نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در هفته جاری اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- بر اساس آنچه پیش‌تر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در هفته آخر مهرماه منتشر می‌شود.

به گرارش اختبار فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموز کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد  ۱۴۰۰ در هفته پایانی مهرماه خبر داده بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده این نتایج از سوی سازمان اعلام شود.

تعویق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ و ۸ مردادماه در ۳۶۷ حوزه امتحانی و ۱۷۹ شهرستان مختلف کشور برگزار شده بود

پیش از این قرار بر برگزاری این آزمون در ۵ لغایت ۷ خردادماه ۱۴۰۰ بود که طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و تصمیم جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون به تعویق افتاد و به ۶ الی ۸ مرداد ماه موکول شد.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز مورخ ۸ شهریور و یک ماه پس از برگزاری آزمون، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

کاهش ظرفیت شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته

داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در ۱۳ کد رشته امتحانی به رقابت پرداختند و نکته قابل اهمیت این آزمون کاهش ظرفیت شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته است.

طبق اعلام سازمان سنجش آمار ثبت‌نام‌ کنندگان ‌برای‌ آزمون‌ کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۰ نسبت ‌به‌آمار داوطلبان‌ آزمون ‌سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۰۹۵۷ نفر کمتر بوده است.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. مگر سیستمی پاسخنامه ها بررسی نمیشه؟ چرا زمان دقیق اعلام نتایج نهایی را نمیتوانند اعلام کنند؟

  2. نویسنده محترم آلیه امجدی شمایی که میخوای یه متن خبری بنویسی چرا کلمات رو درست استفاده نمی کنی ؟ این نشون میده که شما قصدتون از این خبر که هیچ محتوای جدیدی هم نداره و فقط به صرف سوار شدن بر موج و اخبار داغ هفته است و اهدافی مانند هدف سئو سایت رو هم درپیش دارید حداقل متنی که مینویسی رو درست بنویس .
    کاهش ظرفیت شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته جمله ای غلط هستش . کاهش شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته درسته. ظرفیت کلمه ای اضافیست و تازه شما با این کلمه این معنا رو به مخاطب داری القا می کنی که ظرفیت پذیرش کم شده و استرس ایجاد می کنی.
    لطفا دقت کنید.

    1. من دو سال هست امتحان می دهم امسال ظرفیت اکثر دانشکده های حقوق کمتر از سال قبل بود میزان ظرفیت را در دفترچه امسال با سال قبل مقایسه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا