نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۴

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد

نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۴

دفترچه راهنمای انتخاب رشته عصر روز یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت

برای دریافت نتیجه اینجا کلیک کنید

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۰۱/۲۶

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۳/۱/۱۳۹۴ بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۴ که براساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌رساند، می‌بایست از روز دو‌شنبه مورخ ۳۱/۱/۱۳۹۴ تا روز ‌پنج‌شنبه مورخ  3/2/1394 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کد) در سایت این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از داوطلبان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱/۱۳۹۴ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است نتایج آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته نمایند، در قالب معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای مصاحبه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در دهه دوم اردیبهشت ماه سال جاری مشخص و اعلام خواهد شد.

توضیحات مهم کارنامه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۴

مطالعه کامل و دقیق مطالب ذیل به داوطلبان آزمون مذکور توصیه می‌شود

الف) مشخصات ثبت‌نامی:

در ردیف اول بند الف: شماره پرونده، نام‌خانوادگی و نام، جنس، شماره شناسنامه، سال تولد، سهمیه ثبت‌نامی و کد ارگان سهمیه رزمندگی.

در ردیف دوم بند الف: معدل کارشناسی، معدل کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه‌ای (به تذکرات ذیل توجه شود)، ماه و سال فراغت از تحصیل داوطلب به تفکیک مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نام رشته‌های تحصیلی به تفکیک مقاطع مذکور، نام دانشگاه یا موسسه فارغ‌التحصیلی به تفکیک مقاطع مذکور و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پیوسته یا دکتری حرفه‌ای، براساس اطلاعاتی که در اختیار سازمان گذاشته است، درج گردیده است.

معدل‌های درج شده در این کارنامه، براساس معدل‌های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان در صورت معرفی جهت مصاحبه، اصل مدرکی را که نشانگر این معدل باشد، به همراه سایر مدارک به موسسه یا دانشگاه محل معرفی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیراینصورت موسسه محل معرفی از مصاحبه و ادامه روند پذیرش داوطلب دارای مغایرت معدل خودداری خواهد نمود.

تبصره ۱- برای آن دسته از داوطلبانی که معدل آنها مغایر معدل‌های معمول بوده و یا به عبارتی دیگر خارج از ردیف معدل‌های فعلی ‌باشد: حداقل نمره معدل براساس دوره کارشناسی ۱۰ و کارشناسی ارشد ۱۴ در نظر گرفته شده است.

تبصره ۲- برای دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۹۴/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۹۳/۶/۳۱ و یا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ درج شده است.

تبصره ۳- برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد معدل اعلامی آنان درج شده است.

در اینجا مجدداً یادآوری می‌نماید که در صورت معرفی افراد جهت مصاحبه، لازم است پذیرفته‌شدگان اصل مدرکی که در آن معدل مندرج در این کارنامه را تایید نماید به همراه سایر مدارک ثبت‌نامی به موسسه معرفی شده خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیراینصورت به عنوان داوطلب دارای مغایرت معدل شناخته شده و ضمن عدم انجام مراحل مصاحبه، با وی مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

ب) اطلاعات رشته آزمونی:

۱- در ستون ۱، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب به تفکیک دروس، درج شده است.
۲- در ردیف‌های ۲ و ۳ شماره داوطلبی و گروه آزمایشی داوطلب درج شده است.
۳- در ردیف‌های ۴ و ۵ کد و نام رشته امتحانی درج شده است .
۴- در ردیف ۶، معدل موثر درج شده است. معدل مؤثر همان معدلی است که به میزان ۲۰ درصد در نمره کل داوطلب اعمال شده (این معدل برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌باشند، معدل حاصل از ۶۰ درصد معدل تراز شده مقطع کارشناسی و ۴۰ درصد معدل تراز شده مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد).

ج) وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره:

در جدول این بند، وضعیت نهایی داوطلب مبنی بر مجاز یا غیرمجاز بودن برای انتخاب رشته محل، جهت معرفی به مصاحبه به تفکیک دوره‌های روزانه و سایر دوره ها( نوبت دوم، پیام‌نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) درج شده است .

د) وضعیت علمی داوطلب در بین حاضرین در جلسه آزمون:

در جدول این بند، وضعیت علمی داوطلب در سهمیه‌های آزاد، رزمنده، ایثارگر و یا مربی، بر اساس نمره کل (نمره کل داوطلب براساس ۸۰ درصد نمره علمی تراز شده حاصل از آزمون و ۲۰ درصد معدل موثر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد محاسبه شده است)، رتبه در سهمیه و آخرین رتبه مجاز در سهمیه مربوطه تفکیک دوره‌ درج شده است.

ه‍) علاقه مندی به بورس اعزام به خارج از کشور:

داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج جزو مجازین دوره روزانه هستند می‌توانند در زمان انتخاب رشته اینترنتی، علاقه مندی به بورس اعزام به خارج را اعلام نمایند تا در گزینش رشته‌هایی که پذیرش بورس اعزام به خارج دارند شرکت داده شوند. این رشته‌ها در صفحه ۴ دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) درج شده‌اند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا