کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه رشته های شغلی دستگاه های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش) در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

برای دریافت کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کلیک کنید

برای اطلاع از نحوه رفع نقص کارت نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کلیک کنید

داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

تذکر مهم: با توجه به اهمیت موضوع شهرستان محل تولد فرزندان داوطلبان جهت اعطای امتیازات پیش بینی شده در ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی) در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ضروری است داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به تکمیل بند مربوط به محل تولد فرزندان اقدام نمایند. در صورت عدم تکمیل بعد از برگزاری آزمون هیچ گونه ویرایشی برای بند مذکور انجام نخواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا