ممنوعیت هر گونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره ارشد و دکتری

در اطلاعیه سازمان امور دانشجویان اعلام شد:

هر گونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره ارشد و دکتری ممنوع است

پایگاه خبری اختبار- سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه ای در خصوص دانشجویان جدیدالورود، از ممنوعیت تغییر رشته و میهمانی و انتقال دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد. علاوه بر این، دانشجویان سایر مقاطع نیز در بدو ورود به دانشگاه نمی توانند متقاضی این موارد باشند.

متن کامل این اطلاعیه که در سایت سازمان امور دانشجویان منتتشر شده است، به شرح زیر است:

ضمن تبریک، به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان و دانشگاهیان، خواهشمند است در خصوص میهمانی و انتقال دانشجویان مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد.

۱. هرگونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره کارشناسی ارشد و دکتری (بر اساس مفاد آیین نامه های آموزشی ذیربط) ممنوع می باشد. پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، پس از پذیرش در آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور، می بایستی نسبت به ثبت نام و تحصیل در موسسه اعلامی توسط سازمان سنجش اقدام نمایند و از هرگونه مراجعه به سازمان امور دانشجویان و سایر واحدهای ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خودداری نمایند.

۲. هرگونه میهمانی و انتقال در دوره های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی در بدو ورود به دانشگاه ممنوع بوده و کلیه پذیرفته شدگان می بایستی در موعد مقرر جهت ثبت نام و آغاز تحصیل به دانشگاه های خود مراجعه نمایند. دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در صورت دارا بودن شرایط، بر اساس آیین نامه های مربوطه، صرفاً از طریق سامانه میهمانی و انتقال سازمان امور دانشجویان (سامانه خدمات آموزشی) که هر سال در اردیبهشت ماه، جهت ثبت درخواست ها فعال شده و در دسترس دانشجویان قرار می گیرد، اقدام نمایند. خواهشمند است در خارج از بازه زمانی یاد شده از هرگونه مراجعه به سازمان امور دانشجویان و سایر واحدهای ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خودداری نمایند.

۳. دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال که در اردیبهشت ماه  سال جاری در سامانه میهمانی و انتقال سازمان امور دانشجویان (سامانه خدمات آموزشی) نسبت به ثبت درخواست خود  اقدام نموده اند، چنانچه تقاضای آنان از سوی مؤسسات مبدأ یا مقصد مورد موافقت قرار نگرفته است، مقتضی است با عنایت به آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به دانشگاه محل تحصیل خود (مبدأ) مراجعه نمایند و نسبت به انجام امور آموزشی (ثبت نام و انتخاب واحد) اقدام و از مراجعه به سازمان امور دانشجویان خودداری نمایند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا