کارت شرکت در آزمون قضاوت ۹۹ فردا توزیع می‌شود

پایگاه خبری اختبار- درحالیکه با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا بعضی داوطلبان انتظار تغییر تاریخ آزمون قضاوت را داشتند، سازمان سنجش جزییات دریافت و رفع نقص کارت این آزمون را اعلام کرد. بر این اساس کارت ورود به جلسه فردا ۲۹ مهر منتشر می‌شود و آزمون صبح روز ۲ آبان برگزار خواهد شد. این آزمون در ۲۲ مرکز استان برگزار می‌شود و بنابراین گروهی از داوطلبان برای شرکت در آزمون ناچار به سفر خواهند بود.

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۹ را در ادامه می‌خوانید:

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۰۲ در ۲۲ مرکز استان به شرح جدول شماره ۱ برگزار می‌شود.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ متقاضیان‌ از روز سه­ شنبه ۲۹/۰۷/۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت­ نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است بر اساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶، ۷، ۸،  ۹، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ (شامل نام ­خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، مذهب،سهمیه ایثارگران، رشته تحصیلی، تاریخ فارغ ­التحصیلی، آخرین مقطع تحصیلی، وضعیت تحصیلات تکمیلی و معدل) مندرج درکارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۰۲/۰۸/۹۹ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بند ۵ (جنس) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌های سوال از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه ۰۱/۸۰/۹۹ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می­گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان درجدول شماره ۲ مشخص گردیده است.

د‍ -یادآوری مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) می‌باشد.

۳- در ورودی حوزه ­های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح بسته خواهد شد. لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند .ضمناً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه­دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

هـ – دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

۶- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۷- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۸- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۹- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۱۰- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۱۱– هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۲- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۳- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۴- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

۱۵- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و – تکمیل فرم خوداظهاری:

– تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۳۰ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری،اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محفوظ است.

ز – نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۸/۰۱ با  مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

هـ – راههای ارتباط و ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه ۹۹/۰۸/۰۱ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی‌ ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ ‌الی‌ ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ – شهرستانهای محل برگزاری آزمون استخدامی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۳۹۹

استان نام شهرستان محل برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی(۱۰) تبریز(۱۰۱۲) کلیه متقاضیان استان آذربایجان شرقی(۱۰)
آذربایجان غربی(۱۱) ارومیه(۱۱۰۴) کلیه متقاضیان استان آذربایجان غربی(۱۱)
اردبیل(۱۲) اردبیل(۱۲۰۲) کلیه متقاضیان استان اردبیل(۱۲)
اصفهان(۱۳) اصفهان(۱۳۱۰) کلیه متقاضیان استانهای اصفهان(۱۳)، چهارمحال و بختیاری(۱۷) و یزد(۳۹)
البرز(۴۰) کرج(۴۰۰۸) کلیه متقاضیان استانهای البرز(۴۰)
بوشهر(۱۵) بوشهر(۱۵۰۲) کلیه متقاضیان استان بوشهر(۱۵)
تهران(۱۶) تهران(۱۶۰۷) کلیه متقاضیان استانهای تهران(۱۶) و سمنان(۲۳)
خراسان رضوی(۱۹) مشهد(۱۹۶۰) کلیه متقاضیان استانهای خراسان رضوی،(۱۹) خراسان شمالی(۲۰) و خراسان جنوبی (۱۸)
خوزستان(۲۱) اهواز(۲۱۱۲) کلیه متقاضیان استان خوزستان(۲۱)
سیستان و بلوچستان(۲۴) زاهدان(۲۴۱۸) کلیه متقاضیان استان سیستان و بلوچستان(۲۴)
فارس(۲۵) شیراز(۲۵۳۶) کلیه متقاضیان استان فارس(۲۵)
قزوین(۲۶) قزوین(۲۶۱۹) کلیه متقاضیان استانهای قزوین(۲۶) و زنجان(۲۲)
قم(۲۷) قم(۲۷۰۴) کلیه متقاضیان استانهای قم(۲۷) و مرکزی (۳۶)
کرمان(۲۹) کرمان(۲۹۴۰) کلیه متقاضیان استان کرمان (۲۹)
کرمانشاه(۳۰) کرمانشاه(۳۰۲۴) کلیه متقاضیان استانهای کرمانشاه(۳۰) ، ایلام(۱۴) و کردستان(۲۸)
کهکیلویه و بویراحمد (۳۱) یاسوج/بویراحمد/ (۳۱۰۳) کلیه متقاضیان استان کهکیلویه و بویراحمد (۳۱)
گیلان(۳۳) رشت(۳۳۱۳) کلیه متقاضیان استان گیلان(۳۳)
گلستان(۳۲) گرگان(۳۲۱۷) کلیه متقاضیان استان گلستان(۳۲)
لرستان(۳۴) خرم آباد(۳۴۱۳) کلیه متقاضیان استان لرستان (۳۴)
مازندران(۳۵) ساری(۳۵۲۷) کلیه متقاضیان استان مازندران(۳۵)
همدان(۳۸) همدان(۳۸۲۳) کلیه متقاضیان استان همدان(۳۸)
هرمزگان(۳۷) بندرعباس۳۷۰۹) کلیه متقاضیان استان هرمزگان(۳۷)

جدول شماره ۲ – نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون براساس استان محل اقامت متقاضیان

نام استــان نام شهرستـان محل رفع نقــص‌کارت نشانی باجـــه های رفع نقــــص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریز: انتهای کوی منظریه – دانشگاه فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی- ساختمان ۱۱
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل : خیابان دانشگاه ، دانشگاه محقق اردبیلی ، پردیس غربی دانشگاه-ورودی شماره ۳
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان : میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، درب شمالی دانشگاه ، ساختمان ستاد آزمونها
البرز کرج        دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کرج: انتهای رجایی شهر-بلوار شهید موذن-دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج-ساختمان اداری –طبقه دوم
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر: بهمنی – خیابان شهید ماهینی
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره (برادران و خواهران) تهران : میدان فردوسی ، به سمت انقلاب ، کوچه شاهرود
خراسان رضوی مشهد دانشگاه خیام مشهد مشهد : بزرگراه امام علی(ع)-بلوار شهید رفیعی-رفیعی ۱۷
خوزستان اهواز مجتمع اموزش عالی جهاد دانشگاهی -خوزستان اهـواز: جاده گلستان – بلوار پردیس – مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
سیستان وبلوچستان زاهدان موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هاتف زاهدان زاهدان : انتهای بلوار بزرگمهر- بعد از تقاطع جمهوری- موسسه آموزش عالی هاتف زاهدان
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین اموزشکده فنی وحرفه ای پسران قزوین (شهیدبابایی) قزوین : خیابان شهید بابایی – آموزشکده فنی شهید بابایی
قم قم دانشگاه قم قم : بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس ، دانشگاه قم ، جنب درب ورودی دانشگاه
کرمان کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان: بلوار جمهوری اسلامی – دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنرکرمان
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه : طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره ‌آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج (بویراحمد) دانشگاه یاسوج یاسوج : میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان گرگان : خیابان شهید دکتر بهشتی
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت : بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاهی دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم آباد : کیلومتر۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری(طبرستان)، دانشکده فنی امام محمد باقر(ع)
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس : آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان همدان : شهرک شهید مدنی-بلوار امام خمینی-بلوار پرفسور موسیوند-مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد همدان
روابط
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. با سلام .بنظرم دولت خودش راهکار ها رو بلده .فقط نمیخواد اجرا کنه فرزند من باید ۴۰۰ کیلومتر با دوستاش مسافرت کنه وااسه مرکز استان ک جمعه همین هفته آزمون قضاوت.و این آزمون در ۲۲ استان با حدودا ۴۰ هزارنفر برگزار میشه. خب حالا دوستان بنظرت دولت اگه بخواد کارس داره تعویق بیندازه واسه ازمون،و جلوگیری کنه از تجمع و سفر. مگه هر روز نمیگید سفر و تجمع ممنوع پس جرا اجازه میدین ۴۰ هزار نفرر تجمع کنن و سفر کنن واسه ازمون. همه دارن یه هقته التماس میکنن آزمون کنسل کنیین میترسیم.ولی دریغ از یه جواب مسول. واقعا اگه شما نمیخواین ما فوت بشیم و… پس چرا لغو نمیکنید. واقعا متاسفم واسه تمام مددیران و مسولین ک به این قضیه توجه نکردن و یه هفته تموم کسایی ک میخوان واسه ازمون شرکت کنن رو ترسوندن و بیچاره ها مجبورن برن. لطفاا نشر بدید

  2. تعویق .با سلام من برنامه ریزی کردم ۲هفته پیش تموم کردم این ۲هفته ام گذاشتم واسه دوره مکرر متعهلم هستم بچهم دارم کارم از زحمت گذشته دیگه ولی از روزی که محدودیتها را اعلام کردن دیدم این ازمون کاملا مشمول این محدودیتها هست اعلام کننده هم رسانه ملی هست از طرفی ازمون المپیاد یه هفته قبل تعویق افتاد ازمون استخدامی یه هفته بعد تعویق افتاد قضاوت که وسط ایناست بدتره وضعیت .اصلا شما زیرنویس شبکه ۶رو بخون بگو چند درصد احتمال برگزاری ازمون میدی از طرفی گفتم کسی که تصمیم گیرنده هست صلاح مارو میخواد الان اصلا شرایط ازمون نیست (با رکورد فوتیهاو… )من دیابتی دارم بالای ۶۰سال دارم بچه دارم حالا یه زره وضعیت بهتر بشه خود ادم با اطرافیان خیالشون یکم راحتره ولی الان اخه ؟صبح پاشدم دیدم بچها میگن این کارارو میگن رعایت کنید بیاید ازمون مگه میشه خوب این کارایی که سنجش میگرو بده به ستاد کرونا مردم برن مسافرت دیگه

  3. درخواست “زالی” برای منع سفر و اعمال جریمه در تعطیلات پایان هفته؛
    آدم واقعا میمونه چی بگه،اگه اوضاع اینقد خرابه و سفر کردن به حدی برای سلامتی توی این روزها خطر داره که براش جریمه اعمال میکنن،چطور میخوان آزمون قضاوت رو توی این شرایط برگزار کنن در حالی که به ۹ استان حوزه اختصاص ندادن و داوطلبها مجبورن برای شرکت در جلسه آزمون خطر سفر رو به جان بخرن یا قید آزمون رو بزنن.حالا خطر ابتلا شدن در جلسه آزمون هم به کنار،حداقل به همه استانها حوزه اختصاص بدین چرا جان داوطلبها براتون اینقد بی‌ارزشه.چرا نمیخواید قبول کنید که این ویروس مرگبار و کوچکترین کوتاهی میتونه جان خیلی‌ها رو به خطر بندازه.
    کاش حداقل جان افراد برای سازمان سنجش اهمیت داشته باشه و برا اون داوطلبهای استانهایی که حوزه امتحانی ندارن حوزه در نظر بگیرید.
    چرا سازمان سنجش فکر میکنه داوطلبان آزمون قضاوت آنتی ویروس دارن و در امان هستن در صورتی که اگر هر آزمون دیگه‌ای بود هیچ وقت با این سهل انگاری مواجه نمیشدیم.

  4. ما باید اعتراضمون رو به کی و کجا برسونیم؟ تو این وضعیت چرا من ساکن در یکی از شهرستان های سمنان باید ۵ ساعت راه رو بیام به تهران مرکز کرونای کشور! چرا همون اول اطلاع رسانی نمیکنن درباره شهرهای برگزاری آزمون؟

    1. سلام من اعتراض دادم به سازمان سنجش برا افزایش حوزه‌های امتحانی،گفتن با این شماره تماس بگیر:
      ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۶۰
      که اگر موافقت کنن آزمون مدتی به تعویق میفته ولی حوزه‌ها رو افزایش میدن.

  5. این یک نوع نسل کشى هست وضعیت اسف بار بیمارى نمیبینن آزمون برگذار میکنن واقعاً خجالت بکشید جان مردم هیچ اهمیتى نداره

  6. با سلام اگه میشه آزمون قضاوت را به تعویق بیاندازید لطفا چون با توجه به شرایط کرونایی خیلی رفت و آمد سخته و ممکن با مرگ چندین نفر تمام بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا