هزینه ثبت نام و فرایند جذب اختصاصی قضات ۱۳۹۴

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد :

هزینه ثبت نام و فرایند جذب اختصاصی قضات ۱۳۹۴

پایگاه خبری اختبار – معاونت منابع انسانی قوه قضاییه هزینه ثبت نام و انجام فرایند جذب اختصاصی قضات را اعلام کرد.

بنا بر اعلام معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، داوطلبانی که پس از ثبت نام واجد شرایط تشخیص و دعوت به مصاحبه می شوند باید مبلغ چهل هزار تومان به عنوان هزینه انجام فرایند جذب اختصاصی به شماره حساب اعلام شده واریز و رسید پرداخت آن را روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

سامانه جذب اختصاصی قضات از روز ۲۷ دی ۱۳۹۴ برای ثبت نام افراد واجد شرایط فعال شده است و تا ۱۶ بهمن ماه همچنان باز خواهد بود، برای اطلاع از شرایط و جزئیات جذب اختصاصی قضات در سال ۱۳۹۴ اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به این شرح است :

به اطلاع داوطلبان واجد شرایط جذب اختصاصی (اعم از دانشگاهی و حوزوی) می‌رساند، هزینه ثبت‌نام و شرکت در فرآیند مذکور ۴۰۰،۰۰۰ ریال (چهل هزار تومان) می‌باشد.

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ مرکز آموزش، به اطلاع داوطلبان واجد شرایط جذب اختصاصی (اعم از دانشگاهی و حوزوی) می‌رساند، هزینه ثبت‌نام و شرکت در فرآیند مذکور ۴۰۰،۰۰۰ ریال (چهل هزار تومان) می‌باشد.

بدین منظور صرفاً داوطلبانی که دعوت به مصاحبه می‌شوند می‌بایست پیش از موعد مصاحبه، با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران، اقدام به واریز مبلغ مذکور به شماره‌حساب ۴۱۵۰۱۶۰۹۰۳۰۰۷ و شناسه واریز ۲۶۰۱۶۹۳ به نام موسسه آموزش علمی-کاربردی شهید قدوسی (قوه قضاییه)، نمایند و رسید پرداختی را به همراه کپی آن، در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است علاوه بر متقاضیان ثبت‌نام در سامانه، متقاضیان تجدید مصاحبه نیز مشمول مفاد این اطلاعیه هستند و پرداخت وجه برای ایشان نیز ضروری است.

بدیهی است از مصاحبه داوطلبانی که در روز مصاحبه رسید مذکور را به همراه نداشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد.

تذکر مهم: وجه پرداختی به‌هیچ‌عنوان مسترد نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا