کانون وکلای مرکز ملزم به پذیرش ۹۹ ایثارگر دیگر در آزمون وکالت سال گذشته شد

اسامی و جزییات ثبت‌نام رتبه‌های ۳۳۱ تا ۴۲۹ داوطلبان ایثارگر آزمون وکالت ۹۶

پایگاه خبری اختبار- در پی شکایت جمعی از داوطلبان ایثارگر آزمون وکالت سال گذشته از کانون وکلای دادگستری مرکز، این کانون ملزم به پذیرش ۹۹ نفر دیگر از این داوطلبان (رتبه‌های ۳۳۱ تا ۴۲۹) شد.

به گزارش اختبار، کانون وکلای دادگستری مرکز در آزمون سال گذشته ۱۱۰۰ نفر اعلام ظرفیت کرده بود اما در نهایت ۱۴۳۰ نفر (۱۱۰۰ داوطلب سهمیه آزاد و ۳۳۰ داوطلب ایثارگر) را پذیرش کرد و اینک با پذیرش این ۹۹ نفر، مجموعاً ۱۵۲۹ نفر در آزمون سال نودوشش این کانون پذیرفته‌شده‌اند.

متن اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز درمورد جزییات ثبت‌نام ۹۹ نفر پذیرفته‌شده سهمیه ایثارگری آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۶ (به موجب دادنامه شماره ۲۸۳ الی ۳۰۵ مورخ ۹۷/۴/۱۶) به شرح زیر است:

برای مشاهده اسامی رتبه‌های ۳۳۱ تا رتبه ۴۲۹ سهمیه ایثارگری کلیک کنید

از کلیه پذیرفته‌شدگان اخیرالذکر در آزمون ورودی سال ۱۳۹۶ کانون وکلای دادگستری مرکز دعوت می‌شود از روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ لغایت روز دوشنبه مورخ  ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ با مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تکمیل فرم تقاضای پروانه کارآموزی اقدام نمایند.

چنانچه قبول شدگان در مهلت مقرر نسبت به تکمیل فرم تقاضای پروانه کارآموزی اقدام ننمایند از آنان ثبت‌نام حضوری بعمل نخواهد آمد و به منزله انصراف تلقی می‌شود ضمناً مهلت فوق به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ثبت‌نام اینترنتی قبول شده‌های مذکور درآزمون ورودی سال ۱۳۹۶ [سهمیه ایثارگری ( تعداد ۹۹ نفر)از رتبه ۳۳۱ الی ۴۲۹]

مراحل ثبت‌نام:

۱.تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اسکن اصل مدارک مورد نیاز در روند ثبت‌نام اینترنتی در فرمت jpg

۲.اصل مدارک اسکن شود

۲- مهلت ثبت‌نام اینترنتی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 

۳- فرم ثبت‌نام، که قبول شده از طریق اینترنت تکمیل می نماید راساً از سوی کانون پرینت می‌شود و امضاء های ذیل فرم ثبت‌نام در روز مراجعه حضوری توسط مسئولین ثبت‌نام اخذ خواهد شد. بنابراین از ارسال پستی و یا ارائه آن تا روز مراجعه حضوری ( که زمان آن ذیل همین اطلاعیه تعیین شده) خودداری شود. 

۴- فتوکپی برابر اصل مدارکی راکه در روند ثبت‌نام اسکن شده، به همراه فتوکپی کارنامه سازمان سنجش بعد از تکمیل روند ثبت‌نام، به ترتیب زیر آماده تحویل در روز مراجعه حضوری شود.  

برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.

کپی مدارک فقط در کاغذ A۴  تهیه شود.

۱-۴- عکس پرسنلی (رنگی ، تمام رخ، زمینه روشن سه در چهار) به تعداد ۱۲ قطعه.

عکس آقایان با کت و خانم‌ها با حجاب کامل

۲-۴- تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه (یک سری)

۳-۴- تصویر برابر با اصل کارت ملی (پشت‌ورو یک نسخه)

۴-۴- تصویر برابر با اصل دانشنامه (یک نسخه)

تبصره: قبول‌شده‌هایی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند: می بایست مدرک کاردانی حقوق خود را نیز ارائه نمایند.

۵-۴- مخصوص آقایان: تصویر برابر با اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (کارت جدید سیستم هوشمند یا ارائه رسید مربوط به درخواست تعویض کارت  از دفاتر خدمات  پلیس+۱۰)

۶-۴- کارنامه دریافتی از سایت سازمان سنجش

۷-۴- ارائه گواهی ایثارگری مخصوص ایثارگران

۸-۴- تصویر پروانه کارآموزی (مخصوص کارآموزان کانون مرکز که مجدداً در آزمون شرکت کرده‌اند)

۵-ظرفیت شهرهای حوزه کانون مرکز و نحوه انتخاب شهر محل اشتغال  بعد از مراجعه حضوری و بررسی مدارک اعلام و از طریق سایت کانون و یا کانال تلگرام کانون به قبول‌شده‌ها اعلام خواهد شد. 

۶- جهت احراز هویت، ارائه اصول شناسنامه و کارت ملی بهمراه تحویل فتوکپی برابر اصل شده مدارک ثبت‌نام در روز مراجعه حضوری الزامی است.

۷- استعلام‌های مورد نیاز بعد از مراجعه حضوری و تکمیل روند ثبت‌نام از طریق سایت کانون به صورت اینترنتی در دسترس قرار خواهد گرفت و با ارسال پیام کوتاه به اطلاع قبول شده ها خواهد رسید. 

۸- عدم ثبت‌نام اینترنتی در موعد مقرر به منزله انصراف از قبولی در آزمون تلقی خواهد شد و هیچ گونه اعتراضی بعد از مهلت ثبت‌نام پذیرفته نخواهد شد. 

نکات مهم: الزاماً کپی مدارک در کاغذ ۴A تهیه شود.

– ارائه تصویر مصدق تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی (دانشنامه) و پرینت کارنامه سنجش و ۱۲ قطعه عکس  برای تمامی قبول شده ها و تصویر مصدق کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت (مخصوص آقایان) و گواهی ایثارگری ( مخصوص قبول شده ها با سهمه ایثارگری) در زمان اعلام شده برای مراجعه حضوری الزامی است.

– حضور شخص قبول شده در روز و ساعت تعیین شده برای مراجعه حضوری الزامی است.

– چنانچه قبول‌شده‌ها در روز مراجعه حضوری مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام را به همراه نداشته باشند از آنان ثبت‌نام بعمل نخواهد آمد.

– چنانچه قبول‌شده‌ها شرایط مندرج در آگهی آزمون ورودی کارآموزی وکالت را نداشته باشند از آنان ثبت‌نام به‌عمل نخواهد آمد و قبولی آنان کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. 

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری:

برنامه زمان بندی مراجعه حضوری برای ثبت‌نام، ارائه و تحویل مدارک به ترتیب رتبه اکتسابی به شرح زیر و در واحدصدور پروانه کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان زاگرس، پلاک ۳، طبقه سوم می‌باشد:

۹-به مراجعات حضوری و تماس های تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.

تلفن‌های ۰۲۱۸۴۰۰۱۱۲۴ پشتیبانی فنی و ۰۲۱۸۴۰۰۱۳۰۳ واحد صدور پروانه  – فقط برای پاسخگویی به اشکالات ثبت‌نام اینترنتی (در ساعات اداری ۸ صبح الی ۱۵) در نظر گرفته شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۲ دیدگاه ها

  1. از دوستانی که رتبه هاشون نزدیک به قبولی هست خواهش میکنم که با هم همکاری کنیم و به کانون وکلا مراجعه کنیم جهت برگزاری تکمیل ظرفیت سهمیه ازاد، استدلال کانون اینکه سال پیش ٣٠٠نفر اصافه برسازمان گرفته، درهرصورت وقتی مصوب شده ١١٠٠ باید کاراموز بگیره ازین تعداد خیلی ها هستن که سال ٩۵ قبول شدند و دوباره در ازمون شرکت کردند برای رتبه بهتر، و خیلیا هم هستن که اصلا ثبت نام نکردن که حدود ٩٠ نفر هستند با پرس و جوی که انجام دادم، پس اگر کانون تکمیل ظرفیت برگزار کنه، لطفی به بچها انجام نداده،

  2. واقعا ظلم بزرگیه ولی دوستان ناامید نباشین بخونید مطمن باشین کسانی که واقعا علمش داشته باشه حتی اگه وکلا زیادم بشن بازم میشه وکیل خوب تشخیص داد و با این اخبار منفی فقط روحیه خودتون تضعیف مکنید بالاخره مردم خودشون میتونن وکیل خوب با وکیلی که با تراز ۶۰۰۰ قبول شده رو تشخیص داد.

  3. باسلام این نهایت بی انصافی هست که بچه های ایثارگر با تراز ۶۵٠٠ قبول بشون و من با تراز ٨٣٣١ و رتبه ١١٠٩ قبول نشم

    1. بله دقیقا،ایشاالا مرکز تکمیل ظرفیت اعلام کنه و شما هم قبول میشین
      منم ۸۲۹۲ ترازمه سهمیه آزاد و ی سهمیه دار ۶۵۰۰ باید قبول بشه

  4. مدرک ارشد و دکتری توسط دانشگاه آزاد بی فایده و بی ارزش شد وکالت رو هم همین سهمیه های بی حساب و کتاب بی ارزش خواهد کرد.کسی که درصداش نصف درصدای من هم نمیشه الان جزو همین سهمیه هاست و قبول شده ولی من پشت کنکور وکالت موندم واقعا ملاک و معیار سنجش چی هست،این سیاستهای غلط با چه حساب و کتابی تصویب و تایید میشن کدوم عقل سلیمی اینا رو اجرا میکنه ؟

  5. اقا چه خبره این همه وکیل میخوایم چکار اخه ؛؛؛تاسف واقعا ؛؛تاسف ؛؛این در کنار ازمون مرکز مشاوران و اون هم از اون همه رشته حقوق توی ناکجاابادهای ایران و اون هم از اون طرح کذایی جامع وکالت که میخوان ازمون رو بردارن

  6. با سلام.
    لطفا در مورد نحوه پذیرش ایثارگران توضیحی بدهید مثلا پارسال برخی از سهمیه ها توسط ارگان مربوط تایید شد و در سازمان سنجش سهمیه منظور شد اما کانون ها از پذیرش خودداری کردن!
    بعضی ها میگن اونایی که رزمندگی حین خدمت دارن سه چهارمش داوطلبانه حساب میشه بعضی میگن اصلا رزمندگی در سربازی ایثارگری حساب نمیشه…
    اما سازمان سنجش پارسال سهمیه رو تایید کرد اما برخی کانون ها قبول نکردن سهمیه رو…
    روند ایثارگری رزمندگی دقیقا چطوره؟
    باسپاس

    1. شما درست میفرمایید ولی کانون مرکز مثل برخی از کانون ها سختگیر نبوده و هرکدوم از سهمیه ها ک مورد تایید ارگان مربوطه قرار گرفت رو قبول کرد. در حال حاضر ملاحظه میکنیم برای بچه های سهمیه تکمیل ظرفیت هم انجام داده

  7. چه جالب. طبق کارنامه های ارسال شده به سایت محترم اختبار، رتبه ۴۲۷ اگر ملاحظه بفرمایید با ۳ درس بیست درصد و مدنی ۱۳ درصد (تراز ۶۵۰۰) به جمع وکلا پیوستند. البته نیازی به کارنامه های ارسال شده به سایت نیست چون همه می دانند این حدیث مجمل را……..

  8. با سلام خدمت مدیران سایت اختبار و تشکر از سایت خوبتان
    احتراما ضمن تبریک به پذیرفته شدگان چند نکته لازم به ذکر است اولا از لحاظ عملی امکان اینکه شهری جابجا شود و یا مجدد انتخاب شهر انجام شود وجود ندارد چرا که کار آموزی و ارجاعات کار اموزان به دادگستری های مربوط به کانون مرکز انجام شده و جلسات حضور در دادگاه ها برای کار آموزان در جریان است و امکان تغییر وجود ندارد.ثانیا با رویه مشاهده شده در ثبت نام و کسب استعلامات و شروع کلاس های توجیهی به نظر این پذیرفتشدگان کار اموزی انها ۷ تا ۸ ماه بعد شروع میگردد ان هم در بهترین حالت چرا که با حجم پذیرش امسال و نظراتی که دادگستری ها در تعدادکار آموزان دارند بعید است در امسال و حتی فروردین سال بعد هم شروع شود لذا امکان انجام مجدد انتخاب شهر وجورد ندارد و احتمال زیاد تمام پذیرفته شدگان در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان پذیرش گردند
    با تشگر
    حمید کار آموز وکالت سمنان

    1. سلام خدمت دوست عزیز، لطفاً اجازه بدین خود کانون محترم مرکز تصمیم بگیره نحوه انتخاب شهرو، و ی نکته خدمت جنابعالی عرض کنم که طبق حکم صادره از دادگاه انتخاب شهر بایستی بین هر ۴ تا استان صورت بگیره و این مورد رو به صراحت قید کردن

  9. با سلام خدمت دوستان و مدیریت محترم سایت
    من رتبه ۴۵۲ ایثارگران شدم
    آیا امیدی به قبولی هست در صورتیکه بعضی از پذیرفته شده ها ثبت نام نکنن یا احتمال تکمیل ظرفیت هست؟؟
    لطفا راهنمایی بفرمایین

    1. خانم چرا حرف از احتمال میزنید ! کانون وکلا باید تکمیل ظرفیت در سهمیه ازاد داشته باشه وقتی به کاراموزان اجازه شرکت مجدد میده نمیتونه تکمیل ظرفیت اعلام نکنه چرا که این امر موجب رقابت با خود و اختصاص قبولی به اشخاصی میشه که از قبل وکیل بودن پس در حقیقت حتی همین ظرفیت که تعیین می کنن رو هم نمیگیرن کما اینکه با همین استدلال در سال ٩٠ تا ٩۵ تکمیل ظرفیت داشتیم ! کانون وکلا منتی به ما بچه های سهمیه ازاد نزاره که امسال ١١٠٠ نفر پذیرش کردیم در صورتی که سال قبلش ۶٠٠ نفر گرفت و جمعیت بچه های سهمیه ازاد رو پشت ازمون کانون وکلا زیاد کرد و در حقیقت اون میزانی که باید در سال ٩۵ میگرفت رو به سال ٩۶ اضافه کرد ! ما مشمول هیچ منت و لطفی از سوی کانون وکلا نشدیم ! الانم من نوعی با تراز حدود ٨۴٠٠ نباید قبول بشم !؟ من به بچه های سهمیه کاری ندارم حرف ما اینه که کسانی که پارسال کاراموز بودن رو از لیست خارج کنن تا دوستان سهمیه ازاد به حق خودشون برسن ! دقیقا روند قانونی که از سال ٩٠ تا ٩۵ مرسوم بوده ! جلسه قانونی برای افزایش ظرفیت در اذر ماه برگزار شد و کمسیون جدید ظرفیت سهمیه ازاد را ١١٠٠ نفر تعیین نمود ! الان با چه استدلالی کانون کاراموزان و غایبین رو از تعداد این ١١٠٠ نفر خارج نکرده !؟؟؟؟؟ با بی عدالتی کاری نکنیم که همه نسبت به اینده نا امید شوند ! دوستان سهمیه ازاد باید با مطالبه حقوق خودشون از کانون تقاضای خارج کردن کاراموزان مجدد از سهمیه ازاد و اعلام لیست تکمیل ظرفیت رو داشته باشه !
      از سایت اختبار تقاضا دارم حتی اگر با نظر بنده مخالفن نظرم رو منتشر بفرمایند با تشکر از لطف شما

      1. من با نظر شما کاملا موافقم نباید گذاشت این بدعت بشه برای کانون
        و از منبع کاملا موثق خبر دارم که ۶۶ نفر از داوطلبان آزاد اعلام انصراف کردن از ثبت نام و یک سری هم که کارآموز هستن
        ولی نمیدونم چرا این هیت مدیره جدید قبول نمیکند
        من چند بار پیگیری کردم و زنگ زدم و حتی روز جلسات هیت مدیره هم رفتم کانون ولی جوابی نیست

        1. بله دقیقا بنده با تماس و مراجعه با کانون وکلا از لفظ بدعت استفاده کردم ! جالبه در برخورد با بنده گفتند قانون گفته سهمیه ایثارگری بگیریم و انگار میخوان ما رو مقابل سهمیه ایثارگری قرار بدن که این جماعت نزاشتن شما به حقتون برسین ! ما فارغ از بحث سهمیه به عملکرد کانون وکلا به شدت انتقاد داریم !
          علی تعداد ظرفیت خالی در سهمیه ازاد خیلی بیشتر از ۶۶ نفره که شما ذکر کرید ، شواهد حاکی از اینه که ظرفیت خالی مونده از مجموع انصرافی ها + غایبین + کاراموزان مجدد بالای ١٠٠ نفره ! کانون وکلا مرکز خیلی خجسته میاد اعلام میکنه کاراموزان منحصرا می توانند در کانون وکلای دادگستری مرکز در سال ٩٧ شرکت کنند ! باشه ما حتی به این هم اعتراض نداریم اما به شرطی که کاراموزان مجدد رو از لیست خارج بکنن که مشمول رقابت با خود نشود !
          جالبه ریاست وقت کانون زمانی که قرار بود جلسه تعیین ظرفیت مجدد تشکیل شود گفت ما فقط یک رای داریم و ظرفیت رو کمسیون تعیین می کند ، کمسیون تشکیل شد و مقرر شد ١١٠٠ نفر فقط از سهمیه ازاد بگیرن ! خب اقا حداقل همین تعداد رو بگیرید ! چرا کانون وکلا مدعی اینه که بر مدار قانون حرکت میکنه اما مردم مجبورن برای احقاق حق خودشون به دادگاه انتظامی شکایت کنند ! این زشته برای یک سازمان که مدعی قانون گرا بودنه !
          دوستان اجازه ندید این بدعت قوام بگیره و این ظلم پایدار بشه ! سال ٩۵ فقط ۶٠٠ نفر گرفتند و سال ٩۶ با هزار منت ١١٠٠ نفر و مدعی افزایش ظرفیتند ! باید کاراموزان و غایبین رو از لیست خارج کنند نه اینکه از ١١٠٠ نفری که کمسیون تعیین ظرفیت تعیین کرده بیش از ١٠٠ نفرشون از کاراموزان پارسال باشند تا کانون از این طریق بخواد به اصطلاح خودش مقابل افزایش وکیل رو بگیره !
          یک مثال حقوقی : شرکت سهامی نمیتونه جز در یک فرض خاص سهام خودش رو بخره و خود شرکت سهامی سهامدارشم محسوب بشه چون این موجب تقلیل پنهان سرمایه شرکت میشه حال با قیاس عرض کنم کانون وکلا بدنبال همینه تا با اجازه به کاراموزان مجدد به شرکت در ازمون وکالت و خارج نکردن اونها از لیست اعلامی و با سهل انگاری ما و مراجع نظارتی از این طریق ، ظرفیت وکالت رو پایین تر از اون چیزی که کمسیون تصویب می کنه نگه داره !
          دوستان توجه کنید ! نگذارید این بدعت برقرار شود !
          با تشکر از سایت اختبار

          1. دوست گرامی در مورد بحث شرکت کارآموزان، اگر اطلاعیه‌های ثبت‌نام سال‌های قبل رو مطالعه کنین می‌بینین این بحث نه منحصر به امساله و نه فقط کانون مرکز این اجازه رو می‌ده

            قبلاً در همه کانون‌ها این اتفاق می‌افتاد الان  هم هر سال تعدادی از کانون‌ها اجازه شرکت در آزمون می‌دن

            این افراد در ظرفیت اعلام شده برای آزمون محاسبه نمی‌شن فقط برای جابجایی شهر انجام می‌شه

            با توجه به این که کارآموزها بعد از قبولی از فضای مطالعه فاصله می‌گیرن تعداد خیلی کمی از این افراد ممکنه در آزمون مجدد پذیرفته بشن

            آمار عجیب ۱۰۰ نفر در سال رو بر چه اساسی به دست آوردین؟

            سال ۹۶ کانون مرکز ۱۱۰۰ نفر اعلام ظرفیت کرد اما نهایتاً مجموعاً ۱۵۲۹ نفر رو قبول اعلام کرد و در واقع ۴۲۹ نفر بیشتر از ظرفیت اعلام شده

            متوجه نمی‌شم اعتراض شما الان دقیقاً در چه موردیه؟
            اگر مشکل شما سهمیه ایثارگرانه که همونطور که گفتن، تکلیف قانونیه و کانون تصمیم‌گیرنده نیست

            اگر شرکت کارآموزهاست که در کاون‌های مختلفی این امر اتفاق می‌افته هر سال و هم تعداد قبولی‌های این کارآموزها خیلی کمه و هم اصلا جزو ظرفیت محسوب نمی‌شن

            اگر تکیمل‌ظرفیت نکردن کانون مرکز در سال نودوششه که خب این کانون رسماً ۴۲۹ نفر اضافه از ظرفیت قبول کرد و هر تعداد هم انصراف داده باشن بازم از ظرفیت اعلام شده در آگهی ثبت‌نام خیلی بیشتر قبول کردن و دیگه جایی برای تکمیل ظرفیت نمی‌مونه
             

          2. خانم زنده دل که بخش جواب رو میبندین که اشخاص نتونن جوابتون رو بدن برای بطلان استدلال شما به دو نکته اشاره می کنم امیدوارم منتشر کنین :
            ۱. کاراموزان کانون مرکز فقط میتونن برای سال ۹۷ در ازمون وکالت ۹۷ شرکت کنند بنده با سال های قبل کاری ندارم.
            سند از سایت کانون به لفظ صرفا دقت کنید :
            http://icbar.ir/Default.aspx?tabid=55&ctl=Edit&mid=435&Code=23831
            نامه منتشر شده از جانب اسکوداست نه بنده
            ۲. فرمودین کانون کاراموزان وکالت رو از ظرفیت خارج میکنه نه خانم برای سال ۹۶ هنوز اینکار رو نکرده برای سال ۹۰ تا ۹۵ هم در تکمیل ظرفیت این کار رو انجام داد.
            سند : مشروح مذاکرات تکمیل ظرفیت وکالت ۹۵

            http://icbar.ir/Default.aspx?tabid=225&ctl=Edit&mid=868&Code=23411

            مقرر گردیده :دستور جلسه دوم: تکمیل ظرفیت آزمون ورودی ۹۵

            تعداد ۴۴ نفر از کارآموزان قبلی در آزمون شرکت کرده اند و ۱۲ نفر مراجعه نکرده اند، ۸ نفر هم نمره بالاتر نیاوردند، ۲ نفر هم بالای ۵۰ سال هستند و ثبت نام نشده اند. برای غایبین چه نظری دارید؟

            پیشنهاد شد که به روال سابق عمل شود و دو ماه هم مهلت داده شود.

            هر ۲ دلیل رو از سایت کانون برای شما استدلال کردم نه از جانب خودم خانم زنده دل قول الحق حتی علی انفسکم ( راست بگویید حتی اگر به ضرر شما باشد) من حرف راست رو میزنم حتی اگر به ضررم باشه امیدوارم شما هم جواب بنده رو برای اطلاع دوستان منتشر کنید و قفل به دهان معترضین بدون دلیل نزنید.

  10. عدالت حکم میکنه که تمام قبول شده هاى ایثارگرى از ابتدا انتخاب شهر انجام بدن تا شهر هر پذیرفته شده در بین کل ۴٢٩ نفر مشخص بشه
    سایت محترم اختبار لطفا در جهت اجراى عدالت که از رسالتهاى شماست بازتاب بدید. ممنونم

  11. پدر من زمان جنگ کارگر دولتی بوده و در خدمت امورات مردم این کشور.نمیشد که همه مردان صحنه اچتماعی رو ترک می کردند و به جبهه برن.پس سهمیه پدران ما که در زمان جنگ به مردم خدمت میکردند،کجاس؟

  12. سوالی که پیش میاد اینه که الان انتخاب شهر این ۹۹ نفر به چه صورته؟ دوباره بین شهرهای تهران و سمنان و سیستان و هرمزگان تقسیم میشن یا همشون میرن هرمزگان؟ اگر دوباره بین همه شهرها تقسیم کنن که عادلانه نیست چون فردی بارتبه ۳۳۱ سهمیه بره تهران و فردی با رتبه ۱۶۰ سهمیه سمنان باشه و از طرفی هم نمیشه همه رو فرستاد هرمزگان چون گنجایش نداره. اگر از اول این افراد جزء قبولی ها اعلام میشدن ظرفیت شهرها برای بقیه تغییر میکرد مثلا اگر فردی رتبه ۱۷۰ شده بود تهران میافتاد ولی الان سمنان افتاده.

  13. با عرض سلام
    در کارنامه رتبه در سهمیه کانون را یکجا نوشته شدهاست و به صورت جدا ننوشته است ، چگونه متوجه شویم که رتبه در سهمیه چند می باشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا