نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

برای دریافت نتیجه باید به سایت www.azmoon.com مراجعه کنید

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نتایج اولیه دوره های بدون آزمون و با آزمون دکتری تخصصی (PH.D) اعلام شد.

دکتر علوی فاضل دراین باره گفت: آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۹۴ که شماره داوطلبی خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره پنج اطلاعات را دریافت و سپس با مراجعه به سایت www.azmoon.com نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان رشته های بدون آزمون دوره دکتری تخصصی نیز می‌توانند با انتخاب کلید شماره ۵ ، نسبت به دریافت شماره پرونده خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، علوی فاضل تاکید کرد: زمان و مکان مصاحبه داوطلبانی که در آزمون کتبی و چند برابر ظرفیت نمره لازم را کسب کرده‌اند، نیمه دوم خردادماه از طریق سایت www.azmoon.com اعلام می شود.

وی ادامه داد:داوطلبانی که برای مصاحبه دعوت می‌شوند باید در جلسه مصاحبه، پایان نامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند،همچنین ضرورت دارد چنانچه دارای تولیدات علمی ( مقاله، گواهی شرکت در کنفرانس،چاپ کتاب و..)هستند،این تولیدات علمی را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان درمورد زمان اعلام نتایج نهایی اظهار کرد: نتیجه نهایی آزمون دکتری آزاد نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا