نتایج مصاحبه علمی داوطلبان آزمون قضاوت مصاحبه شده از ۱۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت مصاحبه شده از ۱۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ اعلام شد

نتایج مصاحبه علمی داوطلبان حوزوی ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد

برای دریافت جدول نتایج اینجا کلیک کنید

پایگاه خبری اختبار – نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی که از تاریخ ۹۵/۰۲/۱۴ لغایت ۹۵/۰۲/۳۱ در آزمون قضاوت شرکت کرده‌اند، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه نتایج مصاحبه علمی داوطلبان دانشگاهی آزمون قضاوت که از تاریخ ۹۵/۰۲/۱۴ لغایت ۹۵/۰۲/۳۱ در آزمون مزبور شرکت کرده‌اند، را به شرح جدول پیوست اعلام کرد.

نتایج مصاحبه علمی سایر داوطلبان دانشگاهی در نوبت‌های بعدی در پرتال جامع معاونت منابع اسانی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم بذکر است اعلام نتایج مصاحبه‌های علمی کلیه داوطلبان حوزوی جذب عمومی ۱۳۹۴ در یک نوبت و در تاریخ ۹۵/۰۳/۱۲ صورت خواهد پذیرفت.

قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده در مصاحبه علمی؛ این دسته از داوطلبان حسب برنامه زمانی که به ایشان ابلاغ خواهد شد؛ در آزمون شخصیت که به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود شرکت خواهند نمود و به این منظور مقتضی است نسبت به واریز هزینه شرکت در آزمون مزبور به میزان ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره حساب ۴۱۵۰۱۶۰۹۰۳۰۰۷ با شناسه واریز ۲۶۰۱۷۰۲ نزد بانک ملی ایران به نام موسسه علمی کاربردی شهید قدوسی (قوه قضائیه) اقدام نمایند و در زمان مراجعه با در دست داشتن کارت شناسایی ملی و اصل فیش پرداختی در آزمون مزبور شرکت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض خسته نباشید

    من در مصاحبه علمی مردود شدم .از دوستان کسی اطلاع داره که آیا مثل سالهای قبل باز بعنوان تجدید مصاحبه افراد رو دعوت میکنن یا نه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا