مرکز وکلای قوه قضاییه دو آزمون در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند

پایگاه خبری اختبار- درحالی که درپی چالش‌های ایجاد شده از سوی معاونت حقوقی قوه قضاییه در مسیر آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ عملاً برگزاری این آزمون برای کانون‌های وکلا ناممکن شده است، مرکز وکلای قوه قضاییه دو آزمون در سال آینده برگزار خواهد کرد.

به گزارش اختبار، امروز، یکشنبه، روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه‌قضائیه اعلام کرد که در جلسه ای با حضور نورالله قدرتی، معاون حقوقی قوه قضاییه، مقرر شده تا این مرکز در سال آینده دو آزمون برگزار کند، یک آزمون فوق‌العاده در بهار و یک آزمون عادی در تابستان.

متن اطلاعیه منتشر شده از سوی این روابط عمومی به شرح زیر است:

روز شنبه ۱ اسفند حجت‌الاسلام قدرتی معاون محترم حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه در این مرکز حضور یافتند و ضمن بازدید از مجموعه، در جلسه‌ای که با ریاست مرکز داشتند، مقرر گردید اواخر فرودین ماه سال آینده آزمونی برای داوطلبان وکالت برگزار شود.

این آزمون به صورت فوق‌العاده بوده و آزمون شهریور مرکز مطابق روال هر ساله در موعد خود برگزار خواهد شد.

در آزمون‌های وکالت سال ۱۴۰۱، بومی‌گزینی در دستور کار مرکز وکلای قوه قضائیه، قرار خواهد گرفت

گفتنی‌ست پیش از این عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه، با بیان اینکه سال‌های گذشته، آزمون این مرکز در شهریور ماه یا ماه‌های ابتدایی نیم‌سال دوم برگزار می‌شد گفته بود به خاطر «هدر نرفتن زحمات داوطلبان آزمون کانون وکلا» با همکارانمان در مرکز وکلا به این جمع‌بندی رسیدیم که آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه را به جای شهریورماه سال آینده، اوایل سال ۱۴۰۱ برگزار کنیم.

این تغییر زمان مورد اعتراض افرادی قرار گرفت که خود را برای آزمون شهریورماه مرکز آماده می‌کردند و نهایتاً به نظر می‌رسد مسئولان تصمیم گرفتند تا برای جلب رضایت این افراد و همچنین جذب داوطلبان آزمون‌ کانون‌ها، تصمیم به برگزاری دو آزمون بگیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶۶ دیدگاه ها

  1. سلام، امکانش هست آزمون شهریور مرکز وکلا عقب بیوفته؟؟؟ مثلا آبان یا آذر برگزار بشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا