری آزمون را می‌توانند از همین طریق در اختیار ما قرار دهند.
اگر مواردی نیازمند بازبینی و تغییر باشد حتماً به مجری آزمون (دانشگاه پیام‌نور) اعلام خواهیم کرد.
از ١٠٧ هزار داوطلب بابت هرگونه کاستی احتمالی عذرخواهم و از حدود ۵ هزار تیم اجرایی و نظارتی آزمون نیز متشکرم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۰ دیدگاه ها

  1. اولا ما در آذربایجان شرقی در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی امتحان دادیم اما از سوالات و نتایج ۹۰دصد ناراضی است

  2. سلام من پیام نور استان فارس جهرم ازمون دادم.
    متاسفانه سیستم گرمایشی خوبی نداشت و دائم یه چیزی رو از بلندگو پیج میکردن و باعث حواس پرتی خیلی از ما شد.😐

  3. سلام من پیام نور رشت امتحان دادم از هر نظر فکر کنید نامناسب بود.هیچ نظم و انضباطی وحود نداشت.تهویه هوا.صندلی.مراقب ها.سرو صدا.داغون بود.متاسفم

  4. آقای سعیدی عزیز با خودم عهد کردم که دیگر برای شما کامنت نزارم اما مجبورم کردید که بزارم، برادر من تا کی میخوای وکیل الدوله باشی به جای وکیل ملت؟! تا کی میخواید الکی از قوه قضائیه و زیرمجموعه‌هاش دفاع الکی کنید؟! داوطلب بنده خدا میگه تو سوله ورزشی سرد امتحان داده و داشته از سرما یخ می‌کرده! بعد شما میگی شرایط گل و بلبل بوده! سؤال اول حقوق مدنی این آزمون رو که دیدم خنده م گرفت (منفق و منافق!) بعد شما میگی که سطح کیفی سؤالات آزمون عالی بود؟! برادر من آخه تا کی میخوای طرفداری الکی کنید؟!

  5. سلام دوستان من در پیام نور ایلام امتحان دادم انصافا محل آزمون مناسب بود هم شرایط و بخاری ها هم برخورد مراقبین و هم اینکه سولات استاندارد کافی داشت و این رو بگم من اولین سال بود آزمون میدادم علارغم اینکه میگفتن کانون بسیار سطحش بالاست و استاندارد اما به نظر من کانون استاندارد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا