کتاب “اصول فقه به بیان نمودار” منتشر شد

کتاب "اصول فقه به بیان نمودار" منتشر شد

این کتاب با تطبیق و تشریح نکات اصولی مواد قانونی برای داوطلبان آزمون وکالت تدوین شده است

درس اصول فقه یکی از مواد امتحانی آزمون وکالت است که خیلی از داوطلبان آزمون برای فراگیری آن دچار مشکل هستند.

اهمیت درس اصول فقه آنجا پر رنگ تر می شود که در سال های اخیر قبولی داوطلبان بر اساس میانگین وزنی انجام می شود، یعنی کسب نمره بیشتر از میانگین سایر داوطلبان در همان درس اثر خیلی بیشتری از کسب نمره در دروسی دارد که معمولا همه داوطلبان در آن درس ها قوی هستند و نمرات بالایی کسب می کنند، بر همین اساس داوطلبانی که در درس اصول فقه که معمولا داوطلبان دیگر با آن دچار مشکل هستند نمره بالایی کسب کنند می توانند فاصله خود را با سایر داوطلبان زیاد کنند.

زبان فقه تخصصی و برای داوطلبان دانشگاهی نا آشناست، ضمن اینکه تطبیق مباحث فقهی با مباحث حقوقی هم برای داوطلبان آزمون وکالت دارای اهمیت زیادی است که در منابع فقهی قابل دسترسی نیست.

کتاب "اصول فقه به بیان نمودار" توسط دکتر ابوالفضل باقری راد برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته حقوق و داوطلبان آزمون های حقوقی و با تطبیق و تشریح نکات اصولی مواد قانونی به روش نموداری تدیون شده است.

برای اطلاع از محتوای این کتاب و آشنایی با شیوه آن می توانید بخشی از کتاب را به صورت رایگان از اینجا دانلود و مطالعه کنید.

این کتاب از کتابفروشی های معتبر قابل تهیه است. همچنین برای سفارش میتوانید به شماره تماسهای ۰۲۱۶۶۵۶۲۳۷۹ و ۰۹۱۲۵۰۱۹۴۵۸ تماس بگیرید.

کتاب اصول فقه به بیان نمودار - ابوالفضل باقری راد

کتاب اصول فقه به بیان نمودار - ابوالفضل باقری راد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. استاد باقری راد، استاد بنده در بودند

    وقتی که ایشان شرح لمعه و مکاسب را درس میداند، اینقدر شیوا و رسا صحبت میکردند که همه ششدانگ حواسشان به گفته های ایشان بود.

    خداوند ایشان را حفظ کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا