پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۸ کانون خراسان

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۸ کانون وکلای دادگستری خراسان

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری خراسان اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۸ در این کانون را اعلام کرد.

کانون وکلای دادگستری خراسان به عنوان آخرین کانون و با تاخیر زیاد، اسامی ۱۰۵ نفر پذیرفته شده سهمیه آزاد و ۴۵ نفر سهمیه ایثارگران این کانون از طریق آزمون وکالت ۹۸ که روز جمعه ۸ آبان ۱۳۹۸ برگزار شده بود را اعلام کرد.

پیش از این حسن حسن زاده نایب رییس کانون وکلای دادگستری خراسان به اختبار گفته بود علت این تاخیر غیرعادی رسیدگی به اعتراض یکی از داوطلبان به سهمیه اعمال شده اش در آزمون وکالت ۹۸ بوده است که به این منظور از سازمان سنجش استعلامی صورت گرفته که این سازمان در ارسال پاسخ تاخیر کرده است.

بر اساس اعلام کانون وکلای دادگستری خراسان، پذیرفته شدگان باید با در دست داشتن مدارک اعلام شده، طبق جدول زمانی تعیین شده از ۲۷ بهمن تا ۸ اسفند ۱۳۹۸ برای طی مراحل ثبت نام و پذیرش به محل این کانون واقع در خیابان قاضی طباطبایی مشهد مراجعه کنند.

 


 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. تبریز اورمیه و اردبیل هم اعلام نکردند کانون مرکز سه برابر این کانون ها فقط سهمیه پذیرش میکند یک روزه اعلام کرد کلا کانون مرکز بسیار حرفه ای عمل میکند ابتدا گفتند به علت اعتراض به سهمیه اعلام نشده از سنجش جویا شدیم گفتن هفته قبل جواب تمام اعتراض ها ارسال شده سابقه نداشته تا این حد تعلل داشته باشند

  2. آیاممکنه
    پیگیری شود که چرا
    کانون اردبیل اسامی پذیرفته شدگان را اعلام نکرده است
    صرفا اطلاعیه پذیرفته شدگان زده است!
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا